Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a ringen az office-ban hétköznap, telefonszámot találsz a www.brorganisation.hu alatt
Hali!
Nekem az a kérdésem lenne,hogy mi kell ahoz, hogy én kimehessek egy versenypályára és ott mondjuk kipróbálhassam a motorom és magam?
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a 21-i nyíltnapra lehet előre jegyet venni?
Ha igen, hol és hogyan?
Előre is köszönöm.
Sziasztok
Igen ez így van sajnos.

Ezért ragasztja le mindenki vagy szedi le a rendszámát ...akinek van egy kis esze.
Ha rendszámmal elesel, és akár egy év múlva beviszed a motort meg fogják mondani, hogy mikor és melyik kanyarban estél el és elutasítják a károdat. Ez egy barátommal sajnos meg is történt...

" Sziasztok, Tünditől képrdezném, mit tud arról hogy szoktak-e kijárni motoros nyíltnapra a biztosítótól fotósok??? Mert én úgy hallottam igen. Leadja e a HR a rendszámokat a biztosítónak bukás esetén ha a biztosítótól esetleg felhívják őket?? Előre is köszi "
ozt minek? rólad már annyi kép van, hogy simán lehet ne belőle csinálni 1:24 es filmet akár 15 perceset is :))))))))))))
ja ezt a jaymz.cjb.hu -ra irtam...
ez az oldal nem akar működni...
kár pedig végre ráértem nézegetni hogy mikor fotóznak, de össz-vissz 6 képet találtam a sportmotor.hu-n pedig mentem 8X 20 percet szerdán....

maci
bocsi, a hétvégén láttam pár motort...

Húúú, ha tudnád, mennyit izgultam a mai endurance verseny miatt. Nincs semmi gond vele, de kékileg lekövetni... Azért csak megoldottuk, bár jó pár kimaradt.

Sajnos volt egy komolyabb bukás is (az endurance-on) a 3. kanyarnál, de én nem láttam, pontosan mi is volt, és mennyire volt csúnya, csak a rádió alapján mondhatom. A 41-es rajtszámú motor egyik versenyzője esett, de úgy, h - mint végül kidrült - agyrázkódást és valószínűleg könyöktörést szenvedett. Utóbbi tisztázására elvileg elvitték röntgenre. A sérült mentő általi felvétel és a takarítás idejére Safety Car (biztonsági autó) jött a pályára. Kettő is, amik között pont fél pályának kellett lenni a különbségnek. Ennek gyakorlása folyt 2x a mai nap során, és végül úgy tűnik, hasznos is volt. Ilyen szempontból minden rendben is ment. Talán 3-4 kört tehettek meg így, autó mögött, mire sikerült letakarítani a pályát a kavicstól meg miegymástól. Ez a 2 autós dolog nekem elég furcsa volt, iylet még nem láttam, csak 1 autós változatot, bár az is igaz, nem nézek endurance versenyeket, ott talán ez így megy.

A lényeg, h a két nap alatt 22-24 órát dolgoztam, úgyhogy eléggé kimerült vagyok. Mindjrt megyek aludni is.

Még annyit, h örültem Sasnak és Medvének, akikkel összefutottam. Elfelé feltűnt nekem egy srác, aki szerintem megszólalásig olyan volt, mint PetiFájter. Épp az alsó parkolóban vmi rudat hajtott össze, és mintha egy lebontott sátor lett volna mellette. Te voltál az, PetiFájter?
Szió!
Sajna nem talált. Matt fekete motor, kék alapon fehér rajtszám. Amúgy én kalimpáltam mindeninek akit csak láttam, de kimondottan téged nem szúrtalak ki. Ezer bocs.
Amúgy a zászlózást elhiszem hogy nem egyszerű, biztos vagyok bene hogy én se csinálnám jobban. A Brnóiakról meg annyit hogy nekik szerintem még a sárga zászlót se mutatták be. Arról meg már ne is beszéljünk hogy verseny után nem igazán szeretnek köszönni a versenyzőknek. A lényeg hogy ti sokkal jobbak vagytok!
Így tovább!!!
szia! Azért legalább így utólag megtudom, kikre is kellett volna figyelnem, hi-hi-hi... 19-es? Akkor a mocid színe fehér volt, ugye? Persze nem részrehajlással, csak - mondjuk a végén - nagyobb kalimpálással üdvözöltelek volna. Egyébként gratulálok a futam befejezéséhez!

