Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mik azok a dolgok amiket meg kell csinálni rajta és milyen időközönként h olyan sokáig ép maradjon a moci mint neked?Hogy tartod karban?Ha leírnád azt megköszönnénk sztem!:)
Ezek szerint tényleg rosszat foghattam ki!
Bár, mikor megrendeltem hozzá az új kuplungot, az is lötyögött a tengelyen, ami nem volt kikopva.
Saját szemmel láttam, hogy a bontatlan új YCF márkájú termék se jó minőségű, és kizártnak tartottam hogy gyárilag lötyögnie kell azt gondolom.
Ja , a kis motor nagy mokamester
Szasztok!
3-4 eve hasznalok egy yx blokkos pitet. Fokent crosspalyan, de volt gokart is, illetve telen jegen, hoban. A motort egy evesen vettem es az eltelt ido alatt semmi problem nem volt vele. Pedig kapott a sostol ........
De a suru olajcsere ill. csavarok atnezese alap.
Véleményem szerint egy 4ütemű gépet nem kell szétrepíteni ahhoz hogy történjen valami, mivel már alul is nyomatékosak. Amint tehetem váltom a következő fokozatot, ha elfogyott, akkor meg elfogadom hogy csak 70-el utazok, és nem cibálom fel 90-ig hosszútávon, csak ha nagyon muszáj. Szóval nem pörgetem, mert minek.
fordulaton használod a gépet, vagy csak úgy csínján?
Nem vagyok teljesen biztos benne, de mintha annak az YCF-nek a tulaja sem újként vette azt a gépet. Beleválasztottál, ez van. De ez ne vegye el a kedved, látod az én példámat, inkább áldozni kell egy középkategóriás újra 250 körül, bejáratni szépen, és akkor sokáig hű társ lehet.
Ahogy olvasgatom, itt sokmindenkinek bejött a tuti!
Én is úgy voltam vele, hogy minek motorozzak egy Etz-vel ha a Pitbike-nak a hangja is jobb, kezelhetőbb, újabb konstrukció, alkatrész árban egy, és a szervizelése is nagyjából egy.
Érzed ha egy Simson gyengül a sok használattól, igénybevételtől, akkor elviszed megfúratni, vagy 120 ezer üzemóra van benne, ideje kibontani a belét, és mindent ami szar kidobni!
Nyilván nem várja meg az ember hogy akkor dögöljön be, mikor összegyűlik a banda és mentek egy jót csapatni!
Azt gondoltam így van ez a Pitbike-al is, nem az hogy időnap előtt megdöglik benne minden.
Ha benne lett volna a km, és már utaló jelek lettek volna, akkor egyértelmű hogy lerakjuk a gépet és szervizelünk, de nem használat közbe több alkalommal! Ez nagyon felbosszantott!
Akitől vettem, nagyon jó ismerősöm, egyáltalán nem okolom emiatt, biztos nem volt oka hazudni hogy jó közbe meg egy hóthalálos szar! Sőt, el se akarta adni, csak én győzködtem addig, amíg végül belement!
Csak újat ha veszel, azt javaslom! ! ! ! !
Jó választás!
Na igen..A hangjuk az... Egy zsír új YCF re gondoltam, olyat szeretnék venni, csak itt az egyik ellenpélda is pont YCF. Egy pit-el is majd ugyan úgy foglalkozni kell mint egy 2t ktm-el.Csak jóval olcsóbb.Motoaction-tól gondoltam hogy rendelek egyet!Hátha nem fürdenék be vele, állítólag 6 hónap teljes körű garancia van rá.
szikszaif-nak igaza van, én is vele értek egyet.
Vegyél egy új vagy egy jó állapotban lévő használt pitet és irány motorozni. Folyamatosan vigyorogni fogsz a sisak alatt.
Amit rá kell költeni egy kihegyezett kétütemű vasra két évente, annyiból meg kijön egy új pit blokk. Ha meg jó gazdája leszel a pitnek és odafigyelsz rá több évig is elmehet különösebb gond nélkül, mire bizonyíték több forumtárs bringája. Igaz van ellen példa is, de mint már írtam egy komplett új blokk annyi bele mint a 2 üteműek 2 évi kötelező szervizelése is lehet. És a hangjuk különbségéről már ne is beszéljünk.
