Tehát a szelep benne van. A Hondánál is ugyanez a helyzet, a hibakódot nem lehet sehogyan kiütni. A visszajelző lámpát mindenki leragasztja, hogy ne látszódjon! Lehet kapni olyan szerkezetet, amit a gyári stekkerre tudsz csatlakoztatni és ez elvileg megoldaná. Sajnos ez nálunk senkinek sem működött.
Sziasztok.segítség kellene.2007-es r1-be berakattam a pc3-at.A lambdaszonda ki lett iktatva,nem is volt gond kétezer kilométerig,majd egyszer menet közben kigyulladt a motorhiba jelző lámpa,és 24-es hibakódot jelez,ami a lambdaszonda hibakódja.Valakinek ötlet?
nekem is sportlegszuro (k&n) es nyitott dob van, uj gyertya, 24ezer km. gondolom mar szinkronozas is raferne vasra -- ezt ertd befecskendezes hangolasnak vagy valami specko fekpados temat. gumicsere meg pont most volt meg, szoval az pipa, visszarakhatom a regit de az -3mmel a kopasjelzo alatt van.
Mindenképp célszerű nyitott kipufogó és sportlégszűrő használat esetén hozzáhangolni a befecskendezést. Suzukinál szerencsés, mert írható az elektronikája. És valóban gumicsere előtt csináld, mert a fékpad megeszi a gumit! Prop-tech Vidd ide! Hivatkozhatsz rám.
Olyan információt szeretnék kérni Tőletek,ami segítségével tisztázódnának a dolgok a fejemben.A kérdésem és problémám: 11500 km van a GSXR 750 K5 - ömben, 3000 km-től tettem rá egy sportdobot és most tettem bele a sportlégszűrőt(k&n),új gyertyákat(ngk), olajcsere(Castrol R4), olajszűrő(k&n). Olvastam és hallottam néhány helyről, hogy tizenezer km után illik belövetni a moci komputerét, főleg e változtatások után összelőni a moci-elektronikát (fogyasztás,teljesítmény meg ilyenek). Még kérdezném hogy fékpadon csinálják? ( a gumikopás miatt, mert gumicsere előtt állok )
egy tizesért szokták adni úgy tudom
Nekem nem kellett , mert az enyémben ki lett iktatva az exup....