Az elsőnek extrém hidegben rosszabb a kenési képessége (20w), a másiknak pedig a meleg hőtűrése gyengébb (-40).
Igazi jó megoldás a 10-50 vagy 15-50-es olaj: az egyesíti ezek jó tulajdonságait - és ugyanilyen észter-szintetikus technológiában (más márka címkéjével) kedvező áron el is érhető
Sziasztok! Kéne egykis segitség!
Mindenki azt írja hohy a motul7100 jó olaj! De ezek közzűl?
mi a különbség? 7100 4T 20W-50 vagy 7100 4T 10W-40
előre is köszi!
Ha gondolod találkozhatunk, ha erre jársz szívesen látlak.
A teszt meg egyáltalán nem bonyolult, és ha belegondolsz, egy ilyen összehasonlítással egy csapásra elnémíthatnál mindenkit aki lehurrogja az állításaid.
K...va nagy beruházás, van vagy 15 ezer forint három egyforma autót bérelni, beültetsz három embert, aztán uzsgyi.
Ha valóban igaz minden amit írtál ( nagyobb végsebeség, kisebb fogyasztás, kisebb mechanikus zaj hidegen ) akkor azt egy másodperc alatt be is bizonyíthatod a teszt végén.
Addig meg marad közröhej tárgya a felsorolás, hiszen mindannyian tudjuk (így Te is) hogy fizikai képtelenség amit felsoroltál, főleg egy ilyen alacsony műszaki jellemzőkkel bíró olaj esetén...
Azt a kenőanyagot le ne mosd róla az tökéletes jó rá, amivel gyárilag be van kenve.
Használd így ahogy van, és utcai használatnál kb. 500 km-ként (ill. minden 'esős-vizes kaland' után ) fújd valami jó sprayvel.
Szezon elején-végén, és ha sokat mész akkor egyszer szezon közben is mosd ki a láncodat.
Megéri az odafigyelés, nekem most 31ezer van a szettben, és még legalább 10-15 ezret el fog menni - és ebben a pályanapok is benne vannak
Cs mindenki! Most vettem új láncszettet és lenne pár kérdésem. A láncon már a csomagolásban van valami kence. Ezt mossam le és fújjam be láncsprayval vagy hagyjam rajta?
Másik kérdés, hogy hány kilóméterenként kenjem és tisztítsam a láncot? A dobozon 500 km van, de hallottam meg olvastam többet, meg kevesebbet is.
Kutya-úr,én nem az olaj cserére gondoltam,hogy bonyolult,hanem a B verzióra,hogy három egyforma autó,3 sofőr!kézzelfogható.....ahhoz személyesen kellene találkoznunk.és akkor saját szemeddel láthatnád,a különbséget!
Sziasztok!
Aprilia RS 125 típusú motorom vázát szeretném lepolírozni. Lehet, hogy nem ez a legmegfelelőbb topik ezzel kapcsolatos információk begyűjtésére, de ez állt a legközelebb a kérdésemhez. Szóval milyen anyagot ajánlotok ehhez a művelethez, illetve mi a véleményetek a Prevent krómtisztító pasztáról? http://www.homasita.hu/index.p...
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv: Tamás
Igazad van. Ne is erőltessük. Egy olajcsere az marha bonyolult folyamat...
Egyezzünk ki abban, hogy amíg egy ilyen kézzelfogható eredménnyel nem támasztod alá amiket írtál, addig nem is írod le többet - és mindenki boldog lesz.
Szubjektív tapasztalatokról meg ( én úgy hallom mintha halkabb lenne, szerintem mintha könnyebben pörögne fel tőle stb.) szívesen beszélgetünk, csak ne kezeljük tényként, ami csupán egy megérzés.
Inkább ezt a bölcs 'Salamon'-t gáncsoljuk el, mert már unom a PR halandzsáját, de nagyon...Ha magánember, akkor örüljön neki, hogy ő ilyen fasza olajat talált, ha forgalmazó, akkor meg kurvára szánalmas már...
Igazi jó megoldás a 10-50 vagy 15-50-es olaj: az egyesíti ezek jó tulajdonságait - és ugyanilyen észter-szintetikus technológiában (más márka címkéjével) kedvező áron el is érhető