Hy Alexcbr!Tervezem,hogy átíratom a motoromat elsősorban nem a max teljesítmény miatt,hanem a tökéletesebb égés és a finomabb kezelhetőség miatt.Ezzel kapcsolatban szeretnék tőled tanácsot kérni,CBR 600RR 2007-es exup-os motorom van.Érdemes 4 térképes hardvert venni és széles sávú lambda szondát tenni bele vagy kiiktatni?Érdemes a drágább hardver venni pl: Motec stb.?Talán a drágább megbízhatóbb?
tud VAlaki power comot a géphez? Pici pénzért esetleg használtan is ? és ha van fölös kipuff. rendszer persze nem gyári az is érdekel.... 2003 RSV 1000 ha van valami mailben köszi
Sziasztok! " 2003-as R6 hoz kellene power commander!Ha van valakinek eladó vagy tudtok olyan helyet ahol be lehet szerezni írjatok lécci.Előre is köszi
Szerintem nem az az 1-2 LE és Nm az érdekes. Sokkal érdekesebb a kapott dinamizmus. PC beállítása után másodpercekkel hamarabb pörög ki tiltásig. Padon mértük.
Ha abból indulunk ki hogy PC előtt és után ugyan úgy motorozunk (pl városban 50.) akkor PC után ezt alacsonyabb fordulaton és egyenletesebb járás mellett teszi a motor. Ez viszont hosszabb élettartamot jelent. Szerintem
Tegyuk fel felraksz egy verseny rendszert a motorodra direkt szurovel. Ekkor jelentosen megvaltozik a gyari keverek kepzes, hiszen sokkal tobb levegot kap a motor. A gyari elektronika meg nem fog utana allni, meg akkor sem ha van benne lambda szonda, mivel azok keskeny savu szondak, es nem ezert vannak a motorban. Power Commanderrel meg tudod csinalni azt, hogy egy gazallas es fordulatszam tablazat matix altal meghatarozott injektor terkeppel a teljesitmeny leadashoz idealis (13:0 koruli) levego benzin kevereked legyen. Ehhez kell egy lambda szondat rakni atmenetileg a rendszerbe, es padon kell merni a motort.... nehany ora pocsoles utan a motorod erosebb lesz (nem csak csutka gazon), es finomabba lesz a gazreakciok, csokkennek a terheles valtasok ( elcsukott, kinyitott gaz), kevesebbet fog fogyasztani a motor. Az esetek nagy reszeben komplett rendszer csere eseteben nem nagyon lehet kihagyni az ilyen jellegu finomhangolast. Vannak mas megoldasok is: www.afrtuner.com (en ilyet hasznalok) ez hosszutavon jobb megoldas, de egy osszegben ki kell csengetni ugy 130ezret elsore.....Az elettartamot meglepodnek ha csokkentene. Elviekben novelnie kene, hiszen elerheto hogy szinte mindig idealis legyen a keverekkepzes....
Élettartam nem változik, mivel nem fog tőle többet forogni a motor..... tökéletesíti a benzin keverék arányt, persze kell hozzá sportlégszűrő és full kipuf rendszer és persze teljes összehangolás hogy a maximumot nyújtsa.
Jogos, elcseszte a Bala, 13:1 a helyes.
Mennyire ócsóér?
Ár: 66.500.- Ft
Ennyire megfeküdte mindenki hasát a csatolt iromány?!
És egy másik sikersztoriról is olvashatok a B-king-nél a 18. oldaltól 431 -es beírástól....
nem pár sor , de minden tőlem telhető benne van...
Ha abból indulunk ki hogy PC előtt és után ugyan úgy motorozunk (pl városban 50.) akkor PC után ezt alacsonyabb fordulaton és egyenletesebb járás mellett teszi a motor. Ez viszont hosszabb élettartamot jelent. Szerintem
Blokkélettartam mínusz- nagyvonalakban.