Elnézést kívánok, tudom, hogy nem hozzám szóltál, de nem csak V2-nél, hanem alapvetően semmilyen motornál nem szabad koprra elvenni a gázt kanyarban. A V2-nél csak az a különbség, hogy még durvább motorfékkel találkozhatsz, tehát még jobban berántja a gázelvétel a vasat a szegély felé. Kanyar közepén meg, aminek a közelében érinted valahol a szegélyt, le fog húzni a fűre.
Alapvetően kanyar kellős közepén stabil gázon kell menni: se nem lassítasz már, se nem gyorsítasz még.
De most sikerült. Túró, nem vagy te egy kissé szerénytelen? Csak úgy mellesleg a Millével ami köztudottam - hogy is mondjam - nem egy izomkolosszus, körbe sajnálja a nagyvasakat, köztük nem egyszer engem is.
mille R-es 2002 tapasztalatom van.
kurva jól
én vagyok rajta a gyenge láncszem.
2:10-es körig mehetsz nyugodtan lefelé az idővel. persze a futóművet állíttasd be.
tapadós gumi-t mindenképp. utcai sport gumit szerintem felejtsd el 2:16 alatt vagy 2 kört szánj rá, hogy bemelegedjen rendesen. kifejezetten sport gumit javaslok.
meg nagy adag bátorságot :O)
Üdv mindenkinek !!! Ha van valakinek arrol tapasztalata , hogy hogyan viselkedi pályán az APRILIA MILLE FACTOR irja má le!!!!! Idén a P-RINGRE szeretnék menni, és nincs tapasztalatom még pályán!!!! KÖSZI
ja erosen palyafuggo, mer lehet pont leforog a 6., de a kanyaroknal meg pont szarul jonnek ki a sebvaltasok
hat erre van ugye a telemteria, ott lehet frankon latni hogy a palya melyik szakaszan milyen a fordultaszam stb es lehet varialni nemcsak a fogaskerekekkel, de az sebvalto attetelein is - na jo ez mar minket egyszeru halandokat nem erint
Az ideális az, ha a célegyenes végén leforog a 6. Sajnos nekem a Te motorodra nincsen konkrét tapasztalatom, de ha egyszer eljössz egy Phoenixre, próbálgatod picit, beszélsz a hasonló motort birtokló srácokkal, biztosan megtaláljátok a legmegfelelőbbet. A hornetre előre kettővel kisebb és hátra is nagyobb kellett, hogy leforogjon úgyhogy ha tényleg ezt akarod elég radikális változásra kell számítani, amivel vele jár, hogy közúton idegesítő lesz a használat. Ha csak a pálya a cél, akkor viszont megéri, fürgébb lesz.
nincsmit
neked kell erezni, hogy mennyire jonnek ki szarul a sebvaltasok kanyaroknal, meg ilyenek
mindenesetre elol 1-el kisebbet pattints ra, attol csak jobb lesz, utana meg mar lehet varialni a nagyobb hatsoval is stb
Sziasztok! A segitségeteket szeretném kérni! Tavaly próbáltam előszőr a pályázást és nagyon bejött! Eddig hétszer voltam összesen(egyszer a pannonringen)! Idén szeretnék mindegyiken ott lenni! A motorom egy 2002-es Fireblade amire karácsonyra pályaidomgarniturát kértem és pályagumit is beszereztem már! A kérdésem az lenne: Szerintetek mit érdemes változtatni az áttételen? (most a gyári van fennt,elől 16-os,hátul 42-es) Segitségeteket előre is köszönöm!
Csá!
Van egy Dunlop 195/75R420 Slick gumiabroncsom, nem tudjátok, hol lehetne ezt frankon megvágatni??? Nyíregyháza környékén??? Ti honnan irtok??
Esetleg, ha valakit érdekelne ez a gumi, el cserélném egy Metzeler 190/55ZR17 Rennsport RS2
Szia Sanyi!
Nekem angliából hozta a hugom euroquip márkájú. Szerintem elég jó. De a kls-t istenítettem én is eddig de most lebeszéltél róla. Már nem is akarom eladni. Nekem 110 ezerbe van a kls pro meg kb 200 ezer. Akkor annyit nem ér. A capit-ot forgalmazod? Gpt rti 2001 köridőmérőt mennyiért tudsz? A motorline most 49700-ért akciózza. Na dobálom ám a kérdéseket!
Üdv!
Szia Aguabase. Ne irigyelj mert ez csak egy a másfél tucatból úgyhogy lessz még dolgom mire mind elkel. Milyen tipusú gumimelegitőt szeretnél eladni. A KLS nem olyan jó mint amennyire istenitik /persze nem rossz /de a capit teflon szállas mig a KLS carbon igy a capitnál ráengedheted a motort futómüvet állitani vagy ha véltlen kiveszed az emelöt akkor sem sinyli meg, össze is tekerheted gyürheted. A KLS ezeket nem birja s ha nem vigyázol hamar kidobhatod mert zárlatos lessz és kiégeti a paplant s majd a gumit. De mintkettö jóbb mint a többi mert nem ráz ha megfogod de még ha megázik sem. CSÁ
A köridőmérő kiolvasásához működik a softver amit hoztál . Lepróbáltuk a fiammal mert ő a számítógép guru , igaz már a pályán is ő a guru mivel lever a kis mocsok ha odaadom neki a vasat (igaz még csak 17).Képzelheted amikor próbáltuk a lakásban a transpondert ,rohangáltam mint valami idegbeteg kész röhely volt. De fasza a cuccc. És el is lehet menteni hogy később visszanézd az időket , hogyan fejlődtél. A sebesség fokozat visszajelzőt még nem tudtuk kipróbálni igaz már Koncz Anti felszerelte de még annyira új a gép hogy az aksi sincs feltőltve.
Jelenleg igy áll a gép.
Sanyi te mázlista!!!!!!
Én két hete tettem fel hirdetést háromszor használt szinte új gumimelegítőre 90 ezer ft-os áron és egy érdeklődőm volt rá. Persze az sem vette meg. Te meg pár óra alatt eladod! Frankó! KLS melegítőt akarsz venni?
Üdv!
Alapvetően kanyar kellős közepén stabil gázon kell menni: se nem lassítasz már, se nem gyorsítasz még.