Nos, ebben én nem tudok segíteni. Nektek van lehetőségetek az egyes "futamok" közötti szünetekben odamenni az ilyen... mondjuk úgy, renitensekhez, és pár szót váltani velük. Sajnos lehet, h pont ellenkezőleg sül el a dolog, de az is lehet, h nem!!!
Jó volna az is, ha a motorosok ismernék a zászlók jelentését. Most csak a sárgát, a zöldet és a pirosat használjuk. Esetenként a piros-sárga csíkosat, bár nem vagyok biztos benne, h ezt mindenki ismeri. Mást nem használhatunk, pedig a kék igencsak jól jönne néha. És még vmi: ha bármi műszaki vagy egyéb gond van, ami miatt sürgősen meg kell állnia vkinek, azt lehetőleg ne a pályatesten vagy a bukótérben tegye, ahol mind ő, mind a többiek veszélyben vannak. A legjobb, ha egy kiállóba (ahol a szalagkorláton kb. 1,5-2m széles rés/megszakítás van) megy be az illető és a szervízútra áll. Gondolom, ez nem mindig lehetséges. Ez esetben a veszélytelenebb oldalra kéne állni, és mondjuk vhogy jelezni egy sportbírónak, aki a közelben van.
A megértést és a közreműködést előre is köszönöm!!!
Ez így igaz. Csak van egy kis bibi. Sokszor sajna - nem hiszem hogy direkt - a nagyon lassuak a rutin hiányában nem a pálya vonalán közlekednek. Írok egy egyszerű példát. Nem akarok senkit megbántani, én sem az a Kispataki vagyok. Az utolsó futamban egy kolléga a kanyart nagyon lassan vette totál utcaiban , derékszög, majd kigyorsítás csőgáz, féktáv, derékszög, csőgáz stb.., stb.. amig 13 kanyarhoz nem értünk. Ott tudtam elmenni. Sokan úgy képzelik, hogy menő csákó vagyok a versenypályán kívül, akkor meg a pályán is az leszek, mindenki más meg pusztuljon, szarok rá hogy mit csinál. Már elnézést. A másik példa ugyanerre amikor a sötét a piros zászló alatt egyszerre iszonyú kemény lesz és hírtelen megfutja a 1.52.01 -et és mindenkit felborítva megy vissza a boxba. Amíg lesznek ilyen társaink, márpedig lesznek, addig elég nehéz ezt megoldani.
A pálya szélén, de mint már párszor elmondtam, előre nem tudom, melyik poszton. Te már felismersz, én is téged... legalábbis ha a mocid nem változott. Remélem, megmarad ez a jó idő péntekig.
Tegnap lementünk egy barátommal. Tényleg ott vannak az oszlopok a bukótérben. A pálya nagyon szűk, egyenlőlre elég csúszós is. Rengeteg a kanyar benne, ezáltal lassú is. HA VALAKI SZÁGULDOZNI KÍVÁN, AKKOR EZ NEM LESZ ÁLMAI HELYE, DE HA A KANYARTKNIKÁT SZERETNÉ GYAKOROLNI ARRA TÖKÉLETES. Nem szabad bukni.Ennyi.
Egyébként pénteken hol leszel.
Csinált vki képeket ott? Csak a júniusban vagy mikor itt megjelent képeket láttam eddig, és akkor még nem volt készen. Azokon a képeken úgy tűnt, magasfeszültségű vezeték is ível át a pálya felett. Csak a fotókon látszik így? És volt 1-2 tartóoszlop is a bukótérben. Ezekkel mi a helyzet?
Vélemény:egyenlőre poros és csúszik, ez talán majd idővel változik.Tele van szűk kanyarral (aminek persze örülhet az, aki a szűk kanyarok vételét akarja gyakorolni ), szélessége és vonalvezetése alapján inkább gokart pályának fog beválni, ami persze nem jelenti azt, hogy motorozhatatlan, de nekem a Hring jobban bejön.(Viszont olcsóbb, mint a Hring és sokkal jobb, mint a Kecskeméti gokart pálya, tehát néha jó lesz azért csapatni rajta, de sajnos nem tudja kiváltani a "nagy" pályákat.)
Volt szerencsém lemenni Örkényre megnézni az Euro-Ringet.Nos, kíváncsi lennék kinek mi a véleménye a pályáról, szervezés stb... Az enyém egyenlőre képlékeny, hátha valaki kiokosít.
PetiFájter!
Én szeretem a kék-fehér összeállítást, mivel nagyon érdekelnek a finnekkel, Finnországgal kapcsolatos dolgok, és hát az ő zászlójuk e két színből áll.
SP!
