Svéd, a mai legjobb 1:58.990 lett (elsőre ) és ezek tükrében nem is kérdés, hogy nagyon tetszik a CBR1000
Egyébként köszi a szervezést Neked és az összegyűlt kis magyar egységnek a jó hangulatot, Borsónak pedig a képeket
Ez a május ugy néz ki nem nagyon kedvezett a pályázóknak.
Tudtam hogy délután jo esély van esöre, ezért örültem hogy eszembe jutott a mentöötlet hogy megbeszélem az irányitással hogy inkább az ebédszünetben tartanánk a Kamoto Svéd Opent, ez a terv mindenkinek tetszett, De másfél óra mulva derült ki hogy a Hunfaroring RT eladta az ebédszünetet a Motoros Akadémiának igy sajnos azonnal visszaállt az eredeti idöterv hogy 4 kor lesz a háziversenyünk.
Persze reggel 105 perc szabad motorozással kezdödött, gyönyöru idö volt, nem is voltak sokan kint a pályán hiszen ma sok verseny volt igy nem koptatták fölöslegesen a gumikat. Én is csak videozni mentem ki Norbi és Szaszyt vettem fel hátulról.
600-as versenyben Csak Eisel Botond és Csapka Attila indultak, Botond meg is nyerte, Attila meg a 38. helyröl feljött 16. helyre.
dél körül volt az ezres verseny, azon már több magyar indulo volt. Sajnos Moshe nem jelentette magát a versenyre és nem állt rajthoz.
Brian volt a legjobb magyar az 5. helyyel, tetszik neki az uj ezres Hondája. Mögötte Frits Attila lett a hatodik, Rácz Ádámot csak 3 körig tudtam amgam mögätt tartani igy ö lett a 10. én 14. Szaszy 21. Norbi 26. Sonáj 29. Doczi Zsiga 30.
Délután az elsö két verseny még lement szárazon magyar indulók nélkül, aztán jöttek a felhök. Egy darabig csak szemerkélt, de 1 órával a házi versenyünk elött leszakadt az ég.
Tartottam gyorsan körkérdést, hány embernél van esögumi, összesen 4 indulo maradt volna egy vizes versenyre, ezért nem inditottuk el a versenyt. Pedig már szépen felállitottuk mind a 10 kupát sorba, de az jóisten nem akarja hogy megvivjunk a kupákért.
Sokan jelezték hogy érdekelné öket 3 hét mulva a hétvégi Slovakiaring, ott remélem már fogunk tudni Kamoto Svéd Opent rendezni. Igaz az eddigi regisztrácio az nagyon halvány arra a szervezésre, de ha lesz jelentkezés akkor leszervezem.
Mai legjobb idök:
Frits 1:58.2
Brian 1:59.2
Eisel Botond 1:59
Rácz Ádám 2:00
Svéd 2:01.9
Szaszy 2:04.8
Norbi 2:05
Sonaj 2:11
Doczi Zsiga 2:15
Rékási Szabi alig ment ma
Hu, az elörejelzés ellenére nagyon jo volt az idö egészen fél 5 ig.
Nagyon sokan voltunk magyarok, több mint amennyi regisztrálva volt, de mivel a szar elörejelzések miatt néhány osztrák nem jött el, igy mindenki kapott helyet. 2 boxot is megtöltöttünk
egész délelött ment a huzavona hogy ki kivel indul enduranceban
Volt néhány biztos csapat: Frit-Papp, Kispataki-Kiss Tibi, Repsol Norbi-Szaszi, de aztán sok válogatós meg egész délelött vaciláltak, mint pl én is. Szerettem volna magam mellé embert aki képes egy tankot kimotorozni, de ilyen ember messze földön nem volt. Mindenki határozottan állitotta hogy max 20-25 képes kint lenni. A vége persze az lett hogy eszi-nemeszi nem kap mást, alapon megprobaltam legalább néhány gyors embert a csapatba verbuvalni: Rácz Ádám-Brian-Svéd meg egy kurva lassu Alex !
A délelött nem is kezdödött rosszul, 2:02 es köröket mentem, meg 1 db 2:01.9-et. De mindezt halál szar gumival. Ezekután feltettem egy uj Brigi slicket hátra még az endurance verseny elött.
4. kor kezdödött az endurance, én kezdtem, 45 percet voltam kint, de sajnos már 30 perc után kezdett esni. ÉRdekes volt kint maradni a slickel még vagy negyed órát az egyre vizesebb pályán. Tudtam hogy egyik csapattársam sem akar kimenni erre a vizre ugyhogy kint maradtam egy darabig hátha eláll és felszárad..
Mint utolag kiderült az az elsö száraz félora nem is volt rossz, mentem 6 db 01-es kört és aránylag jó helyen volt a csapatunk.
