Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan erről van szó. Sehol nem ajánlják a láncra a gumigyűrűk miatt a Brigót. Sőt, a magasnyomású mosóval is elkerülendő a lánc, mert belenyomja a dzsuvát.
Pont azért: a víz hosszú távon ártalmas a láncnak, ezért is kell esőben lényegesen gyakrabban fújni.
A tisztításhoz sok helyen eleve petróleumot ajánlanak a gyári gépkönyvek is, azért használom én is a D3-at.
Soha nem használok a láncra Brigéciolt és nem is fogok. Petróleumos ronggyal teljesen tisztára lehet törölni és utána spray. Egy liter petró 700 ft és másfél szezont kitart.
Én csak azért nem szeretem a d-3 as brigéciolt, mert pár alkalom után kiszárította azt a gumipántot, ami összetartja a kettenmax két felét, így a gumi elszakadt, azt vizionálom, hogy így járhat az O vagy X vagy akármilyen gyűrű is. eddig még soha nem volt rozsdás a láncom, bár az arany színt sokan annak látják.
Én meg kölcsön kértem a haveromtól a lánctisztító spréjét, az meg eladta a motorját, így rám maradt...
Ha már brigéciól akkor abból inkább a D-3-as,hogy miért?
Mert ennek a 90-93% petróleum.Az ezzel való tisztitás után a lánc szárazra törlése után még inkább jobban tapad a spray.
Ezzel a fajta brigécióval zsírtalanítják a legtöbb védőbevonatos lemezárút megmunkálás előtt,vagy utána.
( a gyártó honlapján megtalálható a felhasználási javaslat és az MSDS lapon az összetétele)
A 2000-es fajta vizes alapú,a víz elég a láncra akkor, ha elkap az eső,máskor nem kell rá.

Én kiszálltam a témából mielőtt megkéselnének,vagy petróleummal megtörölgetnék a féktárcsáimat


kicsit szarul állok, de legalább van mire fogni ...talan hétvége, ha jó idő lesz eltépünk Kőszeg-Ausztria felé..elvileg...
ez csak akkor jön be, ha motorozol is, nem csak pelenkázol
egy kérdést megér, majd szólj, hátha nekem is bejönne...kétesélyes...
Tudom, én akkor elnyomtam az árát az új schubira TG is akar venni, majd vele szövetkezünk
Honda 600-as Hornet 2 év alatt 30e km benne és nem kímélő módban szokott vele menni...
volt egy csomagos rendelés....nekem is tetszene, csak a juró mehetne még lefelé....tavaly kellett volna, mint a kipuffot....
Csatlakozom a brigéciolos-pertóleumos bandához. Semmi negatív tapasztalatom nem volt velük. Az előző láncom 30ezret bírt, 5 ezrenkénti tisztítással, castrol sprayt fújtam rá(1900ft). Ezzel adtam el a motort, azóta sem cserélték tudtommal.
Mondjuk, most láncolajzóval szemezek..
bocs, olvastam...:-)
mennyit számoltak postaköltségre?
milyen Hondán? Mert nem mindegy, hogy 10LE vagy 180.....
Szétnéztem. 16k/szett. Marad a spray és a rongy
Na majd szétnézek. Igazából most vettem Egy MOL szettet 5300.- volt a tisztító + kenő spray, de a kefés doboz nagyon szuper, egy olyat még elviselnék
Én a louis áruházban vettem Regensburgban, de postán is megrendelhető, meg vannak magyar forgalmazói is a louis áruházláncnak.
Mindenki azt használja mire esküszik...
Brigicolról még annyit hogy a haver most cserélte le a hondán a láncot 30.000 km elment vele és ő a brigicol lemossa + Valvoline láncsprayt nyomja amióta megvette gépét...
Ez nagyon szuper kis cucc Hol lehet venni és mennyiért?
Ja és még annyit, hogy a motoromon a gyári láncszett ebben a felállásban 25000 kilométert futott el, akkor is azért cseréltem le, mert Végh Jana nem tudta padon beállítani a motort az egyenetlen láncnyúlás miatt, viszont ez nem volt észrevehető motorozás közben. Nekem jó a Kettenaxhoz az újabbik fajta Brigéciol, és a lánc gyűrűit sem bántja. Kb 10 perc a lánctisztítás vele a szándék kialakulásától a teljes elpakolásig.
A spec. lánctisztító szettek mint pl.a kettenmax professzionális termékek,de csak akkor, ha a hozzávaló tisztító és kenőfolyadékot használják.
Sokan nem engedhetik meg maguknak hogy ezt megvegyék, és a tisztitó+kenőfolyadékot+kefeszettet folyamatosan pótolják.
Ezért maradnak a jó öreg petróleumnál,és pepecselnek vele.

Egy szerviznek megéri a tisztitószet, mert gyors, és egy láncápolás tétel alatt, jó vastag számot lehet kanyarítani a számlára pluszban.

Ha valaki egy vegyi termék MSDS lapját és terméklapját is megnézi, látni fogja hogy igen sok blokktisztítóspray, vagy univerzális kenő és konzerválóspray alapja a petróleum,amit még egyéb kis mennyiségű adalékkal toldanak meg.
Ilyenek:
-motorblokk tisztítóspray (már 499Ft-tól beszerezhető)
-vagy a közkedvelt WD-40 spray.
Szóval száz szónak is egy a vége,ki mit engedhet meg magának,vagy mennyire igényes a szükséges karbantartáshoz, és tisztításhoz szükséges dolgokra,annyit fog rá költeni.
Vehet spec. cuccukat amik gyorsak és tökéletesek,jó pár ezresért,vagy csak pár száz forintért és némi kreativitással megoldja másképpen. (pl.lánctisztítás)
Én mindig az arany középútra törekszem
Hello! én ezt a szerkezetet használom 2000-es Brigéciollal, ami 500 forint körül van és 10 láncápoláshoz is elég.
üdv mindenkinek.
a petróleum vagy a brigéciol soha nem fogja azt tudni mint a speckó spay-k.arról nem is beszélve,hogy amíg végig kenegetitek ecsettel a láncot,az nem rövid idő. én 760.-ft-ért tudok adni motorblokk mosó spray-t (400ml)amit dirrekt erre találtak ki.ez kb. bő négyszeri lánc tisztításhoz elég.ez alkalmanként 200.-ft, és nem kell ecset hozzá.egy próbát sztem megér.akit érdekel az a sportmotor/apró/kenőanyag/egyéb/S.I.A. lánckenő spay alatt megtalálja az elérhetőségemet és fényképeket.
hali.