Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Mindenkinek!

Összeállt a motoros napok 2005-re tervezett időpontjai

2005. április 2. (szombat)
2005. április 14. (csütörtök)
2005. április 19. (kedd)
2005. május 5. (csütörtök)
2005. május 20. (péntek)
2005. május 25. (szerda)
2005. június 9. (csütörtök)
2005. június 23. (csütörtök)
2005. július 6. (szerda)
2005. augusztus 11. (csütörtök)
2005. augusztus 24. (szerda)
2005. augusztus 31. (szerda)
2005. szeptember 8. (csütörtök)
2005. szeptember 19. (hétfő)
2005. október 6. (csütörtök)
2005. október 15. (szombat)

Ahogy ti is látjátok több időpont van idén, mint tavaly volt Hurrá!
Az árak sem változtak. "Még szerencse!" Eddig se volt olcsó!

Már alig várom, hogy április legyen

By

Bővebb info itt: nyilt napok
Hi
A Pannonia-Ring messze a legjobb. Mindenki próbálja ki.
Az én cimborám lekarcolta a Hayabusáján a fejidomot meg a tankot is, csak utána másfél hónapig tartott a javítás . Tényleg, az komoly amikor kilyukad a 750-es gsxr-en az akrapovic dob?
Tati ajánlom neked , ujonnal nagyon tökös, használtan figyelni kel a minőséget.
METZELERT MÉG NEM PRÓBÁLTAM DE BIZTOS AZ IS NAGYON JÓ. ASZEM AZ ÉN SZINTEMRE BŐVEN KIVÁLÓAK
JA HA KELL TUDOK SZEREZNI HASZNÁLT GUMÁT PÁRBAN ÚGY 20-25e FRONCSIÉRT ALLAPOTTÓL FÜGGŐEN . ÉN IS EZT HASZNÁLOM.
Sokkal technikásabb és biztonságosabb , csak ne lenne olyan messze.Egyébként számomra a Metzeler a nyerő.
MISI DRAGON PÁLYAGUMÁVAL ! ÉS SZERINTEM MÉSZ ÚGY 2,10 KÖRÜL CSAK VIGYÁZZ MERT KANYARBÓL KIJÖVET FICKÓSABB GÁZADÁSRA DE HA A GUMÁK MÁR JÓ MELEGEK TAPAD MINT A RÁGÓ CSAK A RING ELÉGGÉ HOMOKOS POROS . HA JÓT AKARSZ MOTOROZNI LÁTOGASS EL PANNONIA-RINGRE MERT LÉPTEKKEL JOBB MINT A H.RING.
Mármint jó időt bocs.
Ló időt arra mérget vehetsz.
Hali!
Nekem a bridgestonerol nincs túl jó véleményem. egy szép októberi napon kb+16 c voltam az örkényi ringen és az istenért sem akart jól tapadni a gyári 1000-es bridgestone.
Előtte hayabusám volt azon dunlop 208-ast használtam és az szupi volt, de az ugye egy más motor. Azért tettem fel a kérdést hogy az 1000-es mivel megy jól a pályán. De úgy látom a pirellit és a metzelert favorizáljátok. Hát majd tavasszal kipróbálom.
Még egy kérdés! Ha a busával 2.15-ös időt tudtam menni a hringen úgy hogy szegény mocinak elkopott az olajdeknije mega másik oldalon kilyukadt az idom akkor az ezressel szerintetek milyen időt tudok majd menni? Mert hát ugye mélyebbre dönthető 60kg val könnyebb stb!
Várom a hozzászólásokat!
Üdv Aqua!
Hi nem ismerem a Bridgestone gumit drága?Különösen pája gumi ár érdekelne.Kösz
szia en probaltam az osszes gumit de megmondom oszinten ,hogy a legjobb szerintem a Pirelli supercosa a haro kozul a legjobb.de van annal jobb a gsxr 1000 ra .bridgestone BT002 .szia
Hi rutinos versenyzők véleményét érdemes megfogadni,de egy új gumi az új gumi.
Szia. Én mindíg Pirellihez tudtam hozzájutni és naggyából sikerült is a futóművet hozzálőni.Ez az én sebességemnél nem annyira fontos. Ezek után kaptam egy garnitúra Dunlopot. Ugyanehez a beállításhoz raktam fel ezeket a gumikat. Hát volt nagy meglepi. Az eleje rázott mint az állat, ahátulja meg riszált. Telefon a versenyző havernak, most mit csináljak? Radírozz el 4 garnitúrát, addígra meglesz a tuti beállítás. Ok akkor maradok a Pirellinél és jól érzem magam. Szóval a Pirelli sokkal barátságosabb, nagy az öncsillapítása és nagy a tűrése a beállítások tekintetében. Ja a Metzeler az ugyanaz. A Dunlop nagy kanyarsebességnél nagyon jól fog és mielőtt nagyon elindulna valamelyik része azt jelzi. Ezt sajnos nem tapasztalatból tudom, hanem a versenyző barátom mesélte. Ha a Hungaroringen nem mész 2,00 körüli időket akkor javaslom a Pirellit és a Metzelert Ha meg mész akkor meg nem kérdezel ilyet Remélem tudtam segíteni.
Hi én a Metzeler rennsportra esküszöm, pájára ezt használom.Üdv.Stock.
Hali!
Szerintetek melyik gumi a legjobb választás pályára GSXR1000-re?
Dunlop d208gp, Michelin pilot race, Pirelli supercorsa, Metzeler sportec,?
Van valakinek tapasztalata bármelyikről?
Ha igen akkor írjátok meg!
Köszi!
Hello ,sajnos vége a szezonnak.Stock
hoppá, sikerült elgépelnem az internetes oldal címét. Helyesen:

