Duci-forumban érdeklődtem hogyléted felől... most olvastam, hogy minden ok, ennek örülök. Nagyot kapott szegény 748? Vagy csak karcos lett? Nem láttam a buktát, csak sejtem hogy te voltált az amit hallottam, hogy történt?
Más dolog: azt szerettem volna megtudni, mielőtt felmentél volna az "utolsó menetre", hogy honnan származtak a pálya idomok? Még nem tudom mi lesz az SS helyett, valami sportmoci. Nem kizárt, hogy márkánál maradok és amint a mellékelt ábra mutatja, sajna nem árt mindenre felkészülni, ezért érdekelne...
Szia sas!
Ha megnézed a tegnapi képeket egy szürke Duki az enyém.
10-15 centi hiányzik az aszfalt és a könyököm között legközelebb leér!
Te kire gondolsz a képek közül?
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon.
Tegnap voltam a nyílt napon és versenyidomos Ducatit én is odacsaptam.
Szerencsére nem történt semmi bajom,de az esések számolását én is 10-nél hagytam abba.
Ennyit szerettem volna mondani,találkozzunk a következő nyílt napon.
Üdv.:Stocksport
dukis csavo eleg erdekesen ul a motoron
eleinte is sem huztam fel a csimmamat rendesen, aztan mikor elfogyott az orra, akkor kezdtem figyelni ra, hogy labujhegyen alljak a labtarton
húúú, végre van fent rólam is kép. Szerintem nagyon jó, mert amolyan sziluettes, tehát nem lehet totál felismerni, de nagyjából látszom. Sas, jó lett a kép!
Medve, te melyik képen vagy? Nagyon néztem a motorodat, és most kíváncsi vagyok, jó azonosítottalak-e. Nem integettél.
Köszi az együttérzést. Ominózus bukás, ha jól saccolom, a 11. kanyarban, a 21-es posztnál történt, tehát nem nálam. (Én csak a zöldet adtam.) "B" kategóriás volt a sérülése, a bokájával volt vmi. (ezeket az infókat az ambulancia mondta a rádióban.) A haverok intézkedtek a motor elszállíłtásáról. Viszont úgy emlékszem, kórházba nem kellett vinni. Én amúgy a bukásból semmit sem hallottam. Épp volt egy "el-vissz" nálam, pont be akartam mondani, h a motoros visszament a pályára, amikor hallom: 21-nél bukás!
Ami a perecek számát illeti, mondom, nem volt olyan sok a tömeghez képest. Nálam is csak 2 volt, 21-nél (11. kanyar) is 3, 25-26-nál (utolsó, 13. kanyar) 3, bár ott volt olyan, h a motoros és a motor is a pályán maradt (feküdt el). A sportbíró lány azért a nap végén nekem elmondta, h nem volt izgalmaktól mentes, amikor ott mellette suhantak/suhantatok el kigyorsítva.
Nem irigyeltelek benneteket a mai napon, rengetegen voltak a pályán. Sajna a tömeggel egyenes arányban nőtt a perecek száma is. Pont előtted dobta el a motort az utolsó délutános menetben egy srác az R1-et. Láttam, hogy sokáig ült. Komoly gáz volt? Még persze a szokásos szlovákiai túramenet - anélkül, hogy bárkit is meg akarnék sérteni.
Kissárkány
Ma klassz kis napom volt. Fárasztó, de klassz. Rengetegen voltak a pályán. Minden csoportban közel jártunk a full létszámhoz. Csak a licences versenyzők kategóriája volt foghíjas.
Ismét a 23-as poszton (utolsó előtti kanyar kijárata) voltam, és nagyon jól esett, amikor Medvegyev odaköszönt, aztán Sas kilétéről is lehullt a lepel, majd PetiFájter is üdvözölt. Utóbbival volt még egy srác, de úgy emlékszem, ő nem mondta a nevét. Ha mégis, akkor bocsi, nem emlékszem. Szerintem jót beszélgettünk, már amennyit azt munka közben megtehettem. Oh, és ha minden igaz, lesz rólam kép a fotók között. Remélem, épp nem vmi fancsali képet vágok.
