Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

F1-ig semmilyen rendezvény nincs a H-ringen.
szerintem nem lesz, a kovetkezo aug 25.
Sziasztok,egy barátomtól hallottam (citadellai összejövetelről a hír),hogy a hétvégén lesz pályamotorozás a Hringen.Valaki tud róla vmit?Úgy tudtam csak a F1 után lesz.
Akkor ezt meg is beszéltük.
Én egyről tudok (Dudás), mondjuk csak 1.5 éve vagyok a közelükben.
Ha követed az eseményeket akkor tudod kire gondolok GSXR400. 2-3 eltiltása is akadt.
Üdv Csutei! Kire céloztál az ssp 400-ban?
Mi az a csúszókuplung? Egy vezérműtengelyt nem kell kivenni hogy lássák hogy tuning-e. Vagy azt akarod mondani hogy a vezérműfedelet sem vették le? Ezt nehezen hinném el. Janának nem ez az első ilyen esete. Előbb v. utóbb a versenyzők nem tűrik megg maguk között az ilyet. Lásd super sport 400 Továbbra is azt mondom hogy Jana k. jó versenyző. Az olasz tuti biztos hogy csalt.
Nem kaptam fel a vizet. Korrrrekt a válasz.
ügye nem kaptad fel a vizet?!

Látod ezt még én sem tettem meg (pedig volt nem is 1 a társaságban), mert gondoltam, hogy ha elmegyek 1 rendezvényre - amiért nem mellékesen fizetek - akkor ott legalább a legalapvetőbb dolgokat elmondják és nem nekem kell mindenért utána járnom - kérdezősködnöm...

most sem mondok mást:
elsőre 1 kicsit rendezetlennek tűnt a dolog főleg a pályára felengedés és ha ez találkozik 1 hülegyerekkel (nem rád gondolok) kapod azt a végeredményt, amit Te is beírtál ide

SP
Ja és még annyit hogy mielőtt belevágtam a pályamotorozásba megkérdeztem egy tapasztaltabb emmbert hogy egy ilyen helyen milyen szabáyok léteznek, hogyan kell viselkedni.
Nem mentem vissza csak a Fóti útig jöttem.
"ha nem tetszik nekem ez a rendszer akkor huzzak vissza szlovákiába." -Csutei
... ésvisszamentél ;))))))

A helyzet az, hogy tényleg semmilyen felvilágosítást nem adott a rendezőség, hogy hogyan és miképpen kell "viselkedni". Én most voltam először és első alkalommal a bokszutca kihajtónál én is mint a hüle gyerek gangoltam kifelé :))))
Volt is „tesó ezt nem így kell csinálni” nyakleves a bratyómtól...
Olyan emberkék meg mindig is lesznek, akiknek nincs önkritikájuk ezen nem érdemes felháborodni szvsz

SP
Előbb tájékozódj mielőtt elhamarkodottan hülyeségeket írsz. Szubi hozzászólása egy másik fórumból (Ő elmondása - leírása - szerint ott volt):

"Fiuk végigolvastam a hozzászólásokat és érdekes miket írtok . A vida nevezetűről még csak annyit, és Rijekában milye nyulott meg a tibcsinek ugyanis azon a köztudottan gyors pályán Jana úgy kerülte ki mint a csikket és ott is ő volt az egyetlen aki tudta tartani Pelizzonit.
Ja a verseny után ott is szétszedték a motort és minden rendben volt.
A pancsi ringre visszatérve: ott voltam a pak ferme mellett amikor a Jana motorját vizsgálták és meg kell mondjam semilyen csúszó kupplongot nem találtak és tovább szették a motort és Jana egész végig, nem tudta ugyanis az osztrák fickó nem volt hajlandó megmondani mire óvott vida, hogy mi folyik ellene.
Végül a saját szememmel láttam az osztrák egy csavart vett ki és nagy boldogan mutatta, hogy nem felel meg a szabályoknak.Egy k@rva csavar.
Ja a vezérműtengelyt ki sem vették tehát azt nem vizsgálhaták.
Ennyit a téves infokról, én mindent a saját szememmel láttam úgyhogy nem ettől vagy attól hallottam."

Üdv
Sziasztok! Mostanában egész F1-ig ritkán leszek itthon, úgyhogy lehet, h csak ennek megfelelően tudok majd ide írogatni. Mindenkinek jó motorozást, de azért vigyázzatok magatokra! Főleg, ha egy bordó Mitsu Lancert láttok, mert esetleg épp én vagyok forgalomban (tanulok vezetni).
Aha! Hát, evvel sajnos én nem tudok mit kezdeni. Nem ártana egy eligazítás, de mivel nem egyszerre jön mindenki...
Hopp, úgy tűnik, összefutottam egy sportbíróval. Az Alpok-Adria cikk hozzászólói között voltam én is, és úgy tűnik, kicsit félreértett vagy én nem fogalmaztam pontosan. Mindegy, legalább összetalálkoztunk...
A számát nem tudom, sárga valami volt rendszámmal, és nem hiszem hogy versenyen ment volna mert mire én leraktam a mocit és levettem a bukót, odamentem a bejárathoz még csak akkor jött le a pályárol.Ezzel a sebességére céloztam. Azt meg különösen kétlem hogy oda ment volna Gyula bácsihoz megbeszélni a dolgokat, mert a velem folytatott vitában, mikor elfogytak az érvei akkor azt mondta, ha nem tetszik nekem ez a rendszer akkor huzzak vissza szlovákiába.
Az óvás után a Jana motorját szétszedték és full csalós volt. Ilyen buktája már volt Janának. Egyébként a motorozási tudását nem vitatom.
Nos, én itt még nem találtam másik sportbíróra, de ha olvassa, akkor szóljon már nekem, csak hogy tudjam.

