Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te Sonáj. Ez az LXKLRTPZSV szemtelenkedik veled? Ezeknek nem szabad semmit oda adni vaze. Kiraknál egy alufóliába csomagolt patkány mérget elvinnék mert azt hinnék, hogy szaloncukor. Én a múltkor nem adtam neki oda semmit és nem is hozta vissza. Nagy geci ez az LXK/TREHSJ csávó.
Ne lenne olyan kemény elverném mint az állat.
Hondás a csávó?
Az lehet a tuti 211 amit 20000-ért adnak párba
A Tompi 92 ilyennel megy kérdezd meg. Ráadásul faludbeli! Rendes gyerek, mert nem dobálja kővel a repölőt!
Svéd!
Akkor mégsem volt ingyen az a futó.
Ja gyors összehasonlitás:
A k5 eleje egyáltalán nem viselkedik annyira nyugodtan féktávon mint a k9. a Big Piston eleje azért komoly elöny a k9-en.
De motorja: tegnap szerencsére lementettem a Bazzazrol az eredeti k5 térképet, mielött kisimitottam volna a smooth gombbal, és ma milyen jol jött hogy nálam volt a laptop, mert a kisimitástol gyenge lett a középtartomány és vissza kellett töltenem a régi térképet hogy alulrol jol toljon, én szeretek középsö fordulatszámrol kigyorsitani. Igy viszont nem éreztem hogy rosszabbul gyorsitott volna mint a k9. Szoval nem éreztem semmiféle idegen érzést a sokezer km k9 valo pályazás után a k5-ön sem.
Hogy tisztábban is megfogalmazzam: nem tartom kizártnak hogy az idei formámban, a mostani tudásommal a k5 el is tudnék hasonlo köridöket mint amilyeneket produkáltam az utobbi idöben a k9-el.
De ettöl függetlenül nem a legegészségesebb dolog egyik héten a k5-n ülni, aztán hazarepülök és megprobálok a k9-el ott folytatni ahol abbahagytam. Tavaly legalábbis a nyár elsö felében ezt csináltam és nem igazán jött be. Aztán lehet hogy most más tudással rendelkezem, franc tudja, talán még hasznos is lehet hogy a k9 el azért egy picit könnyebbek a féktávok, azaz pár nap k5 után talán felüdülésként jot fogok menni a k9 el is...
Szia!
Ezt láttam! Párban adnak 20 000 Ft-ért, szóval inkább azt veszem
De azért köszönöm Sonáj bácsi!
Speed Bike!
Esetleg itt? http://www.kepesmotor.hu/sport...
Nézd meg hátha ez jó.
tul vagyok életem elsö Svédországi pályanapján
korán kelés, 2óra autozás
a kocsim 5-6 liter helyett 12 litert zabált a hatalmas ingyen futo miatt
már utközben esett a kurva esö, a helyszinen is másfél orát vártunk a száradásra. Hihetetlen tömeg volt= 15 rider fizette be a napot. A szervezöket már ismertem mert márciusban Mugelloban együtt voltunk, az egész magyar brigád önálluk gumizott. a fönök megkérdezte ki nem volt még itt, mivel csak én jelentkeztem, vitt 2 kört a kocsijával a tök üres pályan! hogy meg mutassa a kocsival az ideális ivet! Elég ritkán tapasztalhatunk ilyet.
Végre felszáradt én meg felpattantam a k5 re amin nem ültem majdnem 1 éve
Az egyenes kibaszott hosszu és dupla széles mert repülök is leszállnak rajta
egyébként nem egy tul trükkös pálya, nem tul nehéz megtanulni, de negyed ora mulva lejöttem mert a fékkar bent fogott, a váltokar magas volt, hiába hozzászoktam a k9 hez.
fékkaron tudtam állitani, váltokaron nem sikerült
megint kimentem, 2 kör után esés miatt piros zászlo, illetve nem is zászlo hanem piros lámpa
A 15 motorosbol volt 2 gyors srác, az összes többi utcai motoros volt. Öket már elsö körökben is kikerültem.
Aztán megint kimentem de nagyon fura dolgot éreztem minden kigyorsitáson a hátso kerék felöl. Elöször nem voltam biztos az érzésemben és mentem mégegy kört. Teljesen egyértelmü lett hogy valami nagyon nincs rendben, igy gyorsan lejöttem
Felemeltem a hátulját beinditottam, beraktam sebességbe és rögtön láttam hogy valami fura. kb 8 centi hosszuságban pont a gumi közepénegy fura pup volt a gumin amit egy ujjal is be tudtam nyomni. Rögtön tudtam hogy alatta elszakadt a vászon. Azt hittem ezekben van fémhálo is, de lehet hogy nincs. Ez egy dunlop volt.
Ha megyek mégegy kört szerintem eldurrant volna, bele sem merek gondolni hogy az 1 km hosszu egyenes végén 280 nál mi történt volna ha visszaváltásnál felrobban a hátso. De mint mindig, most is mázlim volt. Persze tudom hogy nem tarthat örökké.....

