Igen, a gyári ajánlás (eltérően az autóktól) nekünk is bevált.
Ugyanolyan teljesítmény-szint mellett a Silkolene jobb volt a Kawákba, míg más motorokba másik (papíron megegyező műszaki tartalmú) olaj vált be.
Érdekes ez az olaj téma...
Pár félét kipróbáltam én is...
CBR 600 F2-be volt Motul,Castrol, nem volt vele bajom...
CBR 600 F4-be Liqui Moly,Valvoline, Repsol.
VTR 1000 SP1-be Repsol.
Ami a lényeg hogy jó volt mind,de a Repsol talán a "legjobb", mert mintha hallkabb lett volna a blokk,meg finomabb a váltó... Nekem ez vált be... Szerintem a legideálisabb ha a flakonon rajta van az adott gyár jóváhagyása pölö:Repsol-Honda spec.
A Kawasaki nem szereti - a Zx-9, és a ZZR is hangos volt tőle, elég rossz hidegindítási tulajdonságokkal. De ahogy olvasom, más típusnál nem tapasztaltak ilyesmit.
Én Fuchs-Silkolene-nel járok azóta ( Kawa gyári olaja ) azzal hibátlan, és árban is jóval kedvezőbb, ugyanolyan teljesítmény-szinten.
Én sokáig használtam ilyen olajat az XJR 400-asomba. Szerintem ár-érték arányban a legjobbak között van! Olajfogyást minimálisat tapasztaltam, pedig a gép túl van már a leánykorán... . Utána valvoline ásványit próbáltam, mert állítólag az tompít a blokk mechanikus zajain. Ez nem történt meg, ellenben a motor érezhetően gyengébb lett. A Repsol sokkal jobb már bánom hogy váltottam . egy negatívum azért akadt: erősebb kigyorsításnál előfordult, hogy a kuplung megcsúszott. Persze ezt a kopottság erősen elősegíthette...
Hello segitseget szeretnek kerni abban hogy a hatso felnim tiszta kosz a lancspraytol es szerintetek petroleumot vagy brigeciolt hasznaljak?
elore is koszi
Köszi a választ, bár Nekem is az volt(még van is) benne eddig tudomásom szerint, csak pont arra gondoltam, hogy mi lenne ha valami mással próbálkoznék ! & Pont amiatt gondoltam, mert azér' a Fuchs(legalábbis sztem) nem tartozik a neves (motor)motorolaj gyártók közé............... De ez mondjuk nem biztos, hogy gond...
Fuchs 10W-40 silcoline racing szintetikus 2600 Ft / L házhozszállítva, ez a kawa gyári verseny olaja.
Pár kawás haverom beszélt rá.
Mintha kicserélték volna a masinát, most vettem, nem tudom mivolt benne eddig olajgyanánt.
Sziasztok !
Érdeklődnék, hogy esetleg használ-e vki esetleg Liqui Moly 10W-40 Racing 4T -t újabb SportMotorjába,
& mik a tapasztalatai ?
mert árban elég baró, de nehogy az "olcsó húsnak" kategóriába essek, ha +venném........ http://olajshop.hu/termekek/li...
2006-os 600százas Sportmociba kéne, amit azért nem túl gyakran forgatok 10 fölé........
Ha ez az ötlet szerintetek nem túl jó, akkor Repsol vagy Castrol ?
Előre is THx................
Én eddig castrol white-t használtam,de alig birtam levakarni a felniről.
A haver most vett Valvoline-t. Ő azt állitja azt nem kell vakargatni.
A következő olyan lesz.
Sziasztok!
Van egy Aprilia Tuareg Rally 125 mocim. Milyen márkát javasoltok hajtómű olajnak, 2t-nek,teló olajnak. Ha lehet ne csak márkát írjatok, hanem minőséget is. Pl hajtóműbe 0-30w-s jó lenne? Szintetikus vagy ásványi stb. Előre is kössz
Ugyanolyan teljesítmény-szint mellett a Silkolene jobb volt a Kawákba, míg más motorokba másik (papíron megegyező műszaki tartalmú) olaj vált be.
Pár félét kipróbáltam én is...
CBR 600 F2-be volt Motul,Castrol, nem volt vele bajom...
CBR 600 F4-be Liqui Moly,Valvoline, Repsol.
VTR 1000 SP1-be Repsol.
Ami a lényeg hogy jó volt mind,de a Repsol talán a "legjobb", mert mintha hallkabb lett volna a blokk,meg finomabb a váltó... Nekem ez vált be... Szerintem a legideálisabb ha a flakonon rajta van az adott gyár jóváhagyása pölö:Repsol-Honda spec.
Én Fuchs-Silkolene-nel járok azóta ( Kawa gyári olaja ) azzal hibátlan, és árban is jóval kedvezőbb, ugyanolyan teljesítmény-szinten.
Gyors válasz kéne, milyen olaj való gsx-s 400 katanába?
Sürgős lenne a válasz.
Előre is köszi
Én sokáig használtam ilyen olajat az XJR 400-asomba. Szerintem ár-érték arányban a legjobbak között van! Olajfogyást minimálisat tapasztaltam, pedig a gép túl van már a leánykorán... . Utána valvoline ásványit próbáltam, mert állítólag az tompít a blokk mechanikus zajain. Ez nem történt meg, ellenben a motor érezhetően gyengébb lett. A Repsol sokkal jobb már bánom hogy váltottam . egy negatívum azért akadt: erősebb kigyorsításnál előfordult, hogy a kuplung megcsúszott. Persze ezt a kopottság erősen elősegíthette...
Én sima féktisztítót szoktam ráfújni és a nagyját papírral letörlöm, a többit ismételt fújás után sima ronggyal.
Utána fémtiszta lesz a felnid!
A Fuchs sokkal jobb volt.
A sima csavarlazito spray is leviszi a retket ha netán van kéznél.
elore is koszi
Pár kawás haverom beszélt rá.
Mintha kicserélték volna a masinát, most vettem, nem tudom mivolt benne eddig olajgyanánt.
Üdv
Jimy
Érdeklődnék, hogy esetleg használ-e vki esetleg Liqui Moly 10W-40 Racing 4T -t újabb SportMotorjába,
& mik a tapasztalatai ?
mert árban elég baró, de nehogy az "olcsó húsnak" kategóriába essek, ha +venném........
http://olajshop.hu/termekek/li...
2006-os 600százas Sportmociba kéne, amit azért nem túl gyakran forgatok 10 fölé........
Ha ez az ötlet szerintetek nem túl jó, akkor Repsol vagy Castrol ?
Előre is THx................
A haver most vett Valvoline-t. Ő azt állitja azt nem kell vakargatni.
A következő olyan lesz.
Van egy Aprilia Tuareg Rally 125 mocim. Milyen márkát javasoltok hajtómű olajnak, 2t-nek,teló olajnak. Ha lehet ne csak márkát írjatok, hanem minőséget is. Pl hajtóműbe 0-30w-s jó lenne? Szintetikus vagy ásványi stb. Előre is kössz
Széles utat mindenkinek