új Bridgestone Battlax BT001R Type 4 puha keverésű, utcára és pályára egyaránt alkalmas gumik 180/55ZR17-es méretben eladók utolsó, karácsonyi akcióként 35.000 HUF/db áron!!! Karácsony ajándéknak is ideális!
Ez igaz. De ha a Hungaroring célegyenesében nem érsz utol egy csont széria gixxer 1000-et akkor hiába mondod magadnak, hogy jó de az enyém 2 hengeres. Mivel elvileg ez egy full pályagép ezért ez senkit nem érdekel. Szép az a kb. 170Le főtengelyen csak nem elég.
Jaja.Nehogy már beállíts itt engem valami közellenségnek. Tudod mit?Nem szeretem a 2T mocikat, igaz ezt nem szoktam hangoztatni. De. Amikor azt mondtad, hogy "Menyél inkább gixerezzél az való neked" ezzel nem egy előítéletet fogalmaztál meg? Pontosan olyat mint Én a pöcsköszörűvel. Legalább is nekem nem tetszett a hangnem. Ha pozitív értelemben küldtél gixerezni akkor mindent visszaszívok.De a tömegtermékes beszólásod sem ezt erősíti meg. Egyébként a K4-K5 750-es nem egy tömegtermék, legalább is nem itt Magyarországon. Nem konkrétan az SP-n röhögtem.Bár valóban nem tudom, hogy pontosan miben más mint egy sima RS, de gondolom, hogy ez valami speckó változat.
Megpróbálom összefoglalni a kis vitánkat:
1.Te meghirdetted a motort.
2.Én röhögtem, hogy a mérnököt ugyan úgy hívják mint a Keresztapa egyik mellékszereplőjét.
3.Te erre egészen furcsán reagáltál. Feltételezem azt hitted, hogy most az összes Olaszt lemaffiózóztam, vagy hogy leszóltam az Apriliat. Ez nem igaz nem is gondoltam erre.
4.Én felhúztam magam a "közöd sincs" dumádon és durván lereagáltam.
5.Te nekiállsz gixerezni.
6.Én nekiállok pöcsköszörűzni.
Na most döntsd el, hogy ki a motorosabb lelkületű. Én vagy Te.
ui.Azért mert nekem ez a motor az álmaim gépe még nem hiszem, hogy kevésbé lennék motoros mint az aki napi 2 órát szereli az Mz-jét, hogy tudjon egyet gurulni.
Kedves,hogy aggódsz az érettségim miatt én nem teszem. még szerencse,hogy kis országunk nincs olyan szinten hogy számítógépen kellene írni az érettségit.Azt beismerem,hogy gépelni nem tudok nem születtem számítógép elé.A pöcsköszörűs megjegyzésedre inkább nem mondok semmit se.Nem kezdem el fikázni a GSXR-t mert biztos jó motor lehet,hogy meg vannak az előnyei tény,hogy hoz 150 ló körüli teljesítményt meg biztos tetszik is a lányoknak mikor feszengsz vele a városban.Csak annyit engedj meg,hogy megjegyezzek ez egy tömeg motor,semmi egyedi nincs benne.Jah és nem megy 210-et 2 szmélyel a motorom mivel nem szállítok utast arra ott az autó.De gondoltam,hogy a 125-ös 2T hurrogását nem fogod kihagyni, ez már egy kicsit sablonos. Ahhoz meg hogy röhögsz azon,hogy SP hát tedd ezzel is csak tudatlanságodat bizonyítod.Jah és a gondolom azt,hogy a motorosok tartsanak össze mindenhol hangoztatod. Nah hajrá lehet lovagolni a helyesírási hibákon,meg szídhatod a kis köbcentis 2T motorokat,csak magadat járatod le.
Még valami. A kelett 2 db L hacsak nem a keleti égtájra akartál utalni, akkor viszont 1 T, a menyél meg =menjél. Szóval ne is a felnicsíkot rakd fel, hanem vegyél néhány plusszórát nyelvtanból! Közeledik az érettségi öreg.
