Mr.2T,
Nem te mész néha pályanapokon egy NS400-assal (vagy vmi háromhengeres 2 üteművel)? Többször láttam már a pályán a gépet, de azt sem tudom pontosan, hogy milyen gép.
Gumimelegítőm még nincs ,mivel az esésem óta nagyon gyengék az időeredményeim így a mostani versenyt még kihagyom de a vasárnap mindenképp kimegyek és szúrkolok majd neked!
Hello Gyurkesz!
Az időjárás király volt,az új időmérőm is működött,csak elég sokan voltunk de azért nagyon jó volt!
Szerdán is szeretnék menni a délibe!!
Kovax!
Én nem láttam az esést mert már a motort tolták le a pályáról és már a mentő is ott volt mire én odaértem!
Remélem a srácnak nem lett komolyabb baja!!??
Már Miller néven "futok", de itt még az RR-es időszakomból maradt a nevem MilleRR.
Mostanában sajnos jelentősen lelassultam az amúgy sem túl gyors 2:15 ről olyan 2:20-23 környékére.
Egy barátom elég csúnyát esett április 23-án a vasárnap esti motorozáson a Hungaroringen. Az eset a célegyenesre ráfordítóban történt, sárga Yamaha R6. Ha valaki - akár a pályán, akár a nézőtérről - látta, hogy mi történt pontosan, kérem dobjon egy mailt a pequeno@t-online.hu címre.
Akkor egy kis élménybeszámoló a tegnapi nyíltnapról.
Sikerült megérkeznünk Peti barátommal reggel 8:45-re a Hringre. Elgurultunk Rezső bácsihoz regisztrálni. Végigvártuk a (nem túl hosszú) sort, és elkezdtük intézni az intéznivalót (az előre foglalt meneteink kiváltását).
Ekkor a mögöttünk kb. 3 emberrel hátrébb lévő srác megszólított, hogy:" ha nem most mentek, akkor engedjetek már lécci előre, mert én 9 től mennék". Előreengedtük, de a lelkem mélyén azt gondoltam, hogy vajon miért nem jön oda időben, ha tudja hogy mikor megy, illetve a sietség okát sem nagyon fogtam fel, hiszen összesen várakoztak még vagy hárman akkor, tehát uszkve 4 percet kellett volna várnia maximum. No mindegy.
Amikor végeztünk, felmentünk a parkolóba. Nem volt tömeg...
Már javában ment az (általunk hitt) első menet. 9:20 kor kezdtünk volna (egész napos lassú csoport), ám amikor még 9:30 kor sem intette le a pályán körözőket senki, akkor kigurultunk a boxutcába, és megérdeklődtük a ZÖREGTŐL (tudjátok aki kienged a boxból, és mindíg "nagyonjó szórakozást" kíván), hogy ungyan miért nem intik ki a kinnlévőket. Ekkor mondta, hogy mivel elég kevesen vagyunk még, egyenlőre szabadagazda van, mindenki akinek érvényes matricája van, az mehet 12:30 ig, amikor és amennyit csak akar.
Ennek nagyon megörültünk, és úgy is tettünk. 12:30 ig 5X20 percet pályáztunk. Aránylag jó időnk volt. Sütött a nap. Mondjuk nem volt az a banánérlelő meleg, de jól lehetett motorozni. A Déli nagy motorozás kezdetéig, sikerült kellemesen elfáradnunk.
Amikor lejöttünk, elmentünk ebédelni a Régi Mozi vendéglőbe. Na az sem volt rossz
Én ettem egy "Zsiványt" , Peti pedig egy lájtos fél kilós cipóból készített cipós leves elfogyasztása után, bezúzott még egy 2 tenyérnyi szelet sajtos húsból álló kaját (nem tudom mi volt a neve). Közben a vendéglős pali fárasztott bennünket, a motoros sztorijaival, és ellátott egy-két jótanáccsal a motorozást illetően.
Amikor visszamentünk, már időterv szerint zajlott minden, tehát két futamunk volt hátra. Az első után (amikor már kezdett morcosodni az idő), Peti feladta a küzdelmet, mondta, hogy elfáradt, és odaadta a matricáját, az akkor épp nagy nagy mennydörgések közepette megérkező, és instant decibelbemutatót tartó SV Rider úrnak .
