hali attila vagyok és egy kis segitség kéne. Elég sokat járok szerpentinezni és a bal odalra teljesen peremig döntöm de a másik oldalon(jobb) marad a gumin egy 4-5 mm-es majré csík elégé ide gesit pedig ott is leér a térdem minden kinek erösebb az egyik oldala vagy csak én vagyok ilyen béna?
segitségeteket előre is köszi.
Kedves Mindenki, aki gondolkozik a pályázás, illetve versenyzés elkezdésén, vagy kipróbálna egy kisebb kategóriát is (nem fog csalódni, garantálom)!
Arra szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy a Dunlop-Trophy keretein belül idéntől van nyitott (közúti) 125-ös kategória, melyen bármilyen 125-ös motorral, de ha több 250-es van, akkor azzal is el lehet indulni. A kategória "költségkímélőségét" gondolom nem kell bemutatnom a 600-as, és az 1000-es motorokhoz képest. Nagyon jó lehetőség, hogy mindenki kipróbálhassa magát a verseny élvezete mellett. Részletekről a www.brorganisation.hu lapon tudtok tájékozódni a korábbi híreket megkeresve, vagy ezen a fórumon is kérdezhettek. A következő futam együtt lesz az Alpok-Adriával szeptember 1-3-án, de október 8-án csak miénk a pálya.
Érdemes lenne eljönni annak is, aki csak gondolkodik rajta körbenézni, mert olyan jó lenne, ha érdeklődés hiánya miatt jövőre nem szűnne meg ez a kategória.
Akkor hajrá, gondolkodjatok rajta, de ne túl sokat, vágjatok bele, mint én is tettem (ha nőként bele mertem vágni, akkor kedves Férfiak nektek sincs mitől félni, de Hölgy vetélytársakat is nagyon várok!!!): Eszter
srácok, a mai balcsilátogatás elmaradt, de kinéznék az E-ringre, egyelőre messziről ismerkedni... be lehet menni mocival úgy, hogy nem mennék fel a pályára, csak megnézni, h miből áll egy ilyen?
Hali!
Dunlop Trophy-ban mennyire ragaszkodnak a műszaki kiírásban foglaltakhoz? Egyáltalán van gépátvétel? Konkrétan az érdekelne, hogy az olajbeöntő csavart és az olajszűrőt ledrótozzam-e, vagy nem kell velük foglalkozni...
A teljes idomszettet én kb 390 euróért (250HUF volt 1 euró) vettem,ami szerintem nem drága azért a minőségért!Nem akarok más gyártókat ideírni,de ez messzemenően a legjobb ár-értékaránnyal rendelkezik. Az első ember aki megnézte,azonnal elvitte.Én hozzáadtam egy Puig versenyplexit (kb17ezer most),azt külön kell venni,mert ugye az RR "3.szeme" miatt nem jó rá a gyári plexi,mert az nem csúcsos!Ha esetleg forgalomban is akarod a motort használni,javaslom a rögzítőfülekkel ellátott fejidomot rendelt,a gyári lámpa könnyen belerakható!
Írd meg az elérhetőséged és megadom a haver számát!
Már eladtam,de akitől vettem,annak meg tudom adni az elérhetőségét!
Bár én olcsóbban adtam,mint az új ára,de az új sem vészes!És mostmár lehet kapni úgyis fejidomot,hogy a gyári lámpák felfogathatók tök egyszerűen és akkor városban is használható és nem kell barkácsolni!
Asszem inkább nem esek el a pályán, de lehet ki se megyek a pályára, de az is lehet, hogy nem is motorozom többet csak nézegetem, de az is lehet, hogy eladom a motorom a fenébe.
Van értelme a Power-tape-es védelemnek! Ha csak kisebb kár, pl. karcolódás következne be, azt kiküszöböli, ha meg ne adj isten nagyobb a gáz, legalább nem teríted be üveg(műanyag)törmelékkel a pályát.
segitségeteket előre is köszi.