De aztán amikor már annyira vizes volt hogy gyök kettövel tudtam csak fordulni akkor már képtelenség volt bármit csinálni a slickel. szerencsére eszembe jutott hogy k9-en van C állás ami esöre van, azt rá sikerült kapcsolnom. De akkor meg az egyenesekben sem tudtam gyorsulnoi, na akkor B állás, de azzal is szopás volt az egyenes, mivel alacsony fordulaton alig tól a B állás is, csak magasabb fordulatnál kezd el tolni. Lehet hogy jobban jártam volna ha Traction Controlt teszem 10 re, de már szinte mindegy volt mert kezdett sok lenni a slick guminak. Lejöttem és leültem pihenni, gondoltam van még több mint 2 óra, ha eláll akkor fel is száradhat és majd folytatom ha lesz kedvem. Merthogy a csapattársaim már akkor feladták amikor még be sem jöttem.
Kispataki Viktor és a Kiss Tibi jol szerepeltek a versenyben egy csapatban, mert ök esögumival nyomták..
A Szaszy -Norbi csapatban Szaszy kezdett, de amikor már nagyon esett ö is bejött a slickel, Norbinak persze szintén nem volt kedve a folytatáshoz. Magyarul a kb 5-6 magyar csapatbol csak a Kispatakiék köröztek az esöben. Kb 17.15 kor elállt az esö és volt még egy ora 45 perc. Aban biztunk hogy hamar felszárad. De ez nem következett be. Acsak fél 7 felé kezdett javulni a pálya, akkor Norbinak sikerült rábeszélnie Szaszyt hogy menjem már ki pár körre hogy legalább minket leelözzenek. Ez igy is lett, ugyhogy Norbi kurva büszke a csapata eredményére igaz ö az egész 3 órás versenyböl egyetlen métert sem ment.
Kispatakiék összesitésben 4. lettek, kategoriájukban másodikok.
Szaszy egyszemélyes csapata összesitésben 21, kategoriájukban 10. Az én egyszemélyes csapatom pedig összesitésben 23. kategoriámban 13.
Összesen 42 csapat startolt, tehát sok csapat sokkal elöbb feládta mint mi.
Asszem ma senki nem ment pb-t.
Majd holnap
Ja egyébként megkérdeztem a fönököt, van néhány szabad hely holnapra, lesz verseny 600-ban, 750-ben (ez a régi SBK kategoria, ebben mehetnek az ezres V2 esek is) és a GP verseny a 4 hengeres ezreseknek, ezenkivül lesz Kamoto Svéd Open 40 év alattiaknak és 40 felettieknek.
A 19-es boxban még helyünk is van, reggel 8 tól várjuk az érdeklödöket
A jövőhét szombati programot hol találom?06.05.
Kell reggelni oda?/gondolom igen/
Mennénk fel,csak nem tudom,hogy
mi-merre.
Meg nem készülnének ilyen frankó képek (ja jut eszembe én nem is létezem, csak egy blöff vagyok egy valótlan reglap mögött )
Egyébként köszi a szervezést Neked és az összegyűlt kis magyar egységnek a jó hangulatot, Borsónak pedig a képeket
Tudtam hogy délután jo esély van esöre, ezért örültem hogy eszembe jutott a mentöötlet hogy megbeszélem az irányitással hogy inkább az ebédszünetben tartanánk a Kamoto Svéd Opent, ez a terv mindenkinek tetszett, De másfél óra mulva derült ki hogy a Hunfaroring RT eladta az ebédszünetet a Motoros Akadémiának igy sajnos azonnal visszaállt az eredeti idöterv hogy 4 kor lesz a háziversenyünk.
Persze reggel 105 perc szabad motorozással kezdödött, gyönyöru idö volt, nem is voltak sokan kint a pályán hiszen ma sok verseny volt igy nem koptatták fölöslegesen a gumikat. Én is csak videozni mentem ki Norbi és Szaszyt vettem fel hátulról.
600-as versenyben Csak Eisel Botond és Csapka Attila indultak, Botond meg is nyerte, Attila meg a 38. helyröl feljött 16. helyre.
dél körül volt az ezres verseny, azon már több magyar indulo volt. Sajnos Moshe nem jelentette magát a versenyre és nem állt rajthoz.
Brian volt a legjobb magyar az 5. helyyel, tetszik neki az uj ezres Hondája. Mögötte Frits Attila lett a hatodik, Rácz Ádámot csak 3 körig tudtam amgam mögätt tartani igy ö lett a 10. én 14. Szaszy 21. Norbi 26. Sonáj 29. Doczi Zsiga 30.
Délután az elsö két verseny még lement szárazon magyar indulók nélkül, aztán jöttek a felhök. Egy darabig csak szemerkélt, de 1 órával a házi versenyünk elött leszakadt az ég.
Tartottam gyorsan körkérdést, hány embernél van esögumi, összesen 4 indulo maradt volna egy vizes versenyre, ezért nem inditottuk el a versenyt. Pedig már szépen felállitottuk mind a 10 kupát sorba, de az jóisten nem akarja hogy megvivjunk a kupákért.
Sokan jelezték hogy érdekelné öket 3 hét mulva a hétvégi Slovakiaring, ott remélem már fogunk tudni Kamoto Svéd Opent rendezni. Igaz az eddigi regisztrácio az nagyon halvány arra a szervezésre, de ha lesz jelentkezés akkor leszervezem.
