Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A transzponderes az milyen pontosságig mér és milyen hibát adott meg a gyártó?

Napok óta bújom a gps vevők adatlapjait és a gps méréssel kapcsolatos publikációkat, de még fogalmam sincs, hogy pontosan melyiket és hogyan fogom használni.
Per pillanat egy többszenzoros megoldás áll nyerésre.

Mivel nem csak köridőmérőt, hanem rendes telemetriát akarok készíteni, amivel lehet elemezni a kanyarvételt, a pontosság és a sebesség rettentően fontosak.
Olyan lenne a cél, hogy akár két kanyarvétel összehasonlítható legyen egymással. Ehhez a standard 2.5 méteres 1Hz-s cuccok nem felelnek meg.

Nagy problémám még, hogy hogyan tudom letesztelni a pontosságot. A helyzet még nem is olyan bonyolult, de az idő igen, mert nem elég, hogy pályanapon megnézem a hringen, valahogy képesnek kell lennem itthoni körülmények között kipróbálni :/
Kecskemeti gokartpalyan 5hz-essel nekem is szazad volt a legnagyobb elteres tarnszponderes mert idohoz kepest. Csak a bajom h elveszti a jelet neha :(
Hajrá!
Azt tudom, hogy elég jól lehet becsülni azért az adatokból, főleg, hogy a mérések egy egyenesben vannak.
Utána fogok számolni és megnézem, hogy mekkora hibával tudok ilyet számolni.

Mindenképpen felvillanyozott a tévedésem a számítással elérhető pontosságról, mert éppen egy saját eszközt készítek és ezt azt jelenti, hogy a 10 Hz-s érzékelővel hozható lesz a százados pontosság.
Itt meg egy másik teszt: http://gpsarena.hu/n16/koridom...
Országos bajnokságon volt tesztelve a Hungaroring időmérőjéhez képest. 12 körön keresztül 1x volt 20 ezredes eltérés a többi ennél jóval kisebb. 2 kör ezredere azonos volt.
Tudom, hogy ez nem egy nagy minta de azért jó közelítő képet ad. Sima pályanapra 1-2 tized pontosság bőven elég szerintem.
5 Hz-s mérővel 2 százados pontosság?
Értem én, hogy egészen jól lehet az adatokból inter- és extrapolálni, de 2 tizedenként mérve ennek tízszeresét kihozni, azért elég optimista.
5Hz-es külső mérővel a pontossága 2 századmp belül van. Tesztel igazolt. A telefon saját gps-vel csak a jóisten tudja. +/-1mp.
Sziasztok! Valakinek eladó köridő mérője esetleg?
Tapasztalata valakinek a race chrono - alkalmazás pontosságát illetően? Eddig én ezt használtam, de elbizonytalanodtam a pontosságát illetően. Lehet, hogy sokat csal.
Sziasztok. Bluetoothos kulso gps vevo plussz racecronot hasznalok idomeresre. Elinditom az appot megtalalja a gps jelet is aztan van hogy elindulok es megse mer. Gondolom megszakad vagy elveszti a jelet. Mi lehet a gond? Valakinek esetleg otlet?
Több motoros fórumra járok, és több helyen láttam, hogy új motoros társainknak javasolják többen, hogy menjenek pályanapra tanulni, gyakorolni.
Persze, ők nem mennek, mert félnek a "nagyoktól", és nem akarják feltartani őket, nem akarnak balesetet okozni rutintalanságukkal.
Szerencsére ezt észrevették a pálya-üzemeltetők is, és rendeznek már "pályakezdő esti motoros oktatást" is!
Hogy ezekről tudjatok, be is raktam őket (a többi nyílt-nappal együtt) az idei motoros rendezvénynaptárba!
http://www.motorosvandor.hu/Re...
Ha Te is kezdő vagy, akkor keress rá (Ctrl+F) a rendezvényeknél a RING kifejezésre, és találsz köztük kezdő motorosoknak való pályamotorozást is!
Osszátok meg bátran, hátha többen szeretnének élni ezzel a remek lehetőséggel!
Sziasztok!