Az idős, őszhajú bácsi boxkijáratnál Gyula bácsi. Szerdán (nyílt nap) jelentette, h az 52-es rajtszámú kirongyolt, aztán később - a nap folyamán - megbeszélte vele, mit jelent, amit mutat. (Rá gondoltál? Mármint az 52-es rajtszámúra?) Másnap ez az illető már a versenyen ment, ahogy azt Sas képei is mutatják. Lehet, h csak ezt nem ismerte, nem tudhatom.

A másik. Gyula bá' 75-80 éves (pontosan nem tudom, mennyi, de tutira ebben az életkorban mozog). Meglepődve hallottam, h vannak olyan "nagyfiúk", akik egyszerűen nem tartják tiszteletben sem mint másik ember, sem a korát, és trágár szavakat mondanak neki, lesz*rják, ha éppen vmi nem az ő kedvük szerint van. Ez totál meglepett és feldühített. Még ha engem küld el vki, az egy dolog, de egy idős emberrel ezt csinálni. Azért is lepett meg a dolog, mert Gyula bá' egy jószívű ember. Viszont az is igaz, h tavaly, évvége felé többször is voltam boxkijáratnál vele, de ilyesmit nem tapasztaltam. Szerencsére. biztos nem állom meg szó nélkül. szeretnék ennyi idősen mentálisan és fizikailag is ilyen jó állapotban lenni!

Miről volt még szó? Az egész napos csoportok. Nos, a csoportokba - gondolom - mindenki maga jelentkezik, én evvel kapcsolatban nem tudok mit tenni. A szervezőt kell evvel megkeresni: Bulcsú Rezső. Viszont most sokkal jobb volt az elosztás, mint az előző kettő nyílt napon. Legalábbis szerintem abszolút észlelni lehetett, h melyik a gyors és melyik a lassú csoport.
Egyébbként egyet értek azzal aki úgy gondolja, hogy tényleg külön kéne választani a csoportokat. Sokszok a gyorsak között sok a lassú, és ez fordítva is igaz.

Kissárkány
Sziasztok!

Bocs Tündi, hogy ilyen szaggatva bírok bekapcsolódni a diskurzusba, de közben jövök-megyek.
A bokasérült srác volt a párom. Ő most egy darabig hanyagolja a motort. Szerencséjére nem tört el semmije, de nem nagyon van olyan tájéka ami nem foltos rajta. A motor még rosszabb. Komplett bal oldal K.O.. Szintén a meleg, pláne széria gumival, és szia kigyorsítás. Már ment is. A harmadik spannom áprilisban verte oda magát szinte ugyanígy, csak Ő a Mansell után.

Kissárkány
Sziasztok. Még soha nem írtam semmit egyetlen fórumon sem, de most úgy gondolom hogy ezt a szokásomat meg kell változtatnom. Imádom a gyorsasági motorsportot és amikor tehetem én is kimegyek pályanapokra mint résztvevő, versenyekre mint néző.Úgy veszem észre hogy többen közületek pályabíróként tevékenykedtek.Valamilyen úton módon el kéne magyarázni a gyors csoportba benevező önmagát igen nagytudásúnak gondoló, lassú utcai menőnek, hogy a bajszos bácsi (a nevét sajnos nem tudom)a boxutca kijáratánál miért is kalimpál ott a zöld zászlóval. A soronkénti kiengedésre gondolok. Emberünk a hátam mögül rongyolt ki a pályára mondván hogyha a zöld zászló egyszer már a magasba lendült akkor már zöld van. Ja, azt az apróságot elfelejtettem leírni hogy mindezt a lábamon keresztül.Ha ő ezt így gondolja akkor maradjon az utcán és gyorsuljon lámpátol lámpáig, ahoz nem kell ész.
Igen, az egy pályabíró volt/lehetett. Mintha akkor lett volna amúgy egy másik bukás is, 1 kanyarral a sikán előtt, de ez már nem biztos. Annyira összefolynak ezek a bukások a fejemben, h már néha nem is tudom, mi melyik nap történt.
Szegény
csak annyit láttam, hogy a srác nagyon fekszik a földön és 1 pályabíró??? ott térdepel mellette
az már akkor is látszott, hogy nem hobbiból nyomja a földet

SP