végülis ha nem érdekel senkit sem hogy egy lommal járok akkor nincs miről beszélni
ha minden füstöst kivonnának a forgalomból akkor kb egy harmada kocsi kiesne az első körben
a bkv leállna, de a többi buszos társaság se tudna létezni
áruszállítás is akadozna
simán
hiszen kevés km kevés szennyezés
pl apámnak a zsiguli 2 év alatt 700km ment, hiába sokkal környezetszennyezőbb mint egy új dízel mégis kevesebb füstöt engedett ki mint aki megy évi 20-30 ezeret
Nem, te szándékosan az ellenkezőjét állítod.
A közösségnek NEM az az érdeke, hogy neked új legyen, mert azt nem érdekli. A közösségnek AZ lesz az érdeke, hogy a füstölőssel ne járj.
Tehát könnyebb és egyszerűbb ÉS célravezetőbb a tiltás, mint a jutalmazás, mert az szükséged és az igényed ez miatt arra ösztönöz, hogy a saját magad problémáját saját magad oldjad meg.
Egynémely MÉLTÁNYOLHATÓ esetben ehhez segítséged ad. Nagycsaládosok autókedvezménye, CSOK, rokiknak rokiautó, ilyesmi.
A horgászkocsi mostanában nem lesz ilyen körben (méltányolandó). A nagycsaládos autóddal viszont mehetsz pecázni... Ezt nem tiltják.
ezt írtad:
Te is orulhetsz a magad altal nevezett lommal, mert az neked jo,ez addig megy, amig egyszer megnezik mondjuk az emissziojat... Mert ez a kozosseg erdeke.
szóval a közösség érdeke lenne az hogy nekem újabb-új kocsim legyen, nem ez én érdekem, nekem jó a régi is
az emissziója köszöni szépen jól van 😉
lassan megindul a peca szezon és megyek heti 30-60 km távokat 😉
ráadásul full zölden, mert zöld az astra 😁
ha bevonják a forgalmit az jó lesz mert akkor végre tudok venni egy papírnélküli koszos füstös dízel terepjárót és avval megyek pecázni földutakon
Ne-ne, ne beszélj mellé. A közösség leszarja, hogy neked miből van az udvarod.
Tudom, hogy érted azt, amikor azt írom, hogy életed AZON részeiről beszélünk, ami a környezetedet is érinti, de ezek szerint, vagy csak mellébeszélsz, az udvarodat hozod példának.
Amúgy, ha nagyon szigorúan veszem, ha az udvarod nem is, de a saját házadnál sok mindent szabályoz a helyi építési rendelet, legalábbis a lehetősége megvan rá.
Van hely az országban, ahol még a vakolat színét is engedélyeztetned kell, de neonzölddel ne is próbálkozz. meg nádtetővel sem, meg négy emeletes házzal sem.
Az alvós autódat nem érdeklik az emberek, de az, hogy azt hogyan juttatod ki a tó mellé, az már igen.
Végigfüstölöd az utat, vagy tréleren ősszel és végigbaszod vele a másik által használt utat, esetleg amikor dolgod végeztével kikanyarodsz a főútra és kilométer hosszad felhordod a sarat, az már igen.
Értem, hogy leszarod, de amúgy ha csak a vizuális különbséget nézzük, pont ennyi a különbség az osztrákok-svájciak és miközöttünk. Mármint amikor ott járunk és rácsodálkozunk az ottani körülményekre.
Nem is pont oda céloztam, csak még Tesla terepjáró is szóba jött korábban.
Mindegy is. Csak amennyit Ini autókázik, igen sokára lenne környezetvédelmi szempontból mérhető haszna, egy villanyossal is le kell tekerni vagy 70 ezer km-t, mire a "lábnyoma" eléri egy már legyártott kocsiét.
Jogos persze, előbb-utóbb eljön a napja, amikor kitalálják, hogy pl. Euro X alatti besorolású autó forgalmiját bevonják pl. No nem mintha az megoldana bármit is.
a környezetszennyezés fura dolog
most hogy kicserélték az összes szimmeringet a vezérlés cserekor és már az olaj se szivárog bátran ki mernék állni a mostani új kocsikkal egy mérésre gázzal a lom asztrával
szóval ha a TÉNYLEGES mért adat számít akkor az astra még 10 év múlva is forgalomban lenne, a bogyó szarja meg már régen motorcserés lenne mert addigra már nem teljesíti a normákat
az autó csak egy példa volt
lehetett volna a térköves udvar is... ha nekem megfelel a kikopott gyep és az utca népének bántja a szemét az hogy csak nálam nincs térkő akkor csinálja meg, nekem mindegy hogy fű vagy térkő van ott.....
