Eléggé kihalt a topic
Voltunk ma kicsit motorozni. Én a pittel, meg négy quados (trx 250). Homok úton nem nagyon tudtak lehagyni, de azért nem mindig éreztem az uralmat a gép felett
Mélyebb homokban kb arra ment amerre akart, a sávváltások (nyomváltások) sem voltak egyszerűek, de azért nagyon tetszett.
Voltunk pályán is (na nem a legfullosabb, locsolt-homokos pályára kell gondolni. Csak pár domb, füves-homokos út, ugratások, fordítók. Az is nagyon jó volt.
A láncfeszítő-görgőm kuka, párszor mellé is ugrott a lánc, szerencsére mindig visszament a helyére, plusz eltört a kipufogó dob tartó bilincs (már amúgy is házi barkács volt :)
Az üzemóraszámláló hogy működik? Elemmel vagy esetleg a gyujtókábelről kapja az energiát? Ha elemes akkor miért nem lehet szétszedni és elemet cserélni?
Sziasztok, érdeklődnék arról, hogy a ducar blokk-os pitbike-kok milyenek.Jók vagy nem annyira?Esetleg hogyan lehet megállapítani, hogy valóban ducar blokk van benne.
Az szép!
Írtam neked emailt, az itt megadott címedre. Használod azt?
Lengéscsillapítóba csak én nem találok szilentet?
20x20x10 (külső, szél., furat). Sehol nincs... Holnap gyártok magamnak, valami használt autó szilentből, de jobb lenne találni normálisat.
Ha már hirdetés:
12 ill 14 collos kerekeket keresek, féktárcsával, de akár gumival együtt is. Fényezése nem érdekel, ne legyen beütődve, az se baj, ha nincs benne nyolcas :) BSE 125 ös (crf 50) vázba kell.
keresek egy működő képes pitbike blokkot minden tartozékával összes elektronikával karbival kipufogóval berugó és váltókarral csak egy vázba kelljen betenni.
legalább 110ccm legyen de ha nagyobb nem baj:)
reális áron. képes ajánlatokat várok árral.
Üdv! Karbi probléma megoldva, 8 bar sokat segített és köpött egy nagyot, azóta faxa :D
Új kérdés: kuplung lamellákat, dugó szettet hol keressek? Még nem találtam használható pit alkatrészes oldalt és bocs de nem olvasom vissza a 750 oldalnyi beszélgetést! (orion agb-30 250/4t )
Sziasztok! Van egy pár kérdésem: benzincsapot mivel tudom kiváltani, vagy bontva szoktak árulni? Másik: hidegen 2-3 rugás után indul a gép (Orion agb-30 250 4T) alapjárat viszont nincs és ha bemelegszik és nem húzom neki, le is áll. Melegen is csak szívatóval indul de egyre nehezebben. Karbi beállítasi értékeket tud valaki? Annyi is elég, hogy koppra betekeréstől vissza ennyi meg ennyi! Vagy mi lehet a baj? Köszi!
még kezdő vagyok pitbike téren, de az orion nem a legjobbak közé tartozik szerintem... Pitsterpro, stomp, yx. Ezeket a márkákat keresd. De majd jön valaki aki jobban ért hozzá és megmondja :)
sziasztok pitbike vagy dirtbike vásárlás esetén kinek mi a véleménye ? gondolok márkára tipusra, tapasztlatokat véleményt kérnék tőletek Orion Ducar 125 röl esetleg valaki valamit?
sziasztok!
Féknyergekhez szilenteket hol lehet kapni? Nem találok sehol. A hátsó már teljesen elfogyott, zörög az egész, az elsőben még van, de inkább cserélném. Vagy valami ötlet, hogy milyen más jármű szilentje stimmelne rá? Bse váz (crf50).
Ugyanez a szilent téma vonatkozik a központi rugóstagra is. Alsó, felső is eléggé lötyög. Mit érdemes oda rakni?
Más: EZ milyen? Elég olcsó, de cserébe mennyire szar? (megúsznám a szilenteket)
Üdv. Mivel a témában nem vagyok jártas, szeretném megkérdezni, hogy ezeknek a pitbike motoroknak gyárilag van alvázszámuk?
Köthető annak alapján és motorszám alapján biztosítás rá?
Legálisan Lehet vele közlekedni közúton ha van világítása?
Voltunk ma kicsit motorozni. Én a pittel, meg négy quados (trx 250). Homok úton nem nagyon tudtak lehagyni, de azért nem mindig éreztem az uralmat a gép felett
Mélyebb homokban kb arra ment amerre akart, a sávváltások (nyomváltások) sem voltak egyszerűek, de azért nagyon tetszett.
Voltunk pályán is (na nem a legfullosabb, locsolt-homokos pályára kell gondolni. Csak pár domb, füves-homokos út, ugratások, fordítók. Az is nagyon jó volt.
A láncfeszítő-görgőm kuka, párszor mellé is ugrott a lánc, szerencsére mindig visszament a helyére, plusz eltört a kipufogó dob tartó bilincs (már amúgy is házi barkács volt :)