Az utolsó futamban aránylag elölről indultam, és gondoltam, majd jól megelőzöm a "magnéziumTRAKTORT", de sehogy sem akart a látómezőmbe kerülni. Gondoltam, fejlődik ez az SV, határozottan fejlődik...
Aztán persze kiderült a turpiszság. Két kör megtétele után lejött a pályáról
Utána, még vártam egy ideig, mert kíváncsi voltam az újonan szervezett esti motorozásra Titanic szervezésében. Nem csalódtam. Az aránylag rossz idő ellenére elég sokan eljöttek. Nézegettem őket egy ideig, aztán elindultam hazafelé MEGFAGYNI
Összességében nagyon jó nap volt.
Készült rólam kép is
Beszéltem Gelencsér György jófej emberrel (nem pejoratív, tényleg az) a GSX-R klub pártoló tagok versenyével kapcsolatban!
Amire jutottunk:
Biztosan csak akkor indítanak pártoló tagos versenyeket, ha van elég jelentkező (pártoló tag).
Na most, ha van kedved, s biztosra akarunk menni, akkor kapd magad! Szedjünk össze minimum 20 motorost, aki nem suzukis, s menjünk.
Jelezd nekem plííz ma – holnap attilakawa@freemail.hu
Amit Ők kérnek:
Minimum 20 név – akik hajlandók az összeget is befizetni – be is fizetik. Ez jelenleg 48.000 pénz
Igen kockázat, mert mi van ha rossza az idő, meg épp elestem múlt héten!?
Viszont:
• Tutira részt vehetsz a pályanapokon
• Tutira 7 végén van, amikor nem dolgozol (egy két napot leszámítva)
• Tutira versenyezhetsz, mert lesz verseny
• Tutira a legolcsóbb megoldás mind nyíltnapra, mind versenyre vonatkozóan
• Tutira megmutathatod, hogy a Te motorod – veled, gyorsabb, mint az enyém velem :o)
• Tutira kipróbálhatsz külföldi pályákat
A lényeg:
Nyíltnapokon és versenyeken így biztosan részt vehetünk, nem függ a talán jönnek annyian.. (persze arra ne várjunk már, hogy hátha lesz rajtam kívül 20 hülye, s akkor nekem tutira lesz verseny, mert akkor tuti nem leszünk 20-an sem…)
Időpontok:
2006. Április 8-9 Pannoniaring
2006. Május 27-28 Hungaroring
2006. június 24-25 Hungaroring
2006. július utolsó hete: RIJEKA hétköznap
2006. augusztus 18. péntek Pannoniaring
2006. szeptember: BRNO hétköznap lenne!
2006. október 8. vasárnap
Ez mindössze 48.000.-
+ tagság 5.000.-
Plusz C licence kiváltása!
Több Infó a http://www.full-gas.hu
Gyertek gyorsan, s tervezzenek velünk.
5-en már vagyunk! Legyünk vagy 20-an s mutassuk meg nekik, hogy a szuper jó suzukik mellett nagyon szuper más motorok is vannak. A részleteket egyeztetjük!
Hívj:
06-20-222-KAWA (06-20-222-5292)
Szerintem tanulni mindenből lehet és nem szégyen. A TV-ből, pálya széléről nézelődve, nyíltnapon és versenyen a többiektől és a minket motorozni látó személyektől. De nyilván egy ilyen tanfolyam - főleg ha azt egy Superbike VB-t eredményesen megjárt, tapasztalt versenyző: Andreas Meklau (gyengébbek kedvéért) tartja - tovább fejleszti a tudást. Csak valóban ezt nem mindannyian engedhetjük meg. Egyébként pedig nem ártana, ha mindenki tisztában lenne a saját képességével, tudásának jelenlegi szintjével.
sok hülyeséggel!....
lényeg: aki akar menjen, aki nem mert szerinte szar, ne menjen.
mindenesetre, én szívesebben tanulnék, meclautól, mint dodortól.
az 1.54.x azért nekem nagyobb bizonyíték.... igaz, nem 0-án vagy 1-en vagyok!