és még ezer minden amit a "közösség"-nek nem tetsző
a kocsi is ilyen, teljesen mindegy nekem hogy egy 500 ezres egyterűben alszok kint a parton peca közben vagy egy 500 millás akármiben, nekem attól semmivel sem lesz jobb se a halfogási eredményem se az alvás mennyiségem hogy 100x annyiba kerül
de ha a közösségnek az a fontos hogy ilyen autóm legyen akkor nem vitatkozom, legyen..... de én egy percet sem fogok érte pluszban dolgozni
...csak jelzem, hogy nem én írtam új autót.
Én azt írtam, hogy eljön az az idő, amikor élni és élni hagyni (ini), de az élni hagyásba a közösség miatt már nem fér bele egy környezetszennyező autó. Ezt tudja mindenki, ezért van a kialakult gyakorlat, ami nem felel meg, az nem kap engedélyt a közlekedésre.
És mielőtt ini is hisztizni kezd, ezt NEM én találtam ki.
(Ne írd a csaló műszakis helyeket, vedd úgy, hogy írtad és én olvastam.)
Lehetne azon is rugózni, mennyire a közösség érdeke az új autó, elvégre azt le kell gyártani, az is tolja a károsanyagot, csak kevesebbet. Kb. 100.000-120.000 km magasságában lenne egálban a már meglevő, de szennyezőbb kocsi és az új, környezetkímélőbb modell szennyezése, avagy a közösségre gyakorolt hatása.
Én mindig olyant mondok, amivel azonosulok vagy rám is kötelezendőnek nézek.
De tudsz mondani olyant, amit állítottam eddig és mondjuk más kárára történt? Vagy irigykedtem?
nem megy ma az értő olvasás?
pl kocsi téren nekem nincs problémám, teljesen jó ami van, ha kicsit pusztul még akkor lesz egy kevésbé szar
de
ha a közösség MIATT kellene újabb kocsit venni, amiatt ne én izzadjak már a munkában, izzadjon az akinek nem tetszik, és most itt nem arról beszélek hogy egy füstgép dízellel kormolom az utcákat egész nap
Te is azt várod el, hogy az aktuális kormány megsegítsen egy új kocsival, pedig - és most nem szívesen célzok az életmódodra, amit amúgy pont te írtál nekünk, hogy mennyit dolgozol?
Igen, a mindenkori kormány megteremtette a lehetőségét, hogy még a mostaninál is jobban boldogulj.
Volt iskola, nem kellett dolgoznod a tanulás helyett, volt út az iskolába a munkahelyre, havi 7000 ezerért fullban egészségügyi biztosítást kapsz.
Persze, a realitásokat figyelemebe kell venni, az egyénen sokkal több múlik mint a kormányon, vannak szerencsétlen emberek, van pár, aki a rossz sorsa miatt ha összeszarja magát sem nagyon jut előrébb, de azt ne várd el, hogy helyetted bárlki megoldja a te problémáidat.
Pont mint a Bogyó, aki azon nyivákolt, hogy itt ez a kormány és miattuk nem jön a zúnióból a segílyke. Ezek az emberek ott ülnek a verandán, kezükben cigi, otthon dolgoznak pár órát hetente és várják az eu segílykéjét. Ha nincs, akkor meg pusztuljon a patás.
A múlt rendszerben SEM üldözték a buzikat. Ha úgy viselkedtek volna mint a normálisok, ha a négy fal között tartották volna azt, amit a normális általában a négy fal között tartanak, az ég világon senki nem kötne beléjük.
semmi különös. Az emberek totális megosztásáról szól ez az egész. Nem akarnak érdekcsoportokat a világban azt szeretnék ha mindenki egyénileg elszigetelődne vannak már sikerek lásd bogyót(meghajlós) A kovid is ezt célozta letörni az embereket elszigetelni egymástól, ellentéteket szítani. Ez a buziskodás is ilyen(kezeit széttáró)
én egyet értek ezzel a mondandóddal(meghajlós) de ahogy írod, hogy a leghülyébb is rádöbbent már, hogy ez vakvágány akkor most végül is bogyót hová kellene nekünk besorolni? (kérdőjeles)
ha minden füstöst kivonnának a forgalomból akkor kb egy harmada kocsi kiesne az első körben
a bkv leállna, de a többi buszos társaság se tudna létezni
áruszállítás is akadozna