Persze, hogy ér!
A lámpa szilánkjai nem szóródnak szét, és ha sóderágyba köt ki a motor, akkor a leragasztott részeken nem veri le (annyira) a fényezést.
Természetesen ha odavered a vasat mint Süsü a cölöpöt, akkor oda már kevés, mint mákos tekercsben az önindukció.
Szerintetek ér az valamit, ha leragasztgatom a motor lámpáit, meg az idomokat, meg ilyeneket vásznas erős ragasztószalaggal (pl. duck-tape), ha elesek?
Van vkinek tapasztalata?
Az a gumi - mint ahogy Túró is írta - a rossz futóműbeállítástól, a nem megfelelő időben való felhasználástól (pl. túl lágy keverék) vagy esetleg nem lendületes, hanem hirtelen kigyorsítástól kopott ilyen formában. Amúgy ez egy GP125-ös hátsó gumija!!!
okok, de nem baszogatás képpen, csak egy srácnak fent euroringen ugyanilyen lett a gumija, azaz feküdt egyet, jött ki és mondta, hogy egyik pillanatról a másikra elkezdett csúszni a gumija és feküdt is egyből, és neki ugyanígy nézett ki...
Streetfighter motoromon volt rajta stoppizáshoz meg első keréken guruláshoz,csakhát nem volt legális...Miért mit látsz rajta? Sztem jó állapotban van!Kell a zsé azért ennyi :)
2004-2005-ös 1000RR-hez eladó nagyon jó minőségű (Sebimoto) üvegszálas pályaidom.A tankon kívül nem használt,van hozzá versenyplexi is,szintén új!
Nem kell barkácsolni,szép kidolgozású!
Ha érdekel,írj ide!
A mostani, első időm 2.29 volt, de ezen mindenképpen javítani akarok. Az az igazság, hogy még nem nagyon bízok a slickben, mert most mentem vele először és nem tudom mit bír. Nem igazán mertem vele kigyorsítani, meg befékezni kanyarba. Tehát ilyen melegben előre médiumot tegyek. És hátra? Elmegy a médium?
A lámpa szilánkjai nem szóródnak szét, és ha sóderágyba köt ki a motor, akkor a leragasztott részeken nem veri le (annyira) a fényezést.
Természetesen ha odavered a vasat mint Süsü a cölöpöt, akkor oda már kevés, mint mákos tekercsben az önindukció.