Általában úgy megyek ki a posztra, h remélem, történik vmi izgi aznap, de ma vhogy nem volt olyan hangulatom, h bukásokhoz kelljen rohangálnom. (Eleinte nem éreztem a feelinget.) Az "el-vissz"-ek (pályaelhagyások) nekem elégnek tűntek... de jött az első bukás, és jó volt, h kicsit megtört a "monotonitás". Már ha egy ilyen napot és rendezvényt monotonnak lehet nevezni. Aztán ma volt még egy bukás nálam. Egész nap (ha jól tudom) összesen 13 olyan bukás volt a pályán, amikor a sportbíró a motoros nevét is megtudta. Ezen kívül volt még pár olyan, ami után a motoros azonnal tovább tudott menni, így név nem került felírásra. Ez nem egy rossz szám. Úgy értem, nem sok, noha volt 1-2 komolyabbnak tűnő... a rádió és a későbbi elbeszélések alapján.
Remélem, most vki más is ír ide, mert elég furcsa, h folyton csak én teszem ezt. Mintha magammal "beszélgetnék".
Na, megnéztem a csütörtöki képeket is. A félreértések elkerülése végett kijelentem, sajnos EGYIK KÉPEN SEM VAGYOK RAJTA. Mindenki más rajta van, csak én nem. Így jártam.
A szerdai motoros nyílt napon egy fotós engedélyt kért tőlem, h a 12. kanyarban belső ívre, a korlát MÖGÉ mehessen. A főnökömmel konzultálva megkapta az engedélyt avval a kikötéssel, h csak az én engedélyemre jön vissza. Ezt betartotta! A lényeg, h az általa készített képek végre fent vannak a www.gixxer.hu oldalon a Galéria menüpont Pályanapok képei címszava alatt.
Noha a pasi megígérte, rólam is készít képet, ezt nem tartotta be. Legközelebb a szaván fogom, mivel másnap is volt a Ringen, de akkor még nem voltak feltöltve a képek. (Megjegyzem a csütörtöki képeit még nem láttam.)
Köszi az infót Tündi, amúgy a HR-t igen a Hungaroringre értettem és tudom hogy nem ők szervezik de az ottani esések miatt érdeklődtem. Majd megkeresem a Rezsőt, akit mondtál nekem. Köszi
Csak sikerült elgépelni. Szóval veterán autók (szerintem motorok nem lesznek) úráján fogok dolgozni jövő pénteken, szombaton. Ilyenen még nem voltam, csak 1x láttam hasonlót. Biztos klassz lesz. :o) Raliszerűen lsz megrendezve, de eléggé eltér a kiírása a rali alapkiírásától is.
Bringa! Az előző hozzászólásomban is válaszoltam már neked, de nem volt előttem az üzeneted pontos szövege, és nem emlékeztem pontosan.
A HR alatt Hungaroringet értesz? Ha igen, akkor nekik igazából szerintem semmi közük a rendezvényhez azon kívül, h a pályán van a dolog. A rendezvény szervezője a BR Organisation (www.brorganisation.hu), aminek a fejét Bulcsu Rezsőnek hívják. (Ha jól tévedek, innen a BR a cég elején.) Vele próbálj meg e téren kapcsoaltba lépni. Ilyen biztosítós fotósról nem hallottam még. Talán olyan motorosokat kellene megkérdeznem MÉG, akik buktak.
Ennyit tudok segíteni. Vagy ha gondolod, megpróbálom esetleg én megkérdezni, de mondom, mostanában nem igazán leszek a Ringen. Ez azt jelenti, h ha minden igaz. legközelebb pont a motoros nyílt napon fogok dolgozni, július 8-án. Addig meg veterán jáérművel túráján, aztán talán terepralin.
