A jó Motec kb 1M Ft és plusz a beállítás ami min. 1 egésznapos fékpadi munka.A szélessűvu lambda általában csak vmi mérő műszernek a része vagy data recording.CBR-nél az csak ki van iktatva egy vakdugóval.Így a gyári ECU nem jelzi a hibakódot.
A MOTEC M800-at néztem ki magamnak.Múltkor találkoztam a P.ringen Martin Bauer-el és a Motec hardvert ajánlotta .Akropovic Full rendszerrel és széles sávú lambda szondával lesz a műszerfalnál lambda ellenőrzővel.
szevasztok. tanacs kéne tuning R1 (04-06) os modellel kapcsolatban.
szoval volt benne power c.,meg kipufogo.vissza raktak ra az eredetit es most szerintem nem megy ugy mint kéne és ha gyorsitas után vissza veszem a gázt akkor nagyon sokat és aprokat durrog a kipufogóban .....-nekem elso erzesre tok oan mint amikor ala vannak égve a szelepek vagy nincsenek beállítva-de a gépen csak kb6000km van.nagyonn ujnak fest az egész.
A 4 térkép annyit tesz,hogy fékpados beállításnál megfúrják mind a 4 leömlőt,és külön külön szondáztatják őket.Így precízebb a beállítás és minden henger tökéletes levegő/üzemanyag keveréket kap minden gázállásban!
De csak olyan motoroknál érdemes rászánni a pénzt ilyen beállításra,amin vezérműtengely,hengerfej stb tuningok vannak!Széria motornál amin mondjuk van egy kipuf rendszer+sportlégszűrő teljesen felesleges,oda elég a sima 1 térképes, attól is nagyon jó lesz a motor!
tehát megveszem és fékpadon hozzáhangolják,annak függvényében h hol használom a motort?értem itt h felül legyen erös mert ugye pályán forgatom ill.finoman nyisson mert lapon gyorsítok és ne legyen durva terhelésváltás!?
Minden egyes hegerhez külön befecskendezési térképet tudsz hozzá illeszteni. Optimális beállítást csak így lehet elérni.
Ezek a térképek nincsenek csak úgy ott sehol, ezeket mindig egyedileg a motorhoz kell írni.
mit takar ez a négy térkép?én csak pályázok a motorral(k71000)teljesen nyitott alul felül!ehez is van benne térkép?vagy van hozzá teljesen profi program?
hol talalok Suzuki Tsr 200 ccm enduroba powerszelepet, mert nincs benne a mociba.
koszi
Hayabusában volt.
35.000Ft
Ha még mindig keresed a powercommandert 1000RR-hez akkor hívj.
A számom 30/9639033
Üdv.
szoval volt benne power c.,meg kipufogo.vissza raktak ra az eredetit es most szerintem nem megy ugy mint kéne és ha gyorsitas után vissza veszem a gázt akkor nagyon sokat és aprokat durrog a kipufogóban .....-nekem elso erzesre tok oan mint amikor ala vannak égve a szelepek vagy nincsenek beállítva-de a gépen csak kb6000km van.nagyonn ujnak fest az egész.
A többi már rajtad múlik!
De csak olyan motoroknál érdemes rászánni a pénzt ilyen beállításra,amin vezérműtengely,hengerfej stb tuningok vannak!Széria motornál amin mondjuk van egy kipuf rendszer+sportlégszűrő teljesen felesleges,oda elég a sima 1 térképes, attól is nagyon jó lesz a motor!
Ezek a térképek nincsenek csak úgy ott sehol, ezeket mindig egyedileg a motorhoz kell írni.