Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háát...
Sajnos távol vagyok még attól a szinttől amit esetleg a látvány sugall. (Pont emiatt és mert nem én érzem amit leírtál, nem biztos, hogy a legjobb ötletet adom) : igyekeznék nem fékezni, mivel elkezdi egyenesbe fordítani a kereket-kormányt (növeli az ív átmérőjét) + felegyenesíti a motort. Maga a gázelvétel is szélesíti az ívet, tehát: próbáld meg elhagyni a fékezést és ha sikerült, akkor a gázelvételt is - lehetőség szerint. Az egyik még talán elmegy, de a kettő együtt túl sok. Mindenesetre ezt lehetőleg ne közúton gyakorold, mert túl sok az olyan körülmény, amire tekintettel kell lenni (ami persze akkor kritikus, amikor félresikerült a dolog és épp elég volna azt korrigálni, de közbejön még valami... (pl. egy besokallt jobbos a felezőn mikoris a szembejövő meg levágja a kanyart.. vagy balos kosszal az útszélen)). Ha mégis ott mész, járd végig kiszemelt helyet oda-vissza (olaj, stb.) és legyél nagyon körültekintő. A pálya drága, de egyirányú és szinte soha nem kell másra figyelni, csak a motorozásra, ez pedig óriási előny.
Angliában háttal ülnek a motoron
(de ott a pont Te genyó :) )
őt kérdezd meg
persze hogy ismerem.
az benne van szóval az tudja
Biel Ricsit ismered???
Még1kérdés,az okt.8.-ai versenyre is lehet még nevezni?mert én eddig nem mentem a kupasorozatban,de időközben is belehet csatlakozni erre a versenyre?
sok sikert
Srácok,jövőre is indulni fog a Dunlop trophy,benne a 125cc kategóriával?mert majd beneveznék lehet:D
Csak most néztem meg aképeket . NAGYON KEMÉNYEN nyomod.
Ezek láttán lenne még pár kérdésem :
Amikor az ívközben elmegy egy picit a hátulja (nem nagyon csak éppen szarul) én mindíg elveszem a gázt és egy picit az első fékre nyúlok, de ezzel teljesen lemegyek az ívröl és le is lassulok ami egy 125-ös nél igen nagy kiesés. Van más módszer amivel nem vesztek ennyit?
válaszod előre is köszi.
milennesemmi...
jó a hajad!
elestél?

LX

akkor most mi van!?
angliában jobbkormányos motorok vannak te hülye...

LX
angliában is???
én is örülnék neki..
Ha valaki esetleg készített képeket a szept. 10-i vasárnap estiről a ringen és megosztaná, biztosan megköszönnénk páran irántunk való jóságát!
Tényleg jobb mint egy átsodródás csak erre a verzióra nem gondoltam köszi
Ha közúton mész kanyargásilag, akkor kicsit belegondolva rájössz, hogy az összes balos kanyar nagyobb ívű (így gyorsabb) mint a jobbos, amit nehezebben is látsz be, ha pl. az útszél fákkal és/vagy sziklákkal "dúsított". Egyébként meg nem baj, ha jobbra közúton kevéssé merész valaki, mert besokallva a szembejövő sávjába érkezni sokkal kínosabb, mint pár mm kihasználatlan felület a gumi szélén.
ÉN félseggel szoktam kiülni.
( Z3 )
Sajna msn-em nincs de emilem van : apriliaaf1em@freemail.hu ide irhatsz bátran
Motorozni viszont akármikor mehetünk! de merre laksz küld el email-ben.
vagy veszel mellé egy pocket bikot és élvezed hogy minden kanyarba leér a lábad
Nekem elöl sincs rinyacsíkom nemhogy hátul, még sem ér le a térdem. Biztos nem ülök eléggé ki. Meg aztán "02-es RSV-m van, elég megasan van az ülése, lábtartója és én sem vagyok túl magas. Erre fogok gyúrni, hogy leérjen...
Pénteken ki jön a Hringre innen?
van msned?Mert mi is járunk arra felé mondjuk nem olyan tempóban mint te de egyszer eljöhetnél...nagy élmény lenne neked is!!!fele annyit enne a mocid
Általában az emberek többségének jobban megy egyik oldalra a döntés. Te abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy pont a jobbos a gyengébbik. Menj fel bármelyik magyar versenypályára. Mindegyik jobbos pálya. Belejösz hipphopp.