Szia!
Először is vmilyen sportegyesülethez le kell igazolni ( JT motorsport), licencet kell váltani "N"-t
és eljönni a versenyekre, természetesen egy felkészített motorral, hogy a műszaki kiírásnak az megfeleljen.
Regisztráld magad a www.jtmotorspost.hu oldalán, irj a fórumba bármi kérdésed van.
Ott van szinte az összes SSP400-ban versenyző, bátran kérdezhetsz tőlünk.
Az a lényeg gyerekek,hogy ha indulni akartok,
akkor januárban jelezzétek a licenc igénylési szándékotokat,külömben nem írják ki a bajnokságot.És akkor sírhattok egész évben.Segítünk mindenben
Szerintem akkor egy versenyen biztos, hogy ott leszünk. Én rs 250-est szeretnék úgynézki ,hogy össze jön
Az átalakításokat fillérből megtudom oldani mert szerelő tanonc vagyok és imádom a motorom fabrikálni mint a mostanit. A gumikat meg betudom szerezni ismerőstöl úgy hogy ha lesz 250 esem biztos hogy indulok de ha marad a 125 akkor is csak 125 be
Arról a 2:10 nem hiszem hogy annyira menni fog de majd meglátjuk
jah,és ha lehetősége van az embernek,érdemes kintről venni motort,mondjuk sztem 6kilóból elég jó gépet lehet már venni.
de csak hogy ne riadjon vissza senki,3kilóért is lehet vadászni még itthon is ilyenre motort,csak ugye kikell fogni.
mindenképp érdemes kint nézelődni..
Én ezt nem mondtam!
Mégegyszer mondom, nagyon nehéz számokban kifejezni!
Főleg előre, úgy, hogy semmi nem áll rendelkezésre, mindent venni "szerezni" kell és nem tudjuk előre, hogy mennyiért.
Nagyjából és PÉLDÁUL:
600e a moci
150e a versenyekre (ha pl 5 verseny lesz jövőre, sztem min 30e/verseny (10e nevezés, 5e benzin, 5e utazás, kaja, szállás, egyéb)
70e egy garnitúra új gumi és tegyük fel ezzel elmotorozol egy évet
tehát kb min. 820e kell
De biztos előjön még egy lánc, vagy fékbetét vagy egyéb költség is.
Teljesen rossza számítás! itt nem az a lényeg,hogy minden versenyen ottlegyél frissen felgumizva a mezőny egyik legjobb gépével.itt az élmény a fő,ehhez nemkell valami hűde gép(de tény,hogy minél jobb a motor,annál nagyobb az élvezet)
meg ha egy idényben eljössz 3versenyre,már az is tök fasza.ebbe bele kell lépni,senki nem üti a hátad,ha kimaradsz egykét versenyből.egy a lényeg,jönni kell,és a helyszínen úgyis minden kérdésedre megkapod a választ.az első versenyt rákell szánni a tapogatózásra,vagy akár ha nem is versenyezni jössz,kimész egy versenyre,sztem szívesen tájékoztat bárki!
énis full zöldfül vagyok,most voltam egy versenyen 125-el,és nagyot csodálkoztam,mert nagyon jó volt a légkör,ha kérdésem volt,ha segítség kellett,még kérni se kellett(köszAtisrace,Bambi, Brian,és mindenki,aki hozzájárult,hogy menni tudtam)
Gyertek,ennyi a lényeg
A kérdésre nagyon nehéz válaszolni!
Ami biztosan kell:
1. motor + minimális átalakítás: (NSR250, RGV250, TZR250, RS250, ZXR400, FZR400, GSXR400, CBR400, VFR400) na már itt 250ezertől 1millóig lehet válogatni
2. éves versenyzői licenc: kb 10ezer + 9ezer biztosítás + sportorvosi
3. versenyenként nevezési díj (jövőre talán 10e/verseny)
4. gumi (na itt is a használttól az újig nehéz számokban kifejezni)
5. benzin, utazás, kaja, szállás, nyíltnapok a gyakorláshoz
De minden attól függ, mennyit tud az ember rááldozni, mennyi van a zsebben.
Sajnos idén kevesen voltak, pedig ez a legolcsóbb versenyzések-pályamotorozások egyike. Viszont elég kiegyensúlyozott a mezőny, mert mindannyian 2:10 alatt-körül mentek a Hungaroringen. De minél többen lesztek, annál többet lehet tanulni, gyorsulni. További infoért látogassatok el a www.jtmotorsport.hu -ra és írjatok Tomnak. De szívesen válaszolok, segítek én is amiben tudok, mert azért nem felejtettem el, mivel mentem.
gyertek minnél többen,árban annyi,mintha pályáznál,de legalább rengeteget tanulhatsz így.meg ugye jólenne ha lennénk páran,nem csak 10ember lézengene a pályán(és akkor még lehet sokat ismondtam)
Először is vmilyen sportegyesülethez le kell igazolni ( JT motorsport), licencet kell váltani "N"-t
és eljönni a versenyekre, természetesen egy felkészített motorral, hogy a műszaki kiírásnak az megfeleljen.
Regisztráld magad a www.jtmotorspost.hu oldalán, irj a fórumba bármi kérdésed van.
Ott van szinte az összes SSP400-ban versenyző, bátran kérdezhetsz tőlünk.