gyorsan kikaptam a hátsokereket, volt nálam uj Brigi slick, feltettem, de akkor már kezdtek fekete felhök gyülekezni. De muszály voltam félorát gumit melegiteni. Mikor kimentem már a pálya hátso részén már esett is az esö. 2 kört azért igy is mentem, de aztán már a pálya felén esett és ki kellett jönni. Ezzel vége is lett a napnak, Igy sajnos igazán meg sem tudtam tanulni a pályát, 1:49 et mentem csak
Kedden este van egy 3 orás pályázás a Falkenberg pályán, 5-8 ig, igaz nem találom olcsonak az 1000 koronás árat (100 euro) de csak 20 fö lesz a pályán és csak licensesek mehetnek. Tehát gondolom csak gyors srácok lesznek, szerintem itt nem divat az ami otthon hogy boldog-boldogtalan kiválthatja a licenset.
De a segitökészség, az egymással dumálás itt is ugyanolyan barátságos mint bármelyik europai depoban.
A gumicseréért 2 eurot kellett fizetnem, illetve nem is a cseréért hanem a centirozásért merthogy az cink sulyok drágák, maga a gumicsere ingyenes, mert használhattam a gumigépüket, de még nem dolgoztam soha gumigéppel igy kellett kis segitség
Pedig meglátod, mindketten megfogunk lepődni. Valaiki fog adni neki ilyen gumit.
Én azért járok ide,hogy tanuljak
EURO-RING KUPA holnap,kedves, kis költségvetésű,kanyarokat kedvelő,sporttársaim! Lesz minden,aszfalt,büfé,gumis,shop,csajok(ha hoztok) Meg remélem jó idő Ja meg ahogy a Svéd mondaná,ingyen időmérés meg a verseny is ingyen van
Imi 47! Én már a csúszókuplungnál mondtam, nem késő új tapasztalatokat szerezni.
Itt mindig hallasz valami érdekességet a technika világából. Olyan ez, mintha mindig a Deltát néznéd.
csáó

valakinek van tapasztalata a Titax márkával?
fékkar,kuplungkar,villaszirom érdekelne.
Na az engem is
Szervusztok srácok!

Nos, lehet rossz helyen kutakodok, de egy próbát megér: Ha valakinek már nem kell az elhasznált Dunlop D211GP, attól szívesen megvásárolnám, ha mindkét Fél részéről sikeres az egyeztetés! Gyárilag mintás, DOT-számmal ellátott, medium, 190/55-ös, 180/55-ös gumik érdekelnek.
lehet sorban állni kis homárok... széjjel csapkodlak Sonáj.. asszed' csak Atesztől kell félned? na várjál csak... egyébként meg jó hétvégét mindenkinek.. én léptem.. tsákány

LX
látjátok... még szegény Balázst is megviselte a dolog...
csak vigyorog mint a tejbe tök....
ha ez a kamerás dolog nem tisztázódott volna sztem én nem tudtam volna aludni sem... :D
Tisztelt Fórumozók!
Ezúton értesítek mindenkit az LX felhívott és kiderítettük, hogy az ATESZ A FELELŐS AZ EGÉSZÉRT! De mivel ő nagyobb nálam, így kénytelen vagyok mégis az LX-et segberúgni(ezt a telefon után döntöttem el) Ha valakit ért még sérelem az életben, csatlakozhat hozzám nyugodtan. Szerintem olyan tíz rugás után már mindeggy lesz neki
vazze'.. ne itt puffogjál nekem faxom.. hivjál fel, oszt' ottan', mert itt csak felidegesítesz.. franc essen beléd.. 2008-ban voltunk krosszozni te nagyon te.. de most mindjárt fel is hívlak...

LX
A kamerákért felelést meg az Atesszal tisztázd. Ő mondta.
Ha számonkérek valamit nem így néz ki hidd el nekem.
Puffogtam és kész. Ennyi. Nem tartom ezt a dolgot olyan kardinális dolognak, hogy Top Secret felirattal keljen titkos találkozón megbeszélni mi legyen. Ha nem érdekli Őket ne olvassák el. Amúgy hány darab kamerás hozzászólást linkeljek ide neked a fórumról?
Az összeszedésre is lenne mit írnom, de nem teszem, mert az látod nem tartozik ide. Addig is kérlek ne idegesídsd fel magad mert árt a hamvas szépségednek.
Semmi. De pufogtam magamban tegnap este. Mé mi van vaze? Nem a fejedet haraptam le. Már megint túl érzékeny vagy. Ha nagyon haragudnék rátok az Atesszal, nem így íratm volna ill. felhívlak és elküldelek nyaralni. Te mimóza.
Mééé mééér, mert ezt dobta a google... jobbat nem találtam Ezt még senki sem kérdezte.....

Probálok rá gyártani majd valami elfogadható magyarázatot, amugy is országos sajtó viszhangja lesz...