Az általad említett poszton (16.) nem tudom, ki van, de majd megpróbálok szólni.

Kék zászló... Sajnos nálunk is kimaradt 1-2 a versenyen, de az edzéseken jól ment. Remélem, a mai versenyeken majd én is jobban tudom írni a köröket, és jobban tudunk figyelni a kékezésre is. Tudom, akad némi gond vele. (Utálok versenyen kékezni, mert baromira oda kell rá figyelni, mikor teszed be, és én úgy vagyok vele - ahogy szerintem a sportbírók többsége -, h ha nem biztos, inkább kihagyom, minthogy véletlenül egy pozícióharcnál "benyomjam".)

Köszi a véleményt a brnóiakkal szemben. (Nem mintha tudnám, h ők hogy dolgoznak... de jól esik.)
Szia Tündi!
Jelentem én motorozgattam a mai nap folyamán. SSP400-ban róttam a köröket (19-es rajtszámmal), igaz nem valami gyorsan, de hát ez van. Majd legközelebb igyekszem gyorsulni. Viszont befejeztem a versenyt. Ez nálam nagy szó!!
Mondjuk lenne egy hozzászólásom az egyik sportbíróhoz. A sikán utáni balos bejáratánál (nem tudom a számát) lévő posztnál igazán kitalálhattak volna valmi más színű napellenzőt ugyanis detó megegyezett a kék zászló színével és eszméletlen zavaró volt. Ha tudod add át az üzit hogy legalább a holnapiak ne szívjanak.
Amúgy én meg voltam elégedve a munkátokkal, igaz ismerősi kőrben sokan panaszkodtak a kék zászlózás hiányára, de nálam mindig stimmeltek a jelzések.
Azt azért hozzátenném hogy a Brnói pályabíróktól sokal jobbak vagytok!!!

Ja és gratula a mai nap győzteseinek!!!
A mai nap nagyon fárasztó volt. Szerencsére nem volt 30 fok, így legalább a hőmérséklettel nem volt különösebb gond. Viszont szinte semmi szünetünk nem volt. Minden program között max. 5-6 perc szünet, és ez 11-12 órán keresztül!!!

Innen a fórumról ki vesz/vett részt az Alpok-Adria vmelyik kategóriájának versenyén/edzésén? Ki a 69-es és ki a 77-es rajtszámú versenyző? Előbbi tutira itteni tag, csak a becenevére nem emlékszem. 69-es, nagyon szépen köszi a verseny utáni kalimpálást/üdvözlést. NAGYON örültem neki!!! A beterelés miatt én sajnos csak sárgázni tudok meg kézzel integetni. Drukkoltam ám nagyon, de nem tudom, hányadik lettél. Valahol a középmezőnyben végeztél, nem? (És mi van, ha nem is olvassa el ezt a hozzászólást??? )

A mai 1. verseny eleve elég kalandosan indult (Supersport 400, Supermono, MAMS amatőr kategóriák /összevont/ versenye), mivel a melegítő körben a 4. posztnál (1. kanyar) ketten is buktak, aztán 21-nél (12. kanyar a 14-ből) is bukott a 6-os rajtszámú versenyző. Utóbbi helyen olaj maradt a pályán, ezért a rajtot késleltették, 5 perctől indult újra a rajtprocedúra. Az új rajtot megelőző melegítő körben szerencsére immár nem adódott semmi probléma. Lement a verseny 11-1=10 köre (mivel 2 melegítő kört mentek, az egyik levonódott az eredeti 11 körös távból). Az első lekörözés már nagyon korán megtörtént, talán a 3. körben!