Mai legjobb idök:
Frits 1:58.2
Brian 1:59.2
Eisel Botond 1:59
Rácz Ádám 2:00
Svéd 2:01.9
Szaszy 2:04.8
Norbi 2:05
Sonaj 2:11
Doczi Zsiga 2:15
Rékási Szabi alig ment ma
Most szuper az idö
majd ma igyekszem jobbakat fotózni
Hogy a fenébe tudok ilyen dölés szöggel 2:01-et menni? Más már 2:15 nél a fülét húzza az aszfalton
Nagyon sokan voltunk magyarok, több mint amennyi regisztrálva volt, de mivel a szar elörejelzések miatt néhány osztrák nem jött el, igy mindenki kapott helyet. 2 boxot is megtöltöttünk
egész délelött ment a huzavona hogy ki kivel indul enduranceban
Volt néhány biztos csapat: Frit-Papp, Kispataki-Kiss Tibi, Repsol Norbi-Szaszi, de aztán sok válogatós meg egész délelött vaciláltak, mint pl én is. Szerettem volna magam mellé embert aki képes egy tankot kimotorozni, de ilyen ember messze földön nem volt. Mindenki határozottan állitotta hogy max 20-25 képes kint lenni. A vége persze az lett hogy eszi-nemeszi nem kap mást, alapon megprobaltam legalább néhány gyors embert a csapatba verbuvalni: Rácz Ádám-Brian-Svéd meg egy kurva lassu Alex !
A délelött nem is kezdödött rosszul, 2:02 es köröket mentem, meg 1 db 2:01.9-et. De mindezt halál szar gumival. Ezekután feltettem egy uj Brigi slicket hátra még az endurance verseny elött.
4. kor kezdödött az endurance, én kezdtem, 45 percet voltam kint, de sajnos már 30 perc után kezdett esni. ÉRdekes volt kint maradni a slickel még vagy negyed órát az egyre vizesebb pályán. Tudtam hogy egyik csapattársam sem akar kimenni erre a vizre ugyhogy kint maradtam egy darabig hátha eláll és felszárad..
Mint utolag kiderült az az elsö száraz félora nem is volt rossz, mentem 6 db 01-es kört és aránylag jó helyen volt a csapatunk.
De aztán amikor már annyira vizes volt hogy gyök kettövel tudtam csak fordulni akkor már képtelenség volt bármit csinálni a slickel. szerencsére eszembe jutott hogy k9-en van C állás ami esöre van, azt rá sikerült kapcsolnom. De akkor meg az egyenesekben sem tudtam gyorsulnoi, na akkor B állás, de azzal is szopás volt az egyenes, mivel alacsony fordulaton alig tól a B állás is, csak magasabb fordulatnál kezd el tolni. Lehet hogy jobban jártam volna ha Traction Controlt teszem 10 re, de már szinte mindegy volt mert kezdett sok lenni a slick guminak. Lejöttem és leültem pihenni, gondoltam van még több mint 2 óra, ha eláll akkor fel is száradhat és majd folytatom ha lesz kedvem. Merthogy a csapattársaim már akkor feladták amikor még be sem jöttem.
Kispataki Viktor és a Kiss Tibi jol szerepeltek a versenyben egy csapatban, mert ök esögumival nyomták..
A Szaszy -Norbi csapatban Szaszy kezdett, de amikor már nagyon esett ö is bejött a slickel, Norbinak persze szintén nem volt kedve a folytatáshoz. Magyarul a kb 5-6 magyar csapatbol csak a Kispatakiék köröztek az esöben. Kb 17.15 kor elállt az esö és volt még egy ora 45 perc. Aban biztunk hogy hamar felszárad. De ez nem következett be. Acsak fél 7 felé kezdett javulni a pálya, akkor Norbinak sikerült rábeszélnie Szaszyt hogy menjem már ki pár körre hogy legalább minket leelözzenek. Ez igy is lett, ugyhogy Norbi kurva büszke a csapata eredményére igaz ö az egész 3 órás versenyböl egyetlen métert sem ment.
Kispatakiék összesitésben 4. lettek, kategoriájukban másodikok.
Szaszy egyszemélyes csapata összesitésben 21, kategoriájukban 10. Az én egyszemélyes csapatom pedig összesitésben 23. kategoriámban 13.
Összesen 42 csapat startolt, tehát sok csapat sokkal elöbb feládta mint mi.
Asszem ma senki nem ment pb-t.
Majd holnap
Ja egyébként megkérdeztem a fönököt, van néhány szabad hely holnapra, lesz verseny 600-ban, 750-ben (ez a régi SBK kategoria, ebben mehetnek az ezres V2 esek is) és a GP verseny a 4 hengeres ezreseknek, ezenkivül lesz Kamoto Svéd Open 40 év alattiaknak és 40 felettieknek.
A 19-es boxban még helyünk is van, reggel 8 tól várjuk az érdeklödöket
12000 FT új láncszett ugyanitt (15000Ft)
vikoo@freemail.hu
Több infó itt: Roadandride - Pályamotorozás regisztráció