Kattintgatott valaki tegnap kakucson? Köszi!
Szia! Emailben pár infót képeket és árat valamint , hogy merre található küldj légyszives! Egyenlőre csak érdeklődésképpen! Köszi email:richard.horv@gmail.com
Hello! Van egy fasza kis gsxr 600asom pályára,ha valakit érdekel. Osztrák forgalmis
Kösz
5-én lesz a Ducati Day, gondolom csak délutántól foglalt.
Nem tudjátok, hogy a Hringen délután miért nincs menet a nyiltnapon?
Szeva Ricsisv59.! Ha érdekel egy srad600 osztrák forgalmival,akkor szólj.
Igen, szimpatikus darab! Idén még biztos nem lesz aktuális, de következő szezonra mindenképp szeretnék lépni valamit. Valószínűbbnek tartom hogy elsőnek egy régi olcsó 600as lesz, aztán később a meglévő RSV-t alakítom át pályára. Futóműben verhetetlen, és nem kis pénz egy másik motort hasonló szintre hozni(na nem mintha nekem a futóműven múlna bármi is.. :)
Sziasztok !
Fájó szívvel, de meg kell válnom tőle....
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_600-11688690
[#5360261] 2017. 06. 26. 20:55
Na igen :) Ahogy mondtam ezért jó az MZ, azt senki nem sajnálja és gyorsan helyreállítható. Ez a titka hogy versenyen ők mennek a legőrültebben...na meg a robogósok :)
Vegyél egy pályára felkészített ETZ250-est....
...és most hagyd abba a hangos röhögést.
Igen. Gyenge a motorja, a futómű puha és fos, váz rágógumi, pocsék a súlyeloszlása, kényelmetlen....a fékek mondjuk viszonylag jók.
VISZONT! pont ezért neked kell vezetni a motort, nem vezeti magát, nem oldja meg helyetted a futómű kanyart. Rendes kihívás. Élmény vele pályázni.
Ismerek jó pár embert aki komolyabb kategória mellet kapott kedvet az MZ versenyekhez.
Amúgy a 125-ös kategória sem rossz választás, ha ekcémád lesz az őskövületektől.

Úgy hogy nem pályáztál, nem akarsz versenyezni sem, egyből egy telivér sportmotorral kimenni...nem lehetetlen, csak túlzásnak gondolom.
Szerintem menj ki Kakucsra az utcai motoroddal. Nem kell keményen menni csak menjél hogy ráérezz mit akarsz, mert pályázni egészen más mint utcán jól menni.
Fb-on most hirdetnek a pályamotor adok-veszek-ben egy K2 1000-et átépítve.
Röviden szerintem sem kell túlhájpolni ezt a kérdést, főleg ha "még" mondhatni pályán sem jártál...
Motor teljesen mindegy, hosszabb távra 1 évnél többre én is injektor, és ha 90 kiló alatt vagy szerintem egy 600-as teljesen gyári motor teljesen megfelel, kormánygátlót mindenképp javasolnék, és minden körülmények között mindegy milyen (vágott)szlikk abroncsot, ne amiatt ússzon el a motor alattad, hogy "agyonmarketingelt" utcai "sportgumi" mégis elmelegedett az 55 fokos aszfalton.. (bár ahhoz hozzá is kell járulni).
KAKUCS-ot javaslok, nyugodtan írj Janinak, hogy van e olyan nap ahol pl. egy teljesen kezdő egyedül beregelt hozzá, vagy ahol ketten vannak, csatlakoznál harmadiknak...
Egyedül is mehetsz tulajdonképp, persze úgy 1 kicsit drágább, én azért javaslom a KAKUCS-ot, mert úgyis "ott kezdődik" minden
Nincs komoly féktáv, egyelőre csak szokod a pályaaszfaltot, hétköznap délelőtt mondhatni a kutya sincs...