Háát...
Sajnos távol vagyok még attól a szinttől amit esetleg a látvány sugall. (Pont emiatt és mert nem én érzem amit leírtál, nem biztos, hogy a legjobb ötletet adom) : igyekeznék nem fékezni, mivel elkezdi egyenesbe fordítani a kereket-kormányt (növeli az ív átmérőjét) + felegyenesíti a motort. Maga a gázelvétel is szélesíti az ívet, tehát: próbáld meg elhagyni a fékezést és ha sikerült, akkor a gázelvételt is - lehetőség szerint. Az egyik még talán elmegy, de a kettő együtt túl sok. Mindenesetre ezt lehetőleg ne közúton gyakorold, mert túl sok az olyan körülmény, amire tekintettel kell lenni (ami persze akkor kritikus, amikor félresikerült a dolog és épp elég volna azt korrigálni, de közbejön még valami... (pl. egy besokallt jobbos a felezőn mikoris a szembejövő meg levágja a kanyart.. vagy balos kosszal az útszélen)). Ha mégis ott mész, járd végig kiszemelt helyet oda-vissza (olaj, stb.) és legyél nagyon körültekintő. A pálya drága, de egyirányú és szinte soha nem kell másra figyelni, csak a motorozásra, ez pedig óriási előny.
Csak most néztem meg aképeket . NAGYON KEMÉNYEN nyomod.
Ezek láttán lenne még pár kérdésem :
Amikor az ívközben elmegy egy picit a hátulja (nem nagyon csak éppen szarul) én mindíg elveszem a gázt és egy picit az első fékre nyúlok, de ezzel teljesen lemegyek az ívröl és le is lassulok ami egy 125-ös nél igen nagy kiesés. Van más módszer amivel nem vesztek ennyit?
válaszod előre is köszi.
Ha közúton mész kanyargásilag, akkor kicsit belegondolva rájössz, hogy az összes balos kanyar nagyobb ívű (így gyorsabb) mint a jobbos, amit nehezebben is látsz be, ha pl. az útszél fákkal és/vagy sziklákkal "dúsított". Egyébként meg nem baj, ha jobbra közúton kevéssé merész valaki, mert besokallva a szembejövő sávjába érkezni sokkal kínosabb, mint pár mm kihasználatlan felület a gumi szélén.
( Z3 )
Sajna msn-em nincs de emilem van : apriliaaf1em@freemail.hu ide irhatsz bátran
Motorozni viszont akármikor mehetünk! de merre laksz küld el email-ben.
Nekem elöl sincs rinyacsíkom nemhogy hátul, még sem ér le a térdem. Biztos nem ülök eléggé ki. Meg aztán "02-es RSV-m van, elég megasan van az ülése, lábtartója és én sem vagyok túl magas. Erre fogok gyúrni, hogy leérjen...
Általában az emberek többségének jobban megy egyik oldalra a döntés. Te abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy pont a jobbos a gyengébbik. Menj fel bármelyik magyar versenypályára. Mindegyik jobbos pálya. Belejösz hipphopp.
Sajnos távol vagyok még attól a szinttől amit esetleg a látvány sugall. (Pont emiatt és mert nem én érzem amit leírtál, nem biztos, hogy a legjobb ötletet adom) : igyekeznék nem fékezni, mivel elkezdi egyenesbe fordítani a kereket-kormányt (növeli az ív átmérőjét) + felegyenesíti a motort. Maga a gázelvétel is szélesíti az ívet, tehát: próbáld meg elhagyni a fékezést és ha sikerült, akkor a gázelvételt is - lehetőség szerint. Az egyik még talán elmegy, de a kettő együtt túl sok. Mindenesetre ezt lehetőleg ne közúton gyakorold, mert túl sok az olyan körülmény, amire tekintettel kell lenni (ami persze akkor kritikus, amikor félresikerült a dolog és épp elég volna azt korrigálni, de közbejön még valami... (pl. egy besokallt jobbos a felezőn mikoris a szembejövő meg levágja a kanyart.. vagy balos kosszal az útszélen)). Ha mégis ott mész, járd végig kiszemelt helyet oda-vissza (olaj, stb.) és legyél nagyon körültekintő. A pálya drága, de egyirányú és szinte soha nem kell másra figyelni, csak a motorozásra, ez pedig óriási előny.