Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Túró ma megnyerte a Kawa kupát a Pannónia-ringen, LX meg 3. lett!
( lesli)
bejött a tipped tényleg nem sodródtam ki annyira mint az előtt ( bár majdnem el b*sztam )
de az a lényeg ,hogy rá áreztem
ez jól hangzik,télleg kényelmesebb így,de ha úgy érsz be kanyarba az ívedre,hogy már nem fékezel,az sztem nagy hátrány köridő szempontjából.télleg szar amikor vissza áll minden a fékterhelés mentes helyére,de ha gyorsan akarok beérni az ívre,akkor sztem ezt nem lehet bejáccani.nincs sok kilóméter mögöttem pályán,de nekem így tűnt,ezért ezt vegyétek egy zöldfülű véleménynek:)
neki neeem! semmiképp!
Elnézést kérek tőled, ha félreérthető voltam, de az ajánlat túrónak szólt, az ismeretségünkből fakadóan. (de vajon Nakanonak is ezt mondta volna? )
De lenne kedvem ird meg hogyan és mikor?
ez övön aluli volt! hátrafelé nézve nem olyan nehéz. tudod, "nem vak az csak bátor"
Nem is vagy fosos, én például sosem merném a füvön levágni a kanyarokat!
össze... sorry
szerintem nem élek az ajánlattal. sem öszetörni sem megszokni nem szeretném. de köszi.
dehogy. mert fosos vagyok azért!
A "nehézkes" csakis a fékezés közbeni bedöntésre vonatkozik (egyébként ez utal is a stabilitására), "üresen" olyan gyorsan fordul lapra mint az álom. Majd egyszer ha lesz kedved kipróbálod, persze futómű szempontjából, mert a blokk nem egy 1000-es vadállat. Ja, lehet, hogy a kuplung teszi, hogy más stílusban megyünk, vagy nem amiatt fékezel óvatosabban?
nem koppon van a fék, teló összeülve... bár lehet így kellene rövidíteni a féktávot...
mindegy. az én féktávom szar, azt tudom.
gyere.
az is tény, hogy a te motorod elég súlyos is ilyen akciókhoz.
Csak a gyakorlat...!
Idén röhejes módon max 1500 km-t mentem, ebből a lényegi rész a múlt vasárnap esti pályanap, ami lehetett 30 +/- 10 kör. A képek tavalyiak és nem akadályoztak meg abban, hogy megelőzz. :)
Jövőre remélem megállapodnak a dolgok körülöttem (szabadidő) és akkor nem csak a fórumon követem a pannóniás dolgaitokat: csak könnyebb a gyors íveket ellesni, mint a motor kezelését...

Tegnapi témánkra visszatérve: én azért borítom fék nélkül mert jobban parázok attól, hogy a fék miatt nehézkesebb motorral nem találom meg a jó ívet (annyira nehézkes a befejezett fékezéshez képest, hogy úgy kéne leerőszakolni), ill. nem is merem akkor ráborítani, mikor az eleje még össze van ülve: sokkal jobb érzés ha kirugózik /a fék elengedése után/ és utána be a dőlés miatti terheléskor (de ekkor már kisebb mértékben), mintha ez az "önbeállás" akkor történik, mikor már kanyarodom. Mondhatnám úgy is, hogy jobban tolerálom, ha egyszerre csak egy irányba változik a futóműgeometria. Persze ha a jó ívek birtokában is megfeneklek egy szinten, muszáj lesz újítanom valamit.
bazeg jókat írol hé!
s a képek is nagyon jók. én nem döntöm ennyire a motort....
már csak azt nem tudom, hogy a kis emberek automatice ilyen szépen ülnek a motoron, mert te nagyon!
Szia!
Válaszért nincs mit köszönni, ingyen van .
Ha féktávon bepattog a hátulja akkor -gondolom- ez egyrészt jelenti a súlyelosztás megváltozását (ha ilyenkor jobban összeülnek az első telóid mint szeretnéd, akkor valahogy növelni kéne a csillapítást és az majd enyhíti a pattogást), másrészt pedig jelentheti a túl nagy hátsó kerékre jutó (motor)fékerőt. Utóbbi esetben (ha elöl a csillapítás megfelel és a picit keményebb meg nem, azaz a mostani a jó), próbálj visszaváltáskor még több gázt adni (egy pillanatig a kuplungkiengedés után gyorsuljon a motor, ne pedig azonnal a fékezőhatás jelentkezzen). A hátsó féket nem említem, mivel annak nem látom hasznát: az ingadozó terhelése miatt állandóan változik a ráereszthető fékerő + a hátsó kerék forgása adja a motor stabilitásának jelentős részét, nyilván a lassabb forgás kevesebbet tesz hozzá.
