Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is sokallom azt a 100-ast, de ha jól tudom abba a Dúzs féle 50-esbe nincs:plexi; + tank( csak tankborítás) és váznyúlvány
Sztem sok.
Igaz így látatlanban necc ítélni, de Dúzsnál haver kompletten vmi ~50eft körül vette erre még rájön a fényezés azt annyi. Igaz akciós volt nem tom már ez elmúlt-e. De sztem 100eft max tuti jó állapotú szépen fényezett versenyidomszettért éri meg.
csa erdeklodni szeretnek hogy valaki nem tudna-e esetleg k2 es gixerre palyaidomot meg tankot,plexit,vazvedot. lenyeg hogy ocso legyen, hogy maradjon lecso palyanapokra. elore is kosz. van 1 ajanlatom 100 ba ez tartalmaz idomzatot, faroknyulvanyt, tankot, fejidomtarto konzolt, legbeomlokot, plexi nincs. elegge kavicsagy szinu,meg a tank is mar csak kb 5 literes es aszfalt szinu. meger ennyit
Van valakinek tapasztalata az Avon Viper supersport gumiról? Mennyit megy el utcai használaton km-ben?
Véletlenül írtam ide...
Mit mondjak?A témát?
ez végre infó.
mondd!
Erős váltás..
rendezvény jövőre!

Kedves Motoros Barátaink!

Ezúton szeretnénk megköszönni minden résztvevőnknek, hogy segítségetekkel 2005-ben is megtarthattuk nyíltnapjainkat és így 2006-ban még komolyabb programmal készülhetünk. Békés és kellemes karácsonyt és motorozásban gazdag boldog új esztendőt kívánunk!
Ha még nem találtál megfelelő ajándékot a fa alá, nézz körül a motorsport.photobudai.com -on. Most akciósan vásárolhatsz, CD-t vagy akár plakátot a 2005-ös legnagyobb motorozásaidról!

2006-os időpontjaink:

április 24. hétfő
május 5. péntek
június 13. kedd
július 12. szerda
augusztus 10-11. csütörtök-péntek két napos őrület!
szeptember 15. péntek

Minden alkalmunkon szeretettel várjuk a gyakorolni vágyókat és szokásosan két amatőr futammal a versenyző "jelölteket" is.

Előrelépés 2005-höz képest:

Szigorúan korlátozottabb létszám
Átgondoltabb, egységes időterv
A különböző képességű motorosok abszolút különválasztása
Oktatás!!!
A legolcsób, de legszínvonalasabb amatőr bajnokság
Mindannyiunk érdekében szigorúbb szabályok (gépátvétel), de a megszokott baráti rugalmasság megőrzésével
Naprakész információk, pontállás, időeredmények, fotók, részletek, versenyeredmények: http://www.palyamotorozas.hu
Moto-Center akció! (Sportmotor vásárlása esetén éves bérlet ajándékba, nem rossz ugye! Ha motorvásárlás előtt állsz, ne gondolkodj tovább, hogy hol szerezd be a vasat. http://www.moto-center.hu )

Éves bérlet!

Célunk minőségi szolgáltatás nyújtása azoknak, akik szintén komolyan gondolják a pályaedzéseket. Rendezvényeinken óriási, közel 40%-os kedvezményben részesítjük azon rendszeres vendégeinket akik bérletet vásárolnak. Sőt számukra külön csoporttal biztosítjuk a zavartalan pályaedzést.
A pontozásos bajnoki versenyeken való részvételhez kötelező az éves bérlet megvásárlása!
Bérlet: hogy spórolj, hogy biztosan tudd mire számíthatsz, hogy biztos legyen a helyed, hogy indulhass a bajnokságunkban, hogy ne kelljen sorba állnod!
A bérletvásárlás március 31-ig lehetséges. Igényelheted ezen az e-mail címen vagy januártól megújuló weblapunkon, sőt akár telefonon is!
Éves bérlet ára 99.000,-- Ft. Ami tartalmazza mind a hét alkalomi részvételt, időmérő transzpondert, versenynevezést + ajándék Phoenix-Racing versenyinget vagy szabadedzők számára az időmérőt illetve gyakorlati oktatást!
A helyszínen megváltható napi jegyek ára 17.500,-- Ft időmérő (2.500,-- Ft) és versenynevzés (2.500,--FT) nélkül!
Olvasd végig a mellékelt egész éves Pannónia-Ring versenynaptárat is!

