Csattog a nagy lófaszt. Volt már pár olaj a banditban, eddig messze a castrol power1 a legjobb. De hogy ne legyek szűk látókörű, legközelebb motult teszek bele.
JA, és a motul 10w50 csak 11200
Ha továbbra is így tartja magát a forint/font árfolyam, hamarosan verhető lesz az...
Igaz olcsóbb olaj nem lesz ettől, viszont ugyanennyiért lesz majd jobb
A Power-1 10w/50 et használom az öreg gixeremben is,most már kb
30ezer km óta! A tudásszintjéről annyit,hogy a gyakorlat bebizonyította,hogy mit tud!Egy olajhűtéses vasba nem tehet bele az ember bármilyen mutyit!Mikor tavalyelőtt Pesten voltunk a motorosdemón,és 20 km-t mentünk a városban egy idióta rendőrautós felvezető mögött aki(szerintem direkt)6-8km-es sebességgel ment szinte minden harmadik vizes gép bugyogott,felforrt !Aki ott volt tudja!Na képzeld el,hogy ilyen helyzetben mit kapott a Power-1!(Itt hűteni,és kenni is kellett neki!)
A sima közönséges gumit lehet hogy kicsinálta,de a lánc gyűrűi nem sima gumik.
Az O-gyűrűk anyagösszetételei a felhasználásnak megfelelően 100+1 fajta anyagból lehetnek. Ezért nem mindegy, ha cserélsz valamilyen gépen tömítést milyet raksz a helyére,nem csak a méretnek kell passzolnia,hanem a felhasználás helyén lévő vegyi anyagokat is bírnia kell.
Pl a pneumatikában használatos O-gyűrűket nem építjük be hidraulikus rendszerekbe soha, még ha a méretük tökéletesen egyezik is.
Én a kettenmaxban átmosom kb. fél liter brigéciollal, utána nagynyomású mosóval lemosom (általában) forró vízzel.
A nagynyomású alatt a házi Kärcher kütyüt értem, ami messze nem nyom akkorát, mint a benzinkutas kütyük, és azzal is kb. 10-15 cm-ről.
Hmm. Nekem is van kettenmax, és mindig a D3-as brigit használom (a másik fajta xart sem ér) és semmi baja a gumijának. Igaz, el szoktam mosni azt is mosószeres vízzel.
A láncom viszont kicsit tavaszra megrozsdált, de nem a brigécioltól hanem a sótól, amit januárban kapott szegény. Csak a belső fele, ahol nem kapott annyi sprayt.
De van egy megoldás, elektronikus láncolajozó, ami figyelembe veszi a sebességet és azt is hogy éppen esik-e vagy sem. Nem kell trutymózni a retkes lánccal és a lánc futásteljesítménye is sacc duplájára növekszik.
Meg egy sor kettes,meg egy sor négy sem egyforma olajigényű!
agip racing 2t 2800ft
tel:06306294424
msn:bencenokia@hotmail.com
e
mail:bencex15@freemail.hu
JA, és a motul 10w50 csak 11200
Igaz olcsóbb olaj nem lesz ettől, viszont ugyanennyiért lesz majd jobb
30ezer km óta! A tudásszintjéről annyit,hogy a gyakorlat bebizonyította,hogy mit tud!Egy olajhűtéses vasba nem tehet bele az ember bármilyen mutyit!Mikor tavalyelőtt Pesten voltunk a motorosdemón,és 20 km-t mentünk a városban egy idióta rendőrautós felvezető mögött aki(szerintem direkt)6-8km-es sebességgel ment szinte minden harmadik vizes gép bugyogott,felforrt !Aki ott volt tudja!Na képzeld el,hogy ilyen helyzetben mit kapott a Power-1!(Itt hűteni,és kenni is kellett neki!)
Az O-gyűrűk anyagösszetételei a felhasználásnak megfelelően 100+1 fajta anyagból lehetnek. Ezért nem mindegy, ha cserélsz valamilyen gépen tömítést milyet raksz a helyére,nem csak a méretnek kell passzolnia,hanem a felhasználás helyén lévő vegyi anyagokat is bírnia kell.
Pl a pneumatikában használatos O-gyűrűket nem építjük be hidraulikus rendszerekbe soha, még ha a méretük tökéletesen egyezik is.
A nagynyomású alatt a házi Kärcher kütyüt értem, ami messze nem nyom akkorát, mint a benzinkutas kütyük, és azzal is kb. 10-15 cm-ről.
A láncom viszont kicsit tavaszra megrozsdált, de nem a brigécioltól hanem a sótól, amit januárban kapott szegény. Csak a belső fele, ahol nem kapott annyi sprayt.