Ezen gondolkodtam én is, h tuti h működik a KTM de milyen áron...Pit az ahhoz képest fillérekből kijön de kitudja meddig megy.Jó lenne valami közép utat találni..
Hát szerintem biztosan nem! Pár érv a KTM ellen: 1.- A KTM-hez keverned kell a benzint, nem is akármilyen olajjal ám. Az olcsótól (1-2 ezer Forintos) két kör után beáll a főtengely. 2.-A fogyasztása kb. 3x akkora, mint a pité. Csak a ház körül motorozhatsz, mert a ktm-nél egy tank benzin nem sokra elég.! 3.- A dugókat évente cserélnek kell, persze max. 4 -szer, utána hengert is kell ám + hajtókarcsapágyat, és valószínűleg power-szelepet. Ezt cirka 60-70 ezerből megúszhatod, ha magad csinálod. Persze akkor biztosan nem lesz tökéletes, hacsak nem vagy profi szerelő, profi műhellyel.
Szóval röviden ennyit, de tudnék még pár apróságot sorolni 20-30 ezres tételben. Nekem volt Kawa KX-80 asom, ütős kis gép , jó játék, de K@rva drága sport. A pitnél ha kifogsz egy jó állapotút, amit nem szerelgettek a sufniban, akkor nem ér kellemetlen meglepetés. (szerintem) ...és akkor még ott az a gyönyörű hang is. Kis kísérletezéssel olyan hangot csinálhatsz neki, mint egy 400-as Huskinak.
Nem járnék jobban egy KTM sx 65 -el?
Köszi neked is a választ, pitet szeretnék nagyon, de félek belevágni.. (Újat is tudnék venni)
A pitbike teljesen más kategória. Én 165 , a fima 180 cm magas. (húha!....biztos az én fiam? Csak vicc volt!) Szóval mindketten k@vajót motoroznunk velük. Volt nekem már nagy krosszom is, de az nem olyan élvezetes. Talán ezeket a kis szörnyeket jobban kézben lehet tartani. Szóval mielőtt veszel bármit is, próbáld ki mind a két kategóriát.
Használtan is lehet jó pitét venni, de fontos, hogy ne egy agyonszerelgetett darab legyen. Jól látható az, ha valaki belenyúlt a motorba. Csavarokon a festék lepattogva, stb. ha már le is vannak sarkítva, akkor mindenképpne felejtsd el. Vagy ha anyagilag mégis rá vagy kényszerülve használt vásárlásra, akkor olyantól vegyél, aki komolyan motorozott vele , mert ők általában nem használnak szarokat. Van itt a fórumon pár srác, akitől bátran vennék. Hétvégi, falu körül motorozó gányolós kölköktől semmiképpen sem. De mivel viszonylag olcsó bele egy vadiúj 125-ös blokk, az sem ördügtől való, ha veszel egy olyat, amiben jók a váz, teló,kerekek, stb. de kaka a motor, és veszel bele egy új blokkot. Apra, köszi a bókot. Látnád most az Enfieldet. Imádom, akárcsak a piteket.
Gyönyörű az a Royal Enfield Feribácsi!
aki kipróbálta a Pitbike-omat, hamarabb földhöz vágta, mint mikor az xr600-asomat próbálták ki, ami még egyszer akkora volt mint a drz
Köszi az ajánlatot ,de kisméretűben gondolkodom inkább, pályán megölne egy nagy testű.
a rendszám ne tévesszen meg, az más megtévesztése végett van fent :)
ez közel újszerű én 175 magas vagyok és vígan leér a lábam, de még fatheromnak is,aki 160-165 magas
ki van könnyítve,puhítva és azért
160 magas vagyok, és csak terepezésre vennék motort!Újat vagy újszerűt szeretnék. Nézegetem itt a 65-ösöket, ezek is annyi lóerősek mint egy 140-es pit. Ülés magasság 750mm. A crf70 -es piteké 800mm.
nem tudom mi a rászánt összeg, de ha komolya érdekel, akkor ki tudunk egyezni
magasságod?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...