Majd elfelejtettem, h a 125cc-sek közül buktak 22-nél, ketten (egyikük megrángott, a másik pedig benne esett el), és végül én is odamentem segíteni a technikainknak, de szerencsére minden rendben volt. Ezen kívül egész nap talán 2 el-vissz ha volt 22-nél, de nálunk, 23-nál semmi.

A mai 2. verseny (Czech open) melegítő körében ott izgultam, h nehogy elessen vki. Itt minden rendben volt. Futam közben persze voltak bukások, de azokra nem igazán emlékszem. Viszont az utolsó körre igen. A 94-es versenyző lelassult, már 21-22. poszt között (12-13. kanyar /14-ből/ közötti egyenesben) csapkodott a gépére, h az pont most hagyja cserben, a 11. körben. Csóválta a fejét, mindent csinált, amit ilyenkor idegességében az ember tehet, aztán az utolsó előtti (13.) kanyar kijáratánál kijött a bukótérbe, a posztommal (23.) pontosan szemben megállt, a felhúzott sisakplexi alatt rám nézett, én szánakozva visszanéztem rá, de nem tehettem semmit. Nagyon sajnáltam szegényt. Aztán jött a technikai beavatkozónk, és eltolta a hab- és gumibála sor végéig, azaz az ún. FOA-betonnál lévő kapu felé. ekkor jött rádión az infó, h ha saját erőből betolja a mocit (erre volt még 5 perce), akkor értékelhető. Ezt azonban sehogy sem tudták megértetni vele, meg aztán fáradt is volt.

Mi történt még, ami érdekes lehet? Hááát, igazán másra nem nagyon emlékszem, de elég sok bukás volt a pálya egész területén. Aztán volt egy német(?) fotós, aki az egyik edzés után fogta magát, és csak úgy átgyalogolt a pályán a belső korlát felé, mert ő ott akar fotózni. Szóltunk, neki, h hohóóó, de erre ő a bilétáját mutatta. Na, odamentem, elmondtam neki angolul. Azt nem értette. Próbáltam németül, de abban nem vagyok túl jó, de azért így is sikerült vele megértetnem, h sportbírói engedélyre haladhat csak át a pályán. Megértette, bár magában biztos elküldött minket melegebb éghajlatokra, de nem érdekel. Vannak dolgok, amiket be kell tartani. Durva lenne, ha mindenki elkezdene csak a saját kedve szerint bemászkálni a pályára, mert mondjuk onnan szeretne nézni vmit. Azzal hozakodott elő, h az edzésnek már vége volt. És honnan tudja, h nem jön-e még vhol motor, amikor ő azt hiszi, h már mind elment? Jó, lehet, h ez részemről/részünkről már kukacoskodás, de én így tartom ezt helyesnek. Nézőként én sem rohangálhatok át a pályán, sőt, még sportbíróként sem igazán, illetve akkor sem minden esetben.

Hűűűű, de hosszú lett. Mivel ma Sas nem volt kint, gondoltam, leírom, én mit és hogyan láttam. Arról nem sokat tudok, h mennyi néző volt, azért ha vki tudja, akkor informáljon már. Ez vonatkozik vasárnapra is. És persze remélem, mindenki jól érzi majd magát kint a Ringen, ha eljön.

Jó éjt Mindenkinek!!! Már leragad a szemem, és holnap ismét korán kell kelnem, mert 7-re már a pályán kell lennünk. Puszi!
Tündi

Hi-hihi... Nos, elvileg a Mansell után a 13-as poszton láthattál egy lányt, de ő nem sportbíró. A poszton lévő sportbíró srác barátnője volt ott. Fiút nem láttál mellette? Amúgy a 3. kanyar bejáratánál (9. poszt) és kijáratánál (10. poszt) láthattál még lányokat/nőket és talán 26-on, ami az utolsó kanyar kijárata. Ennyit sikerült kinyomoznom.
Az a gyanúm, hogy csak a Györgyi lehetett, vagy valaki egészen más. Talán az unokatesója szomszédjának az egyik ismerőse.
A legközelebbi pályanapon meglátjuk. Addig is csáó (és vezess óvatosan).
Köszi!

