Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Nekem mugen kesztyűm volt, amikor elcsúsztam a Hungaroringen. A bőr minőségével nem volt gond, de a varrat ott is szétnyílt, ahol nem ért az aszfalthoz. Ugyanez a helyzet a bőrruhával is, 2 csúszott ruhát láttam, mindkettőnél a varrat szakadt szét, az egyiknek konkrétan leszakadt a háta a púppal. Szép divatos ruhák cuccokat gyárt a mugen, de pont arra nem alkalmas, amire kitalálták.
Szia, nyilván nagyban függ az esés milyenségétől... Kb. valós 150-nél nyitottam, de azt sem tudom, melyik testrészen lett kb. 50-70-m csúszás aszfalton (többi kavics), egyik oldali vállprotektorról lejött a csillogás, és ahogy felmelegedett a vállamról is lejött a plezúr, de röntgenen negatív (protektort nem kell cserélni), de van 1 kisebb koptató, amit viszont igen ... Van rajta egy 5 Ft-os méretű (lyuk) szakadás... Javítható, ezért nem veszek új (másik) márkát, alsókatos ruhától nem kell csodákat várni, de ki fogja bizonyítani utólag, hogy ha minden körülmény ugyanaz, mi történt volna 1 Dájnéze, vagy Szpidiben, sosem fogjuk megtudni... Gerincprotektor valszeg sokat fogott, de ez csak első kerék kimeneteles tempós csusza volt
Nekem annyi kapcsolatom volt a ruhával, hogy felpróbáltam, de vmi iszonyat rövid a szára, én még ilyet nem is láttam. Nem takart rá a csizma, ha felültem a motorra...
Sziasztok!

Valaki esett már Mugen bőrruhában pályán? Mi a vélemény róla, hogy bírta a bőr a csúszást, hogy muzsikáltak a védők?

Köszi!
MAMI kupához keresek csajokat!
Sziasztok,

eladnám ZX10-es pályamotorom,hátha valaki ilyet keresne:

https://www.kepesmotor.hu/kawa...

Üdv:
Daz
Sziasztok, eladó lett Suzuki GSX-R 1000 K4 pályamotorom

Pályára felkészítve, sok extrával, forgalomból kivonva, papíros váz és blokk.

- Javított üvegszálas idomszett
- -1 +1 áttétel
- Healtech QSi gyorsváltó
- GIpro fokozatkijelző
- Bitubo kormánylengés-csillapító
- FD radiális főfékhenger, Goodridge fém fékcsövekkel
- Első nyergek nemrég felújítva
- PP tuning állítható lábtartószett, új lábtartókkal
- Egyedi 0mm 7-os, 300mm hosszú kormánycsutkák
- Pascalplast karbon fejidomtartó-konzol
- Karbon vázvédő
- Karbon-kevlár deklivédők
- Bukógombák
- 320mm-es Akrapovic karbonkipufogó (működő EXUP)
- K&N sportlégszűrő

Továbbá adom hozzá az alábbiakat:

- Villás hátsó emelő
- Tartalék sérülésmentes váz
- Tartalék blokkalkatrészek
- Gyári kormánycsutkák

Érdeklődni:

