De 2.5 még mindíg kevesebb mint a 2.9 Egyébként Metzeler sportec m1 van fent nekem elől hátul. Az nem lehet, hogy ez a gumi nem melegszik fel annyira és nem nő benne a nyomás annyira, mint egy pályaguminál? És ezért tudtam csúszkálásmentesen menni az elől 2.5 hátul 2.9 variációval?
R1-re még a 2,5 is sok hátra... Hayabusára, ami lényegesen nehezebb 2,2 a jó hátra pályázni.
Sztem elől 2,1 hátra 2-1,9 a jó. de ez csak egy vélemény a sok közül.
Amivel legutóbb mentél az felfoghatatlanul sok... csoda hogy nem perec lett a vége
Nem értem.....egyik kollégám vett Racetec k1-et. Eléggé lent van neki a nyomás....nem bírtam vele kanyarodni. Ráhúztam az ívre a motor meg elkezdett hullámozni és fel akart egyenesedni. Szóval....szerintem a túlságosan kevés nyomás sem jó.
Nekem ez bejött, de legközelebb, ha megyek fel akkor kipróbálom elől 2.1-el, hátul pedig 2.5-el. Majd meglátjuk mi sül ki belőlle........
Évfolyamtársam volt,meg egy barátikörbe jártunk(járunk),a Bratyómmal is lakkott régen egy albiba
Valahol láttam nála egy képet a mocidról ,ezért gondoltam,hogy megkérdezem.
Meg az öreged is tanított régen,és mikor összefutottunk említette,hogy ő fia is motorozik.Nagy riszpektem Gézabának,add át üdvözletemet neki!
Azt hiszem személyesen mi még nem találkoztunk,de remélem valamelyik pályán majd összefutunk és csapatunk egy kellemeset
Pohi az utcai gumi nem szakad olyan konnyen. Lassu temponal foleg nem, bar altalaban akik lassan mennek, azok csumpigaz, csumpifek modszert alkalamaznak lassu kanyarodassal, ez brutalisan terheli a gumit. De mondom utcai gumit marha nehez szettepni. Az hogy szetkenodik az normalis. AZ 3 perces koridonel is szetkenodik, max marad 4 centi rinyacsik :)
2.5 2.9 sok palyara. De ha nem csuszkalt akkor nincs nagy gond. Vagy nagyon ovatosba toltad :)
Ez alapján fújtam fel 2.5-re elől és 2.9-re hátul hidegen. Nekem bejött. a gumi is szép egyenletesen kopott, nem szakadozott fel, csak szépen leolvadt a széléig és ott összecsomósodott
Énis kijövök sokszor leintés előtt, egyszerűen úgy elfáradok hogy veszélyesnek tartom a folytatást... inkább előbb lejövök minthogy a következő körben összetörjem magam a koncentráció hiánya miatt... Igaz én még kezdő vagyok pályamotorozásban...
A leintés elött jöttél ki zömmel! De nem froclizásbol mondom! Én annak is örülnék ha tized annyira menne a motorozás mint neked! Vagy ha lenne végre egy bőrruhám és mehetnék a ringen!
Szerintem is nagyon extrém guminyomással mentél.
Sztem elől 2,1 hátra 2-1,9 a jó. de ez csak egy vélemény a sok közül.
Amivel legutóbb mentél az felfoghatatlanul sok... csoda hogy nem perec lett a vége
Nekem ez bejött, de legközelebb, ha megyek fel akkor kipróbálom elől 2.1-el, hátul pedig 2.5-el. Majd meglátjuk mi sül ki belőlle........
"A puding próbája az evés"
Annyira lassan nem mehettem, ha a kanyarokban végre leért a térdem, ha lassan megyek feldőlök... ...
Valahol láttam nála egy képet a mocidról ,ezért gondoltam,hogy megkérdezem.
Meg az öreged is tanított régen,és mikor összefutottunk említette,hogy ő fia is motorozik.Nagy riszpektem Gézabának,add át üdvözletemet neki!
Azt hiszem személyesen mi még nem találkoztunk,de remélem valamelyik pályán majd összefutunk és csapatunk egy kellemeset
2.5/2.9 melegen mennyi lehett? 7.5/8.0 ennyi kell teherautoba
Neked nincs véletlenül egy Gyöngyvér nevű húgod?
2.5 2.9 sok palyara. De ha nem csuszkalt akkor nincs nagy gond. Vagy nagyon ovatosba toltad :)
Itt vagy még?
Valaki kérdezte a guminyomást! Már nincs kedvem visszakeresni.
Egy kis segítség neki.
http://www.pasztoy.hu/motoros/...
Csao.