Hát, nem tudom, ki lehett ott. Talán Györgyi? Bár ő ilyenkor 26-on szokott lenni, ami az utolsó kanyar kijárata.

Viszont kedden volt egy mocis, aki majd minden körben megnézett, csak azt nem tudtam, h miért... Amikor kijött a nép, csináltam pár képet, meg Medvét is sikerült lefotózni (egész jól!), és talán azt akarta, h csináljakl róla is képet vagy mi??? Kész rejtély...
Aha, később már olvastam, hogy nem leszel a 25.-én. Gratula a sikeres vizsgához!
Egyébként egy helyes lány integetett az említett helyen. Gondoltam megállok, elviszem fagyizni, meg ilyenek, de nagyon siettem, úgyhogy majd legközelebb...
Szia!

Hát ez nem nyert! 25-én nem voltam a pályán, mert aznap vezettem utoljára a mai forgalmi vizsga előtt. 24-én viszont az 1. kanyar bejáratánál voltam. Ott esetleg láthattál.

Húúú, srácok, h mit hallottam ma. Volt egy motor, ami a Mansellnél (Firmannél) kigyulladt és volt egy, amivel pedig a 24-es posztnál, azaz az utolsó kanyarnál vagy legalábbis annak bejáraténál buktak úgy, h a motor a korláton átrepült!!! Ez nem semmi. Ezt du.2-kor hallottam, de hogy azóta történt-e vmi, azt nem tudom. Szombaton és vasárnap pedig elvileg 23-as poszton leszek (utolsó előtti kanyar kijárata). Ez a premier plane poszt. (Huh, remélem, jól betűztem. )

Mellesleg SIKERÜLT A FORGALMI VIZSGÁM!!! Már csak az eü. van hátra, mivel arra eddig nem jutott időm. Holnap megyek a tanfolyamra, és elvileg jövő héten vizsga. Aztán intézhetem a jogsit, csak az a gond, h még nincs saját kocsink. Mindegy! Most egyelőre nagyon örülök, h megvan ez a vizsga is.
Szia Tündi!

Én nem ismerlek még, de biztos vagyok abban, hogy láttalak már. Tegnap (25.-én)nem a menszel kanyar utáni helyen integettél?
Egyébként köszönjük a nektek meg a Rezsőnek a 24.-ét! Naggggyon jó volt....
gsxr600, alias Gyula
oh, kedves fiúk, lányok, majd elfelejtettem, de remélem, még időben szólok:
3 kanyar van, ahol műfüvet tettek fel az F1-re, de kéretik vigyázni, mivel ezek csúszósak az aszfalthoz képest. Műfű a köv. helyeken van:
1. kanyar (kb. kijárata) - 5. poszt
11. kanyar (ha 14 kanyarral számounk /sikán = 2 kanyar/) - 19. poszt
12. kanyar (ha 14 kanyarral számounk /sikán = 2 kanyar/) - 21. poszt

Szóval vigyázzatok! Meg azért is, mert tegnap este gyorsulás volt a pályán, és ilyenkor elég gyakran előfordul olaj a célegyenes aszfaltcsíkján, ill. néha az 1. és utolsó kanyarban.

megj.: Ha vkit esetleg érdekelne, h mik a pályán azok a sárgás területek, akkor közlöm, ezeket az F1-es autók hagyták, amikor a fenéklemezük leért. Érdekesen hat. Mintha vmi rozsdás akármi hagyta volna ott a nyomát.
Hát, azért be kell vallani, F1-en lett meghirdetve (tehát rengeteg bíró volt ott), de csak 10-11-en jelentkeztünk. Mondjuk az is igaz, h sajnos vannak olyan bírók, akik eglsz évben csak 1-2 alkalommal jönnek, h F1-en lehessenek, aztán "konyec".

