Ha valaki unja a terepet és kimozdulna kicsit aszfaltra vagy netán csúszik a kuplungja és lamellát kell cserélni: ( YCF kuplunglamella, sm kerekek, első lánckerék)
06 30 635 9305
Hali
szeretném a segítségeteket kérni.
125pitnek mennyi a szelephézag?
Meg miért van az hogy a vezérlés gyári pontokon nem működik olyan mintha letiltana és pár fokot arrébb állítottam és így sokkal jobb.
Fizika: dugj egy pohár vízbe egy szívószálat, hogy teljen meg vízzel, majd az ujjaddal fogd be tetejét. Húzd ki a vízből: a víz benne marad. Ha elveszed az ujjad a szívószál tetejéről, tehát levegőt adsz neki, akkor kifolyik.
értem, igen olajszűrős, aztán van még egy olyan dolog amit nem értek hogy nem jön az olaj az olajhűtőnek a kivezetésén (hengerfejen) csak ha a négy tőcsavart meglazítom és levegőt kap.
visszahúzom megint nem jön.
Ha ablakos az olajellenőrződ, akkor az már olajszűrős blokk ha jól tévedek. Töltsd fel szintig, aztán indítsd be hogy a szűrő is megteljen olajjal, járasd egy percig, és aztán töltsd fel újra szintig. 9 dl körül kell belemenjen ha teljesen sikerült előtte leengedni. Nekem még nem olajszűrős a blokkom(YX 140), én egy litert rá szoktam lökni, de nekem az olajbetöltő kupakja a nívópálca. Volt, hogy nagy melegben sok egykerekezés közben kiböfögte az olajat a karterszuszogón ami a blokk teteján van hátra kivezetve.
Értem,de ha függőben és egyenes talajon áll a motor akkor csak 6-7 deci olaj megy bele az ablakon lévő jel szerint. És kb mennyi idő után kezd el keringeni a hűtőben az olaj?
Választ köszönöm.
Az olajhűtőbe a blokkban kialakuló olajnyomás tolja fel az olajat, ha állt egy kis időt a motor, akkor szépen lassan lefolyik onnan. Olajszintet természetesen nem sztenderen, hanem vízszintesbe állítva kell nézni!
Üdv.Kérdésem lenne. Miért van az hogy az yx 140 blokk olajhűtője üres most cseréltem olajat. Mi nyomja oda fel az olajat? vagy nekem kell valahogy feltöltenem? Olajszintet hogyan kell nézni ha ablakos a szintjelző? függőbe,vagy sztenderen?
köszi a választ
Van egy fölösleges első kerekem, 7eFt-ért (gumi nélkül).
Nagyon jó állapotú, nincs benne 8as, minden küllő rendben van.
15-ös tengelyhez (14 colos a felni).
Sziasztok!
125 -ös Pitbikehoz kereset váltót léptetővillákat kukac tengelyt vagy csak külön váltó fogaskereket ha valakinek esetleg lenne kérem jelezze
lucky.exp.peter@gmail.com
Én kb 5 éve használom a pitemet(galériáim közt találsz róla képeket), ez 140-es YX blokkal szerelt midsize gép. Sokat enduroztam is vele, hajszoltam gokartpályán versenytempóban is, ezidáig semmilyen szerkezeti gondom nem volt vele. A Stomp piteket ugyanezzel a blokkal szerelik, jók még az YCF-ek is. Használtan 150eFt körül indulnak, ez alatti Orion, Adly, hányingerfos állóhengeres "dirtbike"-okkal nem érdemes foglalkozni. A 90 kilóddal el fog bírni mind, én egész sokat mentem terepen 2személlyel is(~150 kg beöltözve). Szóval ezt a típust csak ajánlani tudom, bár mással nincs tapasztalatom.
Kis okosság kellene: Mivel a cbr-emet nem szívesen használnám földutakon és erdőben vagy homokbányában, ezért úgy döntöttem, hogy vásárolnék egy pitbike-ot, "játszós" motornak. Csak az a bökkenő, hogy ezeket a gépeket egyátalán nem ismerem, van belőlük ezer féle. Megbízható, strapabíró gépet szeretnék mi nem hullik szét a 90 kilóm alatt. Extrém ugratások nincsenek tervben, csak élménymotorozás a terepen és a 12 éves fiam is szeretné használni. Ti milyen és hány köbcentis gépet ajánlanátok, vagy milyet biztos ne vegyek!
Ha valaki unja a terepet és kimozdulna kicsit aszfaltra vagy netán csúszik a kuplungja és lamellát kell cserélni: ( YCF kuplunglamella, sm kerekek, első lánckerék)
06 30 635 9305