értem.
nekem az nem jön még be, mert parázok.. :o) így befelé is fékezek... nyírja is agumit. ergo, ha így nagyobb terheléssel is tapad, nyugodtan jó lehetne az amit te csinálsz... :o)))
de az meg olyan gyorsnak tűnik :o))
Ismerős: a vitastílusodra vonatkozott volt. :)
Engem ez fogott meg "én mindíg elveszem a gázt és egy picit az első fékre nyúlok, de ezzel teljesen lemegyek az ívröl és le is lassulok" Ha lemegy az ívről, akkor nem szűkül neki. Az, hogy másoknak igen, az nekik öröm, nem apriliának, kivéve, ha a lemenés megszűnik amint csak a gázt veszi el.
Saját részről maradtam aki tavaly: fékezés még egyenesen, elenged, borít. Lehet, hogy más technikásan fékez a bedöntés kezdetén is, én inkább beborítok további lassítás nélkül , mert nem illik a jelenlegi stílusomhoz a fékezés miatti lassabb dönthetőség. Vasárnap csináltam mindkettőt, és azt vettem észre, ha abbahagyom a lassítást korábban (gyorsabban megyek be) a gumi bírja azt is, plusz könnyebb korrigálni az íven és a lendület is megmarad.
tudom, hogy ismerős, azért sem értem. viszont, így hátul olyan fékhatás van, ami egyből "visszahúzza" visszafogja a motort, tehát befelé megy továbbra is. szóval nem győztél meg! :o))
gázt elvenni, sosem árt, ha bizonytalan vagy (s ismered a motorod). ha gyors akarsz lenni, akkor meg csak húzd! :o)
nem értek a 125-höz sajna. így csak egy pontosítást szerettem volna a Leslie által leírtakat. vagy megtudni, hogy Ő mire gondolt. mert a tapasztalataim mást mutatnak. de majd reagál Ő is!
Köszi a gyors választ,a motor még nem dőlt el,(jól a végére hagyom:D) igazából azért szeretnék idén elmenni,hogy kipórbáljam az egészet,és hogy jövre ezért tartsak-e egy 25ös paíripát-
szóval elég valószínű hogy valami lepunnyadtabb gép lesz,persze picit összepofozva.Vagy mito,vagy egy 95ös rs,vagy egy af1 futura.
a Napi licensz kiváltása hogyműködik?sportorvosit elintézem,és onnantól?mert ebben sajna nemvagyok otthon:)
Tudom, ismerős a szitu Igyekszem meggyőző lenni: ha elveszed a gázt (nem fél mm-t, hanem úgy, ahogy "aprilia" írásából vélelmezem, azaz csuksz rajta, mivel a hátulja elindult a gépnek), megváltozik a súlyelosztás és elölre megy több, ami az első kereket igyekezni fog egyenesíteni, ill. kifelé tolja (amíg tapad, addig jó). Az más, hogy miután lelassulsz, olyan ívet választhatsz amilyet akarsz.
Bocsánat
Így már jó? : inkább a gázt vedd el, vagy a hátsóval fékezz rá egy kicsit, mintsem az elsőt markolászd merészen. Ha mindenképp azzal akarsz fékezni, akkor csak finoman!!!!
Megoldás: hagyd, hogy a futómű dolgozzon, kis csúszással nem érdemes foglalkozni. A megcsúszással amúgy is veszítesz annyi sebességet, hogy utána már jó legyen a tapadás.
Bizony, a gázelvétel szűkíti az ívet! Ráadásul ha lapon van a motor és elveszed a gázt, vagyis még jobban ráterhelsz az első kerékre, akkor nagy eséllyel feladja a gumi a tapadásért folytatott harcot és kicsúszik az eleje. Tehát ne vedd el a gázd drasztikusan, ne nyúlj rá a fékre.
A kupasorozatra be lehet még csatlakozni, mindenkit szívesen látunk. Azt tudnod kell, hogy licence kell hozzá, legalább C. De lehet napi licencet váltani az adott versenyre, így azzal el tudsz indulni, ha nincs éves. Éveset már nem érdemes kiváltani, a napi költsége úgy 3000,- Ft.
Milyen motorral indulnál?
nekem az nem jön még be, mert parázok.. :o) így befelé is fékezek... nyírja is agumit. ergo, ha így nagyobb terheléssel is tapad, nyugodtan jó lehetne az amit te csinálsz... :o)))
de az meg olyan gyorsnak tűnik :o))
Engem ez fogott meg "én mindíg elveszem a gázt és egy picit az első fékre nyúlok, de ezzel teljesen lemegyek az ívröl és le is lassulok" Ha lemegy az ívről, akkor nem szűkül neki. Az, hogy másoknak igen, az nekik öröm, nem apriliának, kivéve, ha a lemenés megszűnik amint csak a gázt veszi el.
Saját részről maradtam aki tavaly: fékezés még egyenesen, elenged, borít. Lehet, hogy más technikásan fékez a bedöntés kezdetén is, én inkább beborítok további lassítás nélkül , mert nem illik a jelenlegi stílusomhoz a fékezés miatti lassabb dönthetőség. Vasárnap csináltam mindkettőt, és azt vettem észre, ha abbahagyom a lassítást korábban (gyorsabban megyek be) a gumi bírja azt is, plusz könnyebb korrigálni az íven és a lendület is megmarad.
gázt elvenni, sosem árt, ha bizonytalan vagy (s ismered a motorod). ha gyors akarsz lenni, akkor meg csak húzd! :o)
nem értek a 125-höz sajna. így csak egy pontosítást szerettem volna a Leslie által leírtakat. vagy megtudni, hogy Ő mire gondolt. mert a tapasztalataim mást mutatnak. de majd reagál Ő is!
szóval elég valószínű hogy valami lepunnyadtabb gép lesz,persze picit összepofozva.Vagy mito,vagy egy 95ös rs,vagy egy af1 futura.
a Napi licensz kiváltása hogyműködik?sportorvosit elintézem,és onnantól?mert ebben sajna nemvagyok otthon:)
Így már jó? : inkább a gázt vedd el, vagy a hátsóval fékezz rá egy kicsit, mintsem az elsőt markolászd merészen. Ha mindenképp azzal akarsz fékezni, akkor csak finoman!!!!
A kupasorozatra be lehet még csatlakozni, mindenkit szívesen látunk. Azt tudnod kell, hogy licence kell hozzá, legalább C. De lehet napi licencet váltani az adott versenyre, így azzal el tudsz indulni, ha nincs éves. Éveset már nem érdemes kiváltani, a napi költsége úgy 3000,- Ft.
Milyen motorral indulnál?
nem kötekszem, de akkor beesik a motor, tehát szűkíted az ívet... ?