Először is nagyon örülök, h ilyen jól fogadtátok, h sportbíró vagyok. Tartottam tőle, h rosszul sül el, ha elmondom. Nem mintha így kellett volna történnie, de... Na mindegy. Szóval klassz, h ilyen kedvesek vagytok!
Medvegyev! Nincs rólad kép itt az oldalon vagy vhol máshol? Hátha én is felismerlek? Nem te jöttél VOLNA segíteni a szerdai bukásnál? Volt ugyanis egy bukás a 12. kanyarban, pár méterre a posztomtól. Amikor mentem a motoroshoz, egy másik (aki a korlát mögött állt addig és fotózott, előtte pedig a párja(?) fotózott ott)pedig át akart mászni a gumikon, h jöjjön segíteni. Rászóltam, h ne jöjjön. Később megbeszéltük, h ilyenkor nem szabad másnak bejönni. Ennyi! Nagyon kedves és megértő volt. Főleg azután esett ez olyan jól, h a bukott motorossal nem igazán boldogultam, mivel egyáltalán nem volt közreműködő. Akkor én is hibáztam valamennyit... ez is közrejátszott. Mindegy. Szóval te akartál a segíteni? Ha nem, akkor legközelebb köszönjél már oda hozzám. Csak az a gáz, h aznap reggel tudom meg, melyik poszton is leszek.
Sas! Kár!
Brian! EB-n a 3. kanyar utáni 10-es poszton voltam (pont a kanyar kijáratánál van a bal oldalon). Jó poszttársakat kaptam mindegyik napon, úgyhogy klassz volt. Sőt, még néhány oldalkocsissal "össze is ismerkedtem/-tünk". A motor ismerős, de nem tudom igazán hova tenni. Bocsi. Annyi mocit látok, h néha a szemem is ketté áll.
Ki van még? Jaj, bocsi, a TE nevedre már nem emlékszem, csak hogy a biztosítóval kapcsolatban kérdeztél vmit. Hát, fogalmam sincs, erről nem tudlak informálni. Ráadásul most jó ideig nem is leszek a Ringen. Nem tudod felhívni Bulcsu Rezsőt (BR Organisation www.brorganisation.hu)? Ő biztos ellát infóval. Ha pedig nem szeretnéd így egyenesen megkérdezni, akkor meglátom, hogyan segíthetnék, oké? Mármint az infó megszerzésében. Talán Tamás, a mi (sportbírók) főnökünk talán tud evvel kapcsolatban információt adni. Nagyobb azonban a valószínűsége, h azt mondja, kérdezzem meg Rezsőt. Én pedig őt magát nem igazán ismerem. Általában csak a rádióban hallom, néha összetalálkozunk reggelente, este (meló előtt/után).
Jó hosszú lett, mi? Bocsi, de így mindenkinek válaszoltam. És még egyszer köszi, h ilyen aranyosak vagytok.
Sziasztok, Tünditől képrdezném, mit tud arról hogy szoktak-e kijárni motoros nyíltnapra a biztosítótól fotósok??? Mert én úgy hallottam igen. Leadja e a HR a rendszámokat a biztosítónak bukás esetén ha a biztosítótól esetleg felhívják őket?? Előre is köszi
Duci-forumban érdeklődtem hogyléted felől... most olvastam, hogy minden ok, ennek örülök. Nagyot kapott szegény 748? Vagy csak karcos lett? Nem láttam a buktát, csak sejtem hogy te voltált az amit hallottam, hogy történt?
Más dolog: azt szerettem volna megtudni, mielőtt felmentél volna az "utolsó menetre", hogy honnan származtak a pálya idomok? Még nem tudom mi lesz az SS helyett, valami sportmoci. Nem kizárt, hogy márkánál maradok és amint a mellékelt ábra mutatja, sajna nem árt mindenre felkészülni, ezért érdekelne...