Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok!

valaki tudna e nekem segíteni?! műanyag ápolót keresek! nem olyan festett műanyagra gondolok mint amilyenek a motorokon az idomok, hanem olyanra mint pl a kocsikban a műszerfal... azt szeretném, hogy a nap ne süsse ki a plasztikát, vagy legalábbis ne olyan gyorsan...

kösz előre is a válaszokat! gyártókat esetleg konrét termékeket is ajánlhattok, de a tapasztalatokra is kíváncsi vagyok!
Na szóval a motor aprilia rs 50 99-2005-ig gyártották de állítólag 2003-as.
baKKer tE éBReBBB Vagy nÁlam nem vITÁzom vEled vedd tuDOmásul.
hOlmARaD a kEPsZloKk ?
lyaly má én íty is megértem
rakJak , miLYen stb... tiszteld meg azzal a fórumot, hogy bekapcsolod a heJJesírás ellenörzőt . köszi.

Szóval milyen motor, mekkora, mikori ?
Sziasztok nem tudom hogy mielyen váltóolalyat raklyak a motoromba ti mit ajánlattok? a 10w40-es milyen? Ha jó akkor mienek jók belőle?
Igen, ezekre. Ahogy írtam is, a Pro pályára jobban alkalmas, a Chain Gel pedig inkább a túramotoros felhasználásra.
Arra gondolsz hogy a boltban kaphato olaj ne hozza azt a minoseget mint amit a tsztekre kuldenek? Ez meglepne... De kivancsi vagyok ugyhogy jovo heten utana kerdezek milyen utolagos ellenorzesek vannak hogy ne lehessen csalni...
Igen, valóban. De és mindíg ez a "de", amit tesztelnek vagy a versenypályán használnak annak a minősége biztosan az aminek lennie kell míg a sorozatgyártásnál már más a helyzet. Így van néhány lánc esetében is amik a pályán jól teljesítenek, de ha megveszed a boltban akkor hamar cserés lesz újra. Ezért ebben talán a többiek tapasztalatának jobban hiszek mint a papírnak. A minőségellenőrzés pedig tényleg létezik és ahol komolyan veszik ott jó terméket is állítanak elő, de pl. ahol melózunk(nem a szervíz hanem a fuvarozó részleg) ott hihetetlen drága gépeket gyártanak és megvan az iso is mégis sok a gond pedig folyamatos minőségellenőrzés van.
erre a kettőre gondolsz:
1.SILKOLENE PRO CHAIN
Szintetikus lánckenő spray Off-Road és pálya versenyzéshez, illetve utcai használatra.

2.SILKOLENE TITANIUM CHAIN GEL
Különleges minőségű, kiváló tapadású fehér gél motorkerékpár láncokhoz utcai használatra ajánlva.
JO de a teljesitmeny szint az nem ugy van hogy rairod a flakonra es kesz. Mocsok draga teszteken kell megfelelnie az olajnak. Oriasi penzeket kell kicsengetni hogy rairhasd a flakonra hogy teljesiti az XYZ szintet. Es ezen felul ha ugy rairnad hogy nem fizetted ki ezt, akkor kicsinalnak. Jo kis maffia lehet ez is, de a lenyeg nekunk hogy ami ra van irva azt tudnia kell!
A GEL verzióból is két féle van:

mindegyik jóval az átlag felett teljesít (ennek megfelelően nem olcsó, 3 körül/felett van) . Az egyik kifejezetten hosszú távú igénybevételre (túrákhoz) a másik pedig rövidebb ideig tartó, de intenzívebb használatra (pl. extrém nagy sebességű autópályázás, pályanapok, versenyek stb.)

Jó anyag, a túrásból használtam már 1-2 flakonnal, jól bírja.
Nekem egyiktol sem ragadt soha... Castrol R4 meg a Power1 vlt a leghangosabb, meg azt zabalta is (meg a 600as). A Motult fele annyit ette, azzal jo halk volt, a MOL most korrekt, nagyon kicsit eszi csak, es amugy minden ok. A melegedesben en nem vettem eszre kulonbseget...
Szereztem kozben enis ebbol a MOL cuccbol, valoban kivaloan birta pedig mentem esoben is. Es ez is sajat fejlesztes ha jol tudom...
erre most már tényleg kiváncsi vagyok
nekem nagyflakonos van,de eddig nem verte le,jónak néz ki
én már bánom hogy nem lopkodtam össze vagy 10 et.fasz se tudta hogy ez jo is lehet.na de mostmár legalább tudjátok
Kunmadarason is osztogatták , remélem 31.-én is
csak nem
lassan ugy is kell takarítanom a láncom, kiprobálom mit produkál,
aztán ha jo , akkor haveromtol elrabolom a többit
aztán lehet hogy csak a repicucc volt jó a nagyflakon pénzé már szar..
mol bol nekem is van kettő eddig még nem mertem fel fujni akkor lehet még is jo
a motorkiállításon kaptam repi mol láncsprét.nem nagyon hittem benne de leteszteltem a zsír új d.i.d. arany színű láncnál.meg kell mondjam nem hittem el.olyan szinten tapad hogy soha egy pöttyöt sem kellett sehonnan letakarítanom.és a mini flakon elég volt 2000 pályakilométerre+még egy két havernak befújkálni akinek sosincs
sima motul road-ot vegyél,a plust hagyd ott a polcon.
én pedig azt vettem észre hogy nagyon egyéni és motorfüggő ez a kérdés.azonos tipusú és évjáratú motorok közt is különbözően eltérő tapasztalatok vannak.nevesítve az én tapasztalatom a következő:null km es korától a motorom zabálta az olajat ezért az eddigi 51 e km alatt volt lehetőségem kiprobálni asszem elég sokmindent.ezért inkább most nevesítem a tapasztalatot minthogy specifikáció párti legyek.

Castrol power 1 el a leginkább ragadt a váltó ugy hogy néha ki sem bírtam venni egyesből
Mol tól zörgött mint a szar és jobban melegedett!
Motul az úgy fogyott mint a benzin
Fuchs eddig bevált,pályán kuplung nélküli vátásokkal kemény igénybevétellel sem ragad a váltó és talán ezzel a leghalkabb a motor.