A fentiek maximum irányadók, mert nekem csúszókuplungos a gépem és cseppet sem izgatja, mekkora fordulaton kapcsolok vissza, no és mert nem vagyok "guru" a témában.
a sport pto a futurához képest nem sokban más,de a blokkja pl csaka blokköntvényben különbözik.bele,gyújtás,henger ugyanaz.pl a lengővillád könnyebb,és gyárilag belefér a 140/60as gumma,míg a sima af1be csak 130/70
sztem az eleje nagyon puha gyárilag,mondjuk utcán nekemis teccett.nemakarsz jövőre indulni dunlop trophyban?full széria gépek mennek,indulhatnál teis.
Viszont az elsö gyárilag szoper
hibátlanul teszi a dolgát.
Gyárilag csak a blokk más meg az idomzat egy kicsit viszont a gátlommat kicseréltem koni-ra azért más.
Az af-1 ed futóműve nem tér el semmiben a szériától.hátsóteló futura,elsőteló a régikasznis rs125é.
amúgy azonkívül hogy puha,sztem jó futómű-
Köszi nem tuljok a 125-ösök futomüve ezért parázok egy kicsit.
Bár az enyém direkt versen széria más futóművel (SP RACE)
Köszi, hogy válaszoltál.
Én általában ( nyáron) reggel fél 10 körül megyek visegrádra a felleg vári szerpentinre elöször végigmegyek lasan felhordásokat végignézem köveket ha van odébb rugdosom aztán még egy laza kör de már féltempoval azt ha bemelegettek a gumik/fékek hagyszoljon lenyomok 8-9 oda visszát aztán jönnek a turisták (buszok, autok,IDIÓTA BICIGLISEK) ekkor már fél 11 fele van. Át megyek a pilisszentlászlóira az 20km oda-vissza ugyhogy abbol csak 2 kör azt dzsassz haza. Ezt egy héten legalább öt-hatszor a nyári szünidőben. Ilyen kor csak délután 1-2szer egy héten. meg vasárnaponként megyek amikor sok amotoros direkt 17 óra körül hogy megnézzem mennyit fejlödtem kit tudok leelözni a 125-öket általában mindíg a 400 asok már nagyobb falatok öket csak nagyon ritkán de azért a nyomukban vagyok egyenesben mindíg elmennek.
És amikor féktávon elkezd pattogni szintén a hátulja én azzal sosem tudok mit kezdeni mindig abba hagya magátol. Te ilyen esetben mit csinálsz ? a gumim dunlop arow max 140/70/17, 110/70/17
válaszod köszi.
Nekem is az általad alkalmazott stílus jön be (befékezni a kanyarba, rátenni a stabilizáló gázt, aztán kigyorsítani).
Napi licence-hez nem kell sportorvosi, de ha van, az sem baj. Napi licencet a BROrganisation intézi október 8-i versenyen, mert Ő a szervező, nem kell hozzá külön semmi.
Gyere, ha tudsz mindenképpen, most azért érdemes kipróbálni, mert csak "magunkban" leszünk, nem az Alpok-Adriás mezőnnyel összecsapva, ami elsőre, legalább is nekem azért ijesztő volt tavasszal.
Október 7-én már van edzés, az időmérő október 8-án van és a verseny is a Dunlop-Trophy keretében, az időterv már fent van a BR oldalán.
befelé folyamatosan csökken a fékerő, ahogy dől a motor. meg kell szokni a féket az tény meg a motort ezzel a stílussal. lehet picit erőteljesebb a kormányfeszítés... . persze nekem is a szám nagy, mert messze nem használom ki a meglévő technikát ami a rendelkezésemre áll...
Amíg jobb időt mész, nem gond, Te gyakorlott vén róka
Engem az zavar fékezésnél (íven), hogy a kormányt "fogja". Későn ráfordulás, nagy borítás, gáz.
Vagy ezt nevezed "parasztból"-nak?