Még egyszer nagyon boldog karácsonyt mindenkinek, találkozunk 2006 márciusában a Budapest Motorkiállításon! Meglepetéssel várunk, keressetek meg bennünket ott is!
Ok. sok sikert hozzá. Szerintem majd jövöre talizunk valamelyik ringen.
Nem... Vegul egy masik lett az enyem. Egy idei 600as... De ugy nez ki, be fog valni :)
És ezt a gixert vetted akkor amikor mentetek megnézni 1 mocit?
Igen
Hát van pár srác aki már jócskán 40 felett huzza a gázt és nem is vacak idővel és versenyen is részt vesz pl. a Pancsiringen a nyiltnapi versenyeken . Már szó volt arrol is hogy összeszedünk egy csapatra valót aki jó időket megy és nyilt napokon együtt huzzuk és akkor nem kell kerülgetni a kezdőket és jó időket tudunk lendületesen menni . Bulcsu Rezső benne lenne a Hringen csak meg kéne szervezni.Esetleg egy klub is jó lenne.Ja a haverom ! Olika GSX-R 1000 K5
Igen, emlékszem! Milyen kicsi a világ! A Pestiekkel voltál, nem? motorosok.hu-ról?
Koszi!

A KTM nem csoda hogy jol teljesit, van benne rendes futomu es nem eppen gyenge a motorja :) Es ondolom azert legalabb egy diablo corsa-t raraktal. Meg hat a pilota sem keveset szamit. :) Fazer 1000-el is tudok 2:11-es Hring idorol.

Most neztem a kepedet, szerintem mi dumaltunk egyik palyanapon Pringen.
Akkor meg a fazerem volt es elkertem toled az Egrus szamat :)
Tényleg szépen megcsináltad a gixert.

A felvetés azért volt, mert sok fórumon lehet olvasni, hogy a nem oda illő motorosok miért mennek fel pályázni. Ezért kérdeztem, hogy ki dönti el hogy akár én akár más oda illik-e vagy sem. Én már bebizonyítottam hogy lehet gyors köröket menni 1 Naked vagy 1 Street-re átalakított motorral is. Nem csak a motor és az idomzat a lényeg. Nekem volt 954RR-em is. Azzal is mentem pályázni és a mostani, teljesen más technologiával is tudom tartani a köridőimet. Csak az átlagos felfogás az az, hogy csak a "plasztik katona" való pályára.
Tati ! Ki az a haver akit emlitesz. 06 az már nagyon versenyképes. Jó lenne minnél több 40 feletti arcot összeszedne. Egyszer fejmbe vettem, hogy rendezni kéne egy SENIOR versenyt.cSAK 40 FELETTIEK! Eddig kb 4-5 embert tudok. Nem lenne rossz egyszer összeállni és gyalázni a csitriket. Ja magamról: Szül:1959. Vas: gsxr600k2. Best time: Hring: 2.06,6 Pring: 2.10,6.
Jelszó: CSAK AZ ÖREG AKI ANNAK ÉRZI MAGÁT.
Idom fenyezve (matt fekete) + plexi + lebeomlok + fejidomtarto konzol = 140ezer ft.
Mindez felszerelve. 6 orat dolgoztak rajta. A gyari cuccokat becsomagolva kaptam vissza.
Matricazast en csinaltam 2000ft.
Szép a motorod Balagee. Kb mennyibe van az átalakítás?
Üdv Tati! Örömmel látom hogy aktív fórumozó lettél
Tavaszra gyúrok én is Ringre, remélem azér majd meg tudok izzasztani egy NSR-es srácot, addig meg marad a 12-ker aszfaltja.
Ja ! Még holnap tudtok menni !!!
Csak három évvel késöbb volt a születésem mint a rajtszámom de még nem vagyok az a nagyon koros.Van nálam idősebb haver aki nagyon megy (Hring 2.06) és most is volt egy osztrák muki aki szerintem 50 fölött volt és gyalázott mert ment 2.11-et a Pringen .Különben most is fent van a kezdőoldalon hogy egész hónap végén lehet motorozni a Pringen. Ja a rajtszámom abból adódik hogy 599 cm3 a motor de sajna ekkora rajtszámot nem lehetett versenyen igényelni így maradt az 59
Palyaidom nem csak arra jo hogy az esetleges (es valoszinu) kisebb buktakat olcson megusszuk, de egy kis odafigyelessel egyedi szep motor keszitheto. Nekem a kisgixer gyari allapotban senkit nem erdekelt, de amostani nagyon sokaknak tetszik. Sokkal tobben megnezik. (mondjuk ebbe a suzuki kozutalat is belejaccik. nem latjak hogy suzuki )

Ha van ra keret nem csak az idomokat erdemes lecserelni. Nalam cserelve lett plexi, fejidom tarto konzol, legbeomlok is. Ezek is serulnek gyakran Szerencsere az utangyartott mar szinte jobb mint a gyari. Az ara meg vicc a gyarihoz viszonyitva. Hogya meg megeri a motor egyben hogy eladjam, gyari allapot konnyen visszaallithato.
Nem értem a kérdést.. Tán valaki az ellenkezőjét állította, hogy csak a pályaidomos gép jó pályázni?
Egy biztos: a pályán való használatra tervezett sportmotorok (viszonylag jól állítható) futóműve sokkal kevesebb kívánnivalót hagy maga után (mint esetleg a rajtaülő.. ebben benne az önkritika is! ). Én így tapasztaltam.