A boksz kijáratnál lévő bácsikát Gyula bácsinak hívják és nemrég megtudtam, h most 79 (állítólag decemberben lesz 80 éves). Azért ez nem semmi, igaz? Szeretnék én ennyi idősen is ilyen lenni mind fizikailag, mind szellemileg.
Atom!
Azért írtam úgy, mert én úgy is értettem a "haverok"(?) részéről tett megjegyzést. Neked viszont gratulálok mind a név eltalálásáért, mind a győzelemhez. (Akkor te vagy A.T., ugye?)
Csutei!
Nézd meg KoPe_KTM képeit a http://komisz.freeweb.hu oldalon. A pontosabb címért lapozz vissza az üzenőfalon!
Ezt úgy mondtad mintha A.T.-t mindenkinek ismernie kéne. Szó sincs erről, a többiek csak poénkodtak ám! Csak vicces volt, hogy nekem meg volt tippem, hogy te lehetsz az a Tündi aki ide ír! ;)
Csutei
remélem, még olvasol errefelé ;)))
aszem hatott, amiről a múltkor beszélgettünk (csordaszellem)
kinvóltam 15.én és 21.én mindenki fegyelmezetten kivárta, amíg a bácsika felengedi a pályára - legalábbis a délelőtti csoportban
Köszönöm az aggodalmat! Hát a Kawából, Yamaha R6 lett, ami most szürke Varga Gergő replika,mint láthattad, de télen megy a fényezőhöz és kék-fehér lesz a pályaidom!!!
Medve!
Először is neked szeretnék gratulálni, mivel ha jól látom a GSX-R verseny papíromon, te a 40 vagy közel 40 indulóból a 12. helyen végeztél, ami nagyon szép! Remélem, még később is látlak majd versenyezni... ha lehet, rajtszámmal, mert ez így tegnap nagyon durva volt... (részletesebben alább) Fogadd szívből jövő gratulációmat!!!
Sziasztok!
Most jöjjön az, h én hogyan láttam a tegnapi napot. Reggel harc folyt azért, h ki legyen az 1-es poszton. Senki sem akart odamenni... elsőre egyedül. (Egyébként mentünk volna szívesen kipróbálni, de nem elsőre egyedül, amikor annyi mindenre kell figyelni.) Végül Tamás engem választott ki, én meg úgy izgultam, h alig ettem egész nap. Nem mintha ez sokat ártott volna. Kockásozni jó volt, bár rögtön az első szabad motorozás leintésekor bakiztam, mert elfelejtettem megnézni és rádión bemondani, h ki az eleje és ki a vége (fordított sorrendben), h mindenki tudja, ki nincs még leintve, és ki van (utóbbit már terelni kell). Utána ez már jobban ment.
Aztán ebédszünetben, gondoltam, megkeresem a 69-es rajtszámú mocist, aki mindig integet nekem. A depóban nem láttam. Elmentem a Sesébe (büfé), mert több sportbíró is feljött, és ott akadt először vki, aki felismert. Pontosabban megkérdezte: Nem te vagy a Tünde? Meg is lepődtem rendesen azon, h ki volt ez a vki, és mit mondott. (Semmi rosszat.) Aztán visszafelé a boxutcában vándoroltam. Igazából a pályaszakaszomat akartam végignézni, de mivel autók mentek ott, nem rezskíroztam. A boxokba be-betekintve megláttam a 69-es rajtszámú mocit, és rögtön néztem, h kit rejthet a bukósisak olyankor, amikor a pályán lavírozik. Az átlátszó plexi miatt jól a fejembe véstem a kinézetét, úgyhogy nem volt nehéz a feladat. Odamentem bemutatkozni, erre sorra jöttek többen is, h "Te vagy a Tündi?". Vicces, de egyben jóleső érzés volt. Akadt, aki elmondta, h ő csak olvassa ezt az oldalt, nem ír ide, csak a BRO weblapjára. Oda is benéztem, de esküszöm, én nem találom ott, h hova lehetne írni. Mármint én úgy vettem ki a szavakból, h ott is van vmi fórum. (Bocsi Sas az esetleges reklámért. A te lapodat már úgyis reklámoztam másoknál, hi-hi)
Életemben először "rajtoltattam". Ha lehet, ekkor még jobban izgultam. Szerencsére nagy galibát nem okoztam, minden jól ment. Az utolsó, GSX-R versenynél viszont jó kis távot kellett futnom. Nem mintha olyan nagy dolog lenne, viszont ma volt először, h a pont 1 héttel ezelőtti (gödör általi) esésem óta nem volt fásli a bokámon (mivel reggel nem volt időm feltenni, és később sem). Jól bírta a megpróbáltatásokat a lábam. És be kell vallanom vmi, nem ismertem meg Adorján Tamást, de nem hiszem, h mást sokkal könnyebben felismertem volna, úgyhogy bocsi, de nem kell mindenkiről tudnom, hogy néz ki. A verseny amúgy elég furcsa volt, mivel a társaság felének nem volt rajtszáma, ezért a beazonosítás eléggé nehéz volt. Remélem, legközlebb vki figyel erre is.