www.brorganisation.hu
Egy versenyen ennek lehetnének következményei, mármint ha szándékos lenne, de egy motoros nyílt napon szerintem nincsenek. Nektek kell lerendezni akár szándékos volt, akár nem. Most mondjam azt, ami az igazolványomon is rajta van: "A motorsport veszélyes!" Amint rámész a pályára, az ott történtek - szerintem - a te felelősséged alá tartoznak. Nem tudom, hogyan történik a részvételi díj befizetése a BRO irodában egy ilyen nyílt napon, de szerintem alá kell írni vmi nyomtatványt, h a saját felelősségedre használod a pályát. Ha tényleg van ilyen nyilatkozat, akkor azt kéne átböngészni, h van-e erről vmi. Ha nincs, akkor még a BRO-hoz is fordulhatsz a kérdéseddel (BR Organisation - Bulcsú Rezső - www.brorganisaton.hu - itt biztos találsz elérhetőséget). Viszont mondom, szerintem mindenki a SAJÁT felelősségére van kint a pályán.

Minden rendezvény alatt van kamerás megfigyelés, de azt nem tudom, h megy-e a rögzítés is a nyílt napon.
Szerintem erre nincs szabály..A pályán nagyon odakell figyelni,mert sok ember "közlekedik"ott nagyon veszélyesen...(mint egy F..sz)Sokan itt tanulnának meg motorozni (jobb h nem a közuton) h kimerjen menni az utcára.Gondolván h nem érheti itt baj.De ettől függetlenül az esés mindig bennevan a pakliban és szerintem ezt neked senki nem fogja megtéríteni..
sziasztok!

Nos, így idény végén nem éppen időszerű a kérdés, de attól még fontos lehet másnak is. Szóval az érdekelne, hogy mi van akkor, ha más hibájából esek el a géppel egy pályanapon? Milyen szabályok érvényesek ilyenkor? Gondolom a kresz szabályok nem nagyon. Mi van ha nem ismeri elhogy hibázott? És ha nem 1értemű a szitu, és még pályabíró se látta az esetet? Szerencsére ilyen velem még nem történt, de gondolom simán előfordulhat.

Köszi előre is!

Peti
Bevallom, edzésen már velem is előfordult, h nem jegyeztem meg, h 2-3 motor-/autóversenyző egymással megy, esetleg váltogatva a pozíciókat, és bekékeztem. Aztán ilyenkor sokszor figyeli az ember, h elmegy-e az, akit gyorsabbnak gondolt, és ha nem, akkor meg szoktam jegyezni magamnak, kik voltak azok, és a köv. körben figyelem, hogyan jönnek. Szóval a rosszkor való kékezés már velem is előfordult, de nem hiszem, h ez akkora nagy durranás lenne. Versenyen cikisebb a dolog. Edzésen viszont max. magában lehülyéz a versenyző.
Ráadásul nem tartottam jogosnak, mert utána végig a srác után mentem, megelőztem, Ő vissza stb... . De ez már csak ilyen sport.
Mikor? A legutolsó nyílt napon? Ha igen, akkor majd megkérdezem azt, akitől szerintem kaphattad. Viszont van egy spori, akit a múltkor (nem a legutolsó nyílt napon, hanem az előző kettőn) láttam kékezni, pedig nem kell. Majd legközelebb vele is beszélek. (Bár nem lesz könnyű, de ezt most hagyjuk.) Az ugyanis nem jó, ha egyetlen egy helyen megy a kékezés, és az össze többi poszton nem.
Pedig én kaptam egy kéket a 3-as kanyar után.