2-n! :O)))
csók
Bocs, hogy beleszólok, de maximálisan igazad van! A tavalyi évben tudok több példát, aki ezen tanfolyam elvégzése után a Pannóniaringen a 2.15-ös idelyét 2.04-re javította. Tehát az élre ugrott az amatőrök mezőnyében. Ez elég eredmény egy tanfolyam elvégzése után nem?
egy lehetőség a Danger. Motrax nem a legjobb, de használható, és viszonylag olcsó.
www.danger.hu
LX
Tud esetleg valaki gumimelegítőre megoldást?
Szeretnék venni, de ugyebár a költségvetésem korlátozott
Használt is érdekelne.
Előre is köszönet!
Nem te mész néha pályanapokon egy NS400-assal (vagy vmi háromhengeres 2 üteművel)? Többször láttam már a pályán a gépet, de azt sem tudom pontosan, hogy milyen gép.
Azért remélem összejön! Szerdán még te is odateheted magad!(mármint egy jó idővel!)
Én valszeg a gyorsba megyek szerdán, de azért biztos összefutunk kint!
Az időjárás király volt,az új időmérőm is működött,csak elég sokan voltunk de azért nagyon jó volt!
Szerdán is szeretnék menni a délibe!!
Milyen volt vasárnap?
Szerdán is jösz?
Én nem láttam az esést mert már a motort tolták le a pályáról és már a mentő is ott volt mire én odaértem!
Remélem a srácnak nem lett komolyabb baja!!??
Mostanában sajnos jelentősen lelassultam az amúgy sem túl gyors 2:15 ről olyan 2:20-23 környékére.
mennyit mentel?
Egy barátom elég csúnyát esett április 23-án a vasárnap esti motorozáson a Hungaroringen. Az eset a célegyenesre ráfordítóban történt, sárga Yamaha R6. Ha valaki - akár a pályán, akár a nézőtérről - látta, hogy mi történt pontosan, kérem dobjon egy mailt a pequeno@t-online.hu címre.
Köszi, Kovax
Sikerült megérkeznünk Peti barátommal reggel 8:45-re a Hringre. Elgurultunk Rezső bácsihoz regisztrálni. Végigvártuk a (nem túl hosszú) sort, és elkezdtük intézni az intéznivalót (az előre foglalt meneteink kiváltását).
Ekkor a mögöttünk kb. 3 emberrel hátrébb lévő srác megszólított, hogy:" ha nem most mentek, akkor engedjetek már lécci előre, mert én 9 től mennék". Előreengedtük, de a lelkem mélyén azt gondoltam, hogy vajon miért nem jön oda időben, ha tudja hogy mikor megy, illetve a sietség okát sem nagyon fogtam fel, hiszen összesen várakoztak még vagy hárman akkor, tehát uszkve 4 percet kellett volna várnia maximum. No mindegy.
Amikor végeztünk, felmentünk a parkolóba. Nem volt tömeg...
Már javában ment az (általunk hitt) első menet. 9:20 kor kezdtünk volna (egész napos lassú csoport), ám amikor még 9:30 kor sem intette le a pályán körözőket senki, akkor kigurultunk a boxutcába, és megérdeklődtük a ZÖREGTŐL (tudjátok aki kienged a boxból, és mindíg "nagyonjó szórakozást" kíván), hogy ungyan miért nem intik ki a kinnlévőket. Ekkor mondta, hogy mivel elég kevesen vagyunk még, egyenlőre szabadagazda van, mindenki akinek érvényes matricája van, az mehet 12:30 ig, amikor és amennyit csak akar.
Ennek nagyon megörültünk, és úgy is tettünk. 12:30 ig 5X20 percet pályáztunk. Aránylag jó időnk volt. Sütött a nap. Mondjuk nem volt az a banánérlelő meleg, de jól lehetett motorozni. A Déli nagy motorozás kezdetéig, sikerült kellemesen elfáradnunk.
Amikor lejöttünk, elmentünk ebédelni a Régi Mozi vendéglőbe. Na az sem volt rossz
Én ettem egy "Zsiványt" , Peti pedig egy lájtos fél kilós cipóból készített cipós leves elfogyasztása után, bezúzott még egy 2 tenyérnyi szelet sajtos húsból álló kaját (nem tudom mi volt a neve). Közben a vendéglős pali fárasztott bennünket, a motoros sztorijaival, és ellátott egy-két jótanáccsal a motorozást illetően.