krausz.b32@gmail.com
06 30 473 0102
Köszönöm!
Szerintem? Semmi. :-(
De majd megírom mi lett a végeredmény...
De jó, azért megkönnyebbültem... Van reális esély vissza kapni érte a pénzt, ha vissza viszem?
Nem csúnyább mint a pirelli nálam. Futómű rendben: https://scontent-vie1-1.xx.fbc...
Szar a mislen. Mindig is szar volt pályára. Kijön valami új, istenítik, aztán érdekes módon senki nem használja csak aki nem tud Dunlop-ot, Pirelli-t, Metzeler-t, Bridgestone-t szerezni.
Mielőtt vki "okoskodna" egy Rs10 ment fel a helyére, ugyanaz a pilóta, gyönyörű kopáskép ugyanazon a pályán...
A hiba nem az ön készülékében van. Ez a gumi mindenkinél leszerepelt, üsd csak be a googleba, csak ilyen képeket fogsz találni. Most küldtünk vissza 2 db Power RS-t a gyártónak, ezt nézd meg milyen hibával. Szó sincs itt rossz pályázási technikáról meg futómű problémáról, ez a gumi egyszerűen sz@r!
Válasz emailt is kaptunk már a Michelintől, hogy vizsgálják a hibát, várjuk a fejleményeket. Az R17 előtt le a kalappal, futárt küldtek a gumikért!
Lehet, hogy nem adja vissza a kép rendesen, de 2-3 mm magasságú kiemelkedés van a gumi szélén 2 centiméteres szélességben... És le van döntve rendesen, nem az a baj.
Nézz at a CB600 hornet topicba, Devidson kolléga épp a napokban osztotta meg velünk a gumikopás hibáinak listáját, és azoknak okozóit. Egyébként én a rettentő nagy tudásommal nem latok hibát, hacsak nem a minta elejében az "ablaktörlő profilt". Ez az említett leírás szerint futómű beállításra utal.
Szintén Michelin Power probléma. Utca/pálya használat vegyesen, 2000km.ig hibátlan, majd ugyanazzal a stílussal/nyomással/pályákon egyre erősödött ez a gumikép. 1.8ról indulva hidegen, majd le 1.5-ig, mert hogy talán a magas nyomás miatt nem terül ki. De egyre rosszabb. Az első 190/55-ösöm, eddig /50-el mentem. Mi lehet a gond?
Sziasztok!
A motoromat(600 Hornet) kellene behozni Vácról Pestre(erzsébet)....tud vki futót v.furgont aki tudna segiteni...
Direkt raktam ide és nem a motorgumi topicba, mert gondoltam ide jobban beillik.
Egy kis segítséget kérnék, mert nem értem a jelenséget:

Michelin Power rs, utcán és pályán egyaránt használom. Legutóbb, mikor kakucs-ringen voltam, akkor utána azt vettem észre, hogy a gumi széle megfolyt és szétterült a gumi peremén, de azon még túl is lógva.
Sajnos jelentős mértékben fogyott a gumi széléből egyetlen alkalommal.

Korábban is voltam ott és akár sokkal melegebb időben is, voltam pár nappal később is, nagyjából azonos körülmények mellett, de se korábban, se a legutóbb nem jelentkezett ez a jelenség.

Itt van 3 kép erről az esetről:
http://imgland.net/file/bzkunP...
http://imgland.net/file/SRgunW...
http://imgland.net/file/P0tFPw...

A guminyomáson nem állítottam és pár nappal később mégis teljesen normális volt a kopás.
Mit csinálhattam rosszul?
Arra gondoltam, hogy alacsony volt a nyomás és ezért túlhevült, de akkor mit történt 3 nappal később azonos nyomással?

A gép egy ninja 300, szóval azért nem forgatja szana-széjjel a kereket.

Az első keréktől nem tettem fel képet, de ugyanez a jelenség volt azon is.
BMW S1000RR 2010 Pályamotor eladó 9400 km el, amit útcán ment! Forgalmival törzskönyvel, a motor most tavasszal lett pályára építve! A Gyári dolgai is megvannak, plussz tartalék hátsó kerék és egy teljesen új fényezett pályaidom szett, de ezek nem tartoznak bele a vételárba.
Érdeklődni privátban! +36 30 9380 652 Az ára 2.5 millió Ft!
szerintem 2 max 3 évig jó nem tesznek bele öregedés gátlót, mint az utcai gumiba. 2013-as amit leszedtem belül gumi morzsalék volt, pedig nem jártam vele 1,5 bar alatt.
üdv ! az idén még nem de jövőre érdekelnek az esőgumik. remélem visszatérek !