Igazából csak az volt a rossz ebben a két napban, hogy sokszor unatkoztam. DE a tegnapi vége annál jobb volt. Egy kis "izgalom". Habár a felvezetés nem igazán működött...

Az egyik bíró (aki tegnap a 12-es poszton /4. kanyar/ volt narancssárga overalban) dolgozott a Lausitzringen, és ő azt mondta, ott kapnak lóvét, de akárcsak nálunk, ott sem túl sokat.
Tóth Imi jól van, megröngenezték és nincs szüksége gipszre hál Isten. Tündi, tudod nagyon rendesek vagytok a mai napot nézve... azt hittem ilyen csak Németországban van, hogy leleksedésből vállalják a sportbírók a dolgot.
Sziasztok!

Hétfőn, kedden is kint voltam a Ringen a teszten. A célegyenes végi kanyar bejáratánál voltam. Elég uncsi volt. Felüdülést csak a mai, azaz keddi, 30 perces szabad motorozás jelentette, amikor végre használhattam a sárga zászlót. Gondolom, ennek a pályán lévő motorosok kevésbé örültek. Bocsi!

Volt ma két bukás is. A nap vége felé esett egy nagyot Tóth Imi a sikán előtti kanyarban. A combját és a karját fájlalta, de az érkező sportbírónak azt mondta, rendben van. A biztonság kedvéért bement a mentő, majd az ambulancián történt vizsgálat után egy másik mentő jött, ami röntgenre vitte el. Ennyit tudok.

A másik bukás Ferrot és a finn Vesa Kalliót érintette. Medve, rosszul mondtam, Kallio dobta el a gépét. Ez az utolsó kanyarnál történt, és az ottani sportbíłró szerint azért, h megelőzze az összeütközést. Megjegyzem, csak ők ketten voltak a pályán, de egyikük befogta a másikat és előzni akart. Ha jól emlékszem, Kallio ment hátul, de nem tuti. Ő saját lábon vitte fel a gépét a boxba.

Akárcsak tegnap, ma is a 3. és 4. kanyar között állt le Ferro 3-as rajtszámú gépe, amiért a csapatnak kellett mennie. Azt nem tudom, ma végül hogyan oldották, meg, de tegnap (a rádión hallottak alapján) 4 robogós húzta-vonta vagy mi. "Dögös" (autó után kötött utánfutó) nem volt.

Be kell vallanom még vmit. Talán totál hülyének néztek majd, de minden sportbíró fizu nélkül volt kint a pályán, így én is. (Elvileg a két csapatnak nem kellett fizetnie sem a pályáért, de semmi ilyesmiért...) A mai nap végén Rezső felajánlott a két napra 3-3 órányi pénzt.

Holnap sajnos nem lehetek kint a nyílt napon, pedig szívesen lennék, de legalább a mai nap végén kicsit belekóstolhattam a holnapi feelingbe. "Motoros nyílt nap szimulátor"


Puszi mindenkinek, és vigyázzatok magatokra. Csak ésszel!!!
Medve! Igen, arra figyeltem fel.

Jön vki a Ringre holnap? Én kint leszek ma is, holnap is, viszont a nyílt napon elvileg nem, mivel vezetek. Húúú, fiúk, lányok, csütörtökön drukkoljatok nagyon, mert forgalmi vizsgám lesz (egyelőre még csak autóval). Annyira tartok tőle, h bukta lesz a dologból... Már ha csak rá gondolok, izgulok, mint állat.

Más... Na, most már elmondhatom, h F1-en is dolgoztam.
Tündi szoktam ott lenni, de a mocimat biztos megismered
Ez így van!!!

Medve, nem téged láthattalak ma 18:30kor a Nyugatinál?