Amikor visszamentünk, már időterv szerint zajlott minden, tehát két futamunk volt hátra. Az első után (amikor már kezdett morcosodni az idő), Peti feladta a küzdelmet, mondta, hogy elfáradt, és odaadta a matricáját, az akkor épp nagy nagy mennydörgések közepette megérkező, és instant decibelbemutatót tartó SV Rider úrnak .
Az utolsó futamban aránylag elölről indultam, és gondoltam, majd jól megelőzöm a "magnéziumTRAKTORT", de sehogy sem akart a látómezőmbe kerülni. Gondoltam, fejlődik ez az SV, határozottan fejlődik...
Aztán persze kiderült a turpiszság. Két kör megtétele után lejött a pályáról
Utána, még vártam egy ideig, mert kíváncsi voltam az újonan szervezett esti motorozásra Titanic szervezésében. Nem csalódtam. Az aránylag rossz idő ellenére elég sokan eljöttek. Nézegettem őket egy ideig, aztán elindultam hazafelé MEGFAGYNI
Összességében nagyon jó nap volt.
Készült rólam kép is
Nem tudja valaki,hogy hol találok jó on-board videot az euroringről? Az összes videon hátul van a kamera a hivatalos oldalon.
Előre is köszi.
06.04.01. I., II., III.
Beszéltem Gelencsér György jófej emberrel (nem pejoratív, tényleg az) a GSX-R klub pártoló tagok versenyével kapcsolatban!
Amire jutottunk:
Biztosan csak akkor indítanak pártoló tagos versenyeket, ha van elég jelentkező (pártoló tag).
Na most, ha van kedved, s biztosra akarunk menni, akkor kapd magad! Szedjünk össze minimum 20 motorost, aki nem suzukis, s menjünk.
Jelezd nekem plííz ma – holnap attilakawa@freemail.hu
Amit Ők kérnek:
Minimum 20 név – akik hajlandók az összeget is befizetni – be is fizetik. Ez jelenleg 48.000 pénz
Igen kockázat, mert mi van ha rossza az idő, meg épp elestem múlt héten!?
Viszont:
• Tutira részt vehetsz a pályanapokon
• Tutira 7 végén van, amikor nem dolgozol (egy két napot leszámítva)
• Tutira versenyezhetsz, mert lesz verseny
• Tutira a legolcsóbb megoldás mind nyíltnapra, mind versenyre vonatkozóan
• Tutira megmutathatod, hogy a Te motorod – veled, gyorsabb, mint az enyém velem :o)
• Tutira kipróbálhatsz külföldi pályákat
A lényeg:
Nyíltnapokon és versenyeken így biztosan részt vehetünk, nem függ a talán jönnek annyian.. (persze arra ne várjunk már, hogy hátha lesz rajtam kívül 20 hülye, s akkor nekem tutira lesz verseny, mert akkor tuti nem leszünk 20-an sem…)
Időpontok:
2006. Április 8-9 Pannoniaring
2006. Május 27-28 Hungaroring
2006. június 24-25 Hungaroring
2006. július utolsó hete: RIJEKA hétköznap
2006. augusztus 18. péntek Pannoniaring
2006. szeptember: BRNO hétköznap lenne!
2006. október 8. vasárnap
Ez mindössze 48.000.-
+ tagság 5.000.-
Plusz C licence kiváltása!
Több Infó a http://www.full-gas.hu
Gyertek gyorsan, s tervezzenek velünk.
5-en már vagyunk! Legyünk vagy 20-an s mutassuk meg nekik, hogy a szuper jó suzukik mellett nagyon szuper más motorok is vannak. A részleteket egyeztetjük!
Hívj:
06-20-222-KAWA (06-20-222-5292)
70/9405881
fasza votl az idő.
én nem voltam.
jó témákok!
sok hülyeséggel!....
lényeg: aki akar menjen, aki nem mert szerinte szar, ne menjen.
mindenesetre, én szívesebben tanulnék, meclautól, mint dodortól.
az 1.54.x azért nekem nagyobb bizonyíték.... igaz, nem 0-án vagy 1-en vagyok!
2-n! :O)))
csók