Tegnap voltam az esti pályázáson és a régebben ajánlott RaceChrono-val mértem a köreimet.
A gépemen fent van ez a PerformanceTools nevű cucc is és a kérdésem az, hogy hogyan tudom a saját sebességeimet úgy összeírni, ahogy Ti tettétek korábban (képet azért beszúrom)
Van egy sejtésem, hogy hogyan kell, de nem biztos hogy ugyan ott mérném a sebességeket ahol ti...
Amig KAWA-JA volt addig majdnem igy ment .... de most uj motivációt kell keresnie... De most hogy Yamaha-ja lett csak az üvölti az uj sisakban " will kick your ass"
Szóval ismét megjártuk a motorosok Mekkáját, Brnot. Nemigen van motorversenyzö aki ne szeretné ezt a pályát. Mitöl is annyira különleges ez a közkedvelt pálya?
1. a pálya szélessége egy unikum, hiszen egyenesekben is 16 méter széles, kanyarokban a duplája
2. jelenetös szintkülönbség van a pályán, 2 nagy lejtövel, egy nagyon nagy emelkedövel
3. lendületesen kell menned hiszen összesen 6x zavarod be a gépet 200 fölé
4. nincs benne egyetlen lassu visszafordito sem amit mondjuk 90 alatt kéne bevenni
5. az aszfalt is csak 2 éves rajta, harmadrészt
6. teljesen profi pályabirok, helyszinen korház
7. hatalmas, 16 motoros boxok
Szóval ide még nem jött velem senki akinek nem jött volna be a pálya. Most is voltak velünk többen akik már harmadszor jönnek vissza, én asszem hatodszor vagyok itt és talán egy 1 naposra lesz még alkalom idén is.
Most is mindenki megérkezett már szerdán este, föleg hogy idöben tudattam mindenkivel hogy idén szuper hotelben fogunk lakni. A boxkulcsot is nagyon hamar megkaptuk, igy még vacsora elött bepakoltunk. Mivel a hotel 2 percre volt a pályátol, igy nem vártuk meg az utolso érkezöket, inkább elmentünk a hotelbe ahol a jó idö miatt a terszon telepedtünk le sörözni és vacsorázni. Még egy hazai mézespálinka is körbejárt az asztal alatt, igaz néha a szájunkhoz is emeltük. De nem nyujtottuk hosszura az estét mert mindenki rá volt izgulva a reggelre.
Reggel kialakult 2 tábor, 16 an voltunk a boxba és a félprofik (Egedi, Pizza, Zacsi, Frits, Papp Tamás, Alex) meg a depoban verték fel a 6x3 meteres sátrukat, Snake a bátyjával szokásához hiven elbujt még messzebb.
Golyo is sátrazott a depoban Gyuricza Petivel és Rácz Ádámmal.
A zöld csoportban délelött csak oktatoval lehetett menni, ez nem tetszett KisDezznek és Csabának sem, de délutánra megoldodott.
A délelötti köridök: idők:
Predi 25
LuckyZoli 27
Egedi 15
Bérczi Jani 22
Svéd 23
Dez 30
Alex 26
Snake 29
frits 23
Papp 15
Dave 19
A napi pályazárás után van egy kedves német hagyomány, a rendezö csapra ver 2 hordó sört.
Szoval a frei bier az egy különleges aromával felszerelt sör és annak nehezen állok ellent. Arrol nem beszélve hogy eredetileg a hotelben vacsoráztam volna de kiderült hogy Hajniék hoztak valami elektromos sütövasat, meg 10 szelet hust, ugyhogy meghívtak vacsira, ezért a depovan ettünk ittunk a box elött, kellemes volt az este.
De akkor kezdjük a délutáni köridökkel, mert tudom hogy ti arra vagytok kihegyezve:
Egedi 2:10.4 ! (evvel a 210 résztveö közül elsö)
Papp Tamás 2:13.9
Nagy Zoli 2:14.7
Zacsi 2:14.7
Dave 2:15.1
Predi 2:16!
Frits Attila 2:16.6
RéksÁSI SzAbolcs 2:18
Brian (Kisdezz 600 asával) 2:19.3
Gyuricza Peti 2:19.5
Nagy Csaba 2:20.6
Jani 2:20.7
Svéd 2:21.0
Alex 2:21.1
Norbi 2:21.2!
Beszko 2:25.6
Snake 2:27.9
Dezz 2:27
Kisdezz 2:29
ZVadász 2:35
A mai nap meglepetése egyértelmüen Repsol Norbi irtozatos fejlödese. Hihetetlen hogy mit produkált ma. Délután már ki voltam akadva amikor olyan idöket ment mint én. Aztán egyszercsak odahív hogy nézzem meg a motorját: Mindkét oldalán lért az idpomja! Mondom, ilyen nincs?! Ilyet csak Aquánál láttam!
Menet közben ö észre sem vette!
Mondanom sem kell hogy szárnyalt a srác. Szerencsére fél 5 kor abbahagyta és nem eröltette tovább, félek esés lett volna!
Én délután megforditottam a hátso gumit. A gumigépem elég közkedvelt, már vagy 4-5 gumicserét abszolvált ma.
Jani betett nekem egy 3 mm-es alátétet a hátuljába, most sokkal könnyebb betennem kanyarba, de a köridömön még nem sokat segitett.
Ami talán a legmeglepöbb de ugyanakkor nagyon örömteli is: a 30 magyarbol ezen a napon senki nem esett! Remélem holnap is igy zárunk!
Második nap még mérték a köridöket egész délelött és 12 kor ujrairták a rajtrácsokat. Ebédszünetben sokan cseréltek gumit, én is vadiuj gumikat raktam fel elöre hátra, persze én saját magamnak a gumigépemmel.
Elöször a 600 verseny volt ahol Nagy Zoli futotta a verseny leggyorsabb körét, 2:12.796 de csak második lett.
8. Rékasi Szabi, 2:16, 13. Valicsek Zoli 2:18, 16. Gyuricza Peti 2:19, 19. Alex 2:21, 29. KisDezz 2:26, 30. Snake 2:26, Zvadász nem fejezte be (szerencsére idén nem esés miatt). Snake testvérre is elindult de ös sem fejezte be.
A 750 es versenyen nemigen volt Magyar indulo, Dezzt besirtuk az öccse 600 asával a rajtrácsra és azzal 15. lett 2:27. Bertalan Gábor nem fejezte be.
Aztán jött az ezres verseny. Ebben voltunk mi a nagymenök.
Egedi gyözött 2:08.414, 10. Zacsi 2:13, 17. Béczi Dave 2:15, 20. Predi 2.15, 25. Jani 2:17, 33. Danka Marcell 2:22, 35. LuckyZoli 2:24, 39. Norbi 2:23 és Papp Tamás nem fejezte be.
Én valamit elszurhattam a gumival, mert a felvezetökörben nagyon rázott a kormány, igy nem tudtam elindulni. Vagy centirozás, vagy az hogy a KR108 már ugyis elég magas, mi meg még betettünk 3 mm-es alátétet hátra.
Summázásként csak annyit hogy nagyon jol sikerült, egyetlen csepp esö nem volt és buktánk sem. Jöhet a Slovakia Ring és a szezonzáro Misano.
Ez felérne egy HI-JACK ATTACK-AL