valaki tudna e nekem segíteni?! műanyag ápolót keresek! nem olyan festett műanyagra gondolok mint amilyenek a motorokon az idomok, hanem olyanra mint pl a kocsikban a műszerfal... azt szeretném, hogy a nap ne süsse ki a plasztikát, vagy legalábbis ne olyan gyorsan...
kösz előre is a válaszokat! gyártókat esetleg konrét termékeket is ajánlhattok, de a tapasztalatokra is kíváncsi vagyok!
Arra gondolsz hogy a boltban kaphato olaj ne hozza azt a minoseget mint amit a tsztekre kuldenek? Ez meglepne... De kivancsi vagyok ugyhogy jovo heten utana kerdezek milyen utolagos ellenorzesek vannak hogy ne lehessen csalni...
Igen, valóban. De és mindíg ez a "de", amit tesztelnek vagy a versenypályán használnak annak a minősége biztosan az aminek lennie kell míg a sorozatgyártásnál már más a helyzet. Így van néhány lánc esetében is amik a pályán jól teljesítenek, de ha megveszed a boltban akkor hamar cserés lesz újra. Ezért ebben talán a többiek tapasztalatának jobban hiszek mint a papírnak. A minőségellenőrzés pedig tényleg létezik és ahol komolyan veszik ott jó terméket is állítanak elő, de pl. ahol melózunk(nem a szervíz hanem a fuvarozó részleg) ott hihetetlen drága gépeket gyártanak és megvan az iso is mégis sok a gond pedig folyamatos minőségellenőrzés van.
JO de a teljesitmeny szint az nem ugy van hogy rairod a flakonra es kesz. Mocsok draga teszteken kell megfelelnie az olajnak. Oriasi penzeket kell kicsengetni hogy rairhasd a flakonra hogy teljesiti az XYZ szintet. Es ezen felul ha ugy rairnad hogy nem fizetted ki ezt, akkor kicsinalnak. Jo kis maffia lehet ez is, de a lenyeg nekunk hogy ami ra van irva azt tudnia kell!
mindegyik jóval az átlag felett teljesít (ennek megfelelően nem olcsó, 3 körül/felett van) . Az egyik kifejezetten hosszú távú igénybevételre (túrákhoz) a másik pedig rövidebb ideig tartó, de intenzívebb használatra (pl. extrém nagy sebességű autópályázás, pályanapok, versenyek stb.)
Jó anyag, a túrásból használtam már 1-2 flakonnal, jól bírja.
Nekem egyiktol sem ragadt soha... Castrol R4 meg a Power1 vlt a leghangosabb, meg azt zabalta is (meg a 600as). A Motult fele annyit ette, azzal jo halk volt, a MOL most korrekt, nagyon kicsit eszi csak, es amugy minden ok. A melegedesben en nem vettem eszre kulonbseget...
a motorkiállításon kaptam repi mol láncsprét.nem nagyon hittem benne de leteszteltem a zsír új d.i.d. arany színű láncnál.meg kell mondjam nem hittem el.olyan szinten tapad hogy soha egy pöttyöt sem kellett sehonnan letakarítanom.és a mini flakon elég volt 2000 pályakilométerre+még egy két havernak befújkálni akinek sosincs
én pedig azt vettem észre hogy nagyon egyéni és motorfüggő ez a kérdés.azonos tipusú és évjáratú motorok közt is különbözően eltérő tapasztalatok vannak.nevesítve az én tapasztalatom a következő:null km es korától a motorom zabálta az olajat ezért az eddigi 51 e km alatt volt lehetőségem kiprobálni asszem elég sokmindent.ezért inkább most nevesítem a tapasztalatot minthogy specifikáció párti legyek.
Castrol power 1 el a leginkább ragadt a váltó ugy hogy néha ki sem bírtam venni egyesből
Mol tól zörgött mint a szar és jobban melegedett!
Motul az úgy fogyott mint a benzin
Fuchs eddig bevált,pályán kuplung nélküli vátásokkal kemény igénybevétellel sem ragad a váltó és talán ezzel a leghalkabb a motor.
valaki tudna e nekem segíteni?! műanyag ápolót keresek! nem olyan festett műanyagra gondolok mint amilyenek a motorokon az idomok, hanem olyanra mint pl a kocsikban a műszerfal... azt szeretném, hogy a nap ne süsse ki a plasztikát, vagy legalábbis ne olyan gyorsan...
kösz előre is a válaszokat! gyártókat esetleg konrét termékeket is ajánlhattok, de a tapasztalatokra is kíváncsi vagyok!