Végül összegzem az 1-es poszt élményét. Meg kell mondjam, a tegnapi tapasztalatok alapján én sokkal inkább vagyok egy izgisebb (normál) poszton, mint az egyesen. Úgy gondoltam mindig, h az egyes poszton lenni vmi nagy dolog, de úgy tűnik, ez mégsem az én stílusom. Örülök, h ott voltam és kipróbálhattam (magam), de szívesebben futkosok műszhibes (műszaki hibás) vagy bukott versenyzőhöz, motoroshoz. Izgalmasabb. Persze a rajtnak és az azt megelőző procedúrának is megvan a maga izgis hangulata, de ... Nem ragozom tovább. Ma beszélek erről Tamással is. Ma MNASz edzés lesz (autók), aztán 3 napig ismét motorok (külföldi motoros klub: Scherz).
Írtam az üzenőre is, de olyan forgalom van ott mint még soha... úgyhogy ide is irok! A hajam bent volt a gerincvédőm alatt, mert a menetszél ki szokta szedni belőle a hajgumikat... Hát sajna ez az ára ha valaki gyorsan megy:)))))
A legfontosabb, amit az üzenőfalon is hagytam:
"Köv. (rendkívüli) nyílt nap. okt. 8., majd okt. 14."
Csak a későbbiek miatt itt is megismételném, amit Atomnak írtam a piros zászlóról:
"Ha piros zászló van vagy mondjuk kockás, akkor is BE KELL MENNI A BOXBA, ha nincs senki a box bejáratánál terelni!!! Ezt MINDENKI legyen szíves megjegyezni. Köszönöm!"
És mivel nem tudom, h a címzett megtalálja-e az üzenőfalon neki hagyott üzit:
"PetiFájter! És hol volt a hosszú hajad???
Sas! Erre is lesz lehetőségük, legalábbis a tavalyiak és az idény eleji nyílt napok alapján. Ugyanis amikor már hideg van, és alig jön motoros nyílt napra, akkor egész nap nyitva a box, amíg el nem érjük a limitet."
"http://komisz.freeweb.hu/2004-09-15_hungaroring/photos/photo_56.html"
Ennél voltunk ott páran fényképezőgéppel, ember megunta a csúszkálást, megállt, körbenézett, majd villámsebesen távozott a szerizúton. :)
SP! Hogy gixxer volt-e? Fogalmam sincs. Én messziről csak az esést láttam, és annyira emlékszem, mintha fehér, de legalábbis világos színű moci lett volna. Kész homály számomra.
Tavaly a motoros EB pénteki napján egy posztról estem le. A lépcsője alatt volt egy barkácsolt "dobogó", mivel nagyon magasan volt a poszt. A lényeg, h siettem lefelé a posztról, és amikor a "dobogó"-ra léptem, a teteje megbillent (mint kiderült, nem volt rárögzítve), én pedig annak keretére estem pont térd alatt. Bedagadt, alig bírtam menni, és még nov. végén sem tudtam igazán rátérdelni. Avval akkor nem mentem el orvoshoz, mert úgy gondoltam, nincs rá időm, pár nap/hét után meg már minek. Szóval úgy fest, jövő évben megint beérik nekem vmi hasonló...
Jó volna az is, ha a motorosok ismernék a zászlók jelentését. Most csak a sárgát, a zöldet és a pirosat használjuk. Esetenként a piros-sárga csíkosat, bár nem vagyok biztos benne, h ezt mindenki ismeri. Mást nem használhatunk, pedig a kék igencsak jól jönne néha. És még vmi: ha bármi műszaki vagy egyéb gond van, ami miatt sürgősen meg kell állnia vkinek, azt lehetőleg ne a pályatesten vagy a bukótérben tegye, ahol mind ő, mind a többiek veszélyben vannak. A legjobb, ha egy kiállóba (ahol a szalagkorláton kb. 1,5-2m széles rés/megszakítás van) megy be az illető és a szervízútra áll. Gondolom, ez nem mindig lehetséges. Ez esetben a veszélytelenebb oldalra kéne állni, és mondjuk vhogy jelezni egy sportbírónak, aki a közelben van.
A megértést és a közreműködést előre is köszönöm!!!