Csak egyet kérdezek te kis szarházi. Honnan a kurva anyádból tudod te azt, hogy nekem nincs semmi közöm Olaszországhoz? Ha meg így bele vagy buzulva Olaszországba akkor mi a kurva anyádért nem írod nagybetűvel a nevét mi? Egyébként ha láttad vagy olvastad volna a Keresztapát akkor tudnád miről beszélek te kis suttyó. Tudod Luca Brasi volt a neve a Keresztapa fő bérgyilkosának akit megfojtottak. Csak erre az érdekes egyezésre akartam felhívni a figyelmet. Egyébként totál humorból, szóval sem az Apriliat sem Olaszországot nem akartam leszólni. Úgy, hogy legközelebb mielőtt ilyen hangnemben reagálsz inkább tájékozódj! De te egy hülye kis buzi vagy aki mindent magára vesz.
Ja csak úgy kiváncsiságból kérdezem. Neked mennyi közöd van ezekhez? Tied az Aprilia gyár? Vagy márkakereskedő vagy? Azt nem kérdezem meg, hogy olasz vagy-e mert a Zsolti nem olyan hangzású név.
Az Apriliadat meg dugd föl a seggedbe mert a kutyának nem fog kelleni. 2000 óta 10 üzemóra? Hihető.Vagy blokkcsere volt?
Ja és bármelyik 1000-es 4 hengeres sportgép hozza a 150Le hátsókeréken. Ha meg olyan marha jó gép akkor miért lehet megvenni 1,5milláért?
Nesze! Most beszóltam korlátolt kis fasz.
Srácok lenne egy eladó 2000-es gyártású Aprilia RSV Mille versenymotor.A motort Luca Brasi építette az Noaleban az Aprilia gyár verseny osztályán.A motoron pálya idom és verseny futómű van.Hivatalos hitelesített teljesítmény mérés alapján keréken 152 LE-t ad le.A motorhoz megvan minden gyári alkatrész (idomok lámpák stb).A blokkban kb 10 üzemóra van. Ár:1500000 FT,ami nem tartalmazza a regdílyat és a forgalomba helyezést.A motoronak minden papírja meg van tehát bármikor forgalomba helyezhető. ALKU NINCS.CSERE NINCS.HITEL NINCS.Csak komoly érdeklődők keressenek. Tel:06302428118
Képek jövőhét csütörtökre várhatók.
Megpróbálom összefoglalni a kis vitánkat:
1.Te meghirdetted a motort.
2.Én röhögtem, hogy a mérnököt ugyan úgy hívják mint a Keresztapa egyik mellékszereplőjét.
3.Te erre egészen furcsán reagáltál. Feltételezem azt hitted, hogy most az összes Olaszt lemaffiózóztam, vagy hogy leszóltam az Apriliat. Ez nem igaz nem is gondoltam erre.
4.Én felhúztam magam a "közöd sincs" dumádon és durván lereagáltam.
5.Te nekiállsz gixerezni.
6.Én nekiállok pöcsköszörűzni.
Na most döntsd el, hogy ki a motorosabb lelkületű. Én vagy Te.
ui.Azért mert nekem ez a motor az álmaim gépe még nem hiszem, hogy kevésbé lennék motoros mint az aki napi 2 órát szereli az Mz-jét, hogy tudjon egyet gurulni.
De megy 210-et két személlyel nem?
Én is tudok ám szmájlikat rakni.
Ja csak úgy kiváncsiságból kérdezem. Neked mennyi közöd van ezekhez? Tied az Aprilia gyár? Vagy márkakereskedő vagy? Azt nem kérdezem meg, hogy olasz vagy-e mert a Zsolti nem olyan hangzású név.
Az Apriliadat meg dugd föl a seggedbe mert a kutyának nem fog kelleni. 2000 óta 10 üzemóra? Hihető.Vagy blokkcsere volt?
Ja és bármelyik 1000-es 4 hengeres sportgép hozza a 150Le hátsókeréken. Ha meg olyan marha jó gép akkor miért lehet megvenni 1,5milláért?
Nesze! Most beszóltam korlátolt kis fasz.
Képek jövőhét csütörtökre várhatók.