Az a baj, hogy az Eneosnak nincsen normalis viszkozitasu olaja. Van az 5W-30, ami tul hig egy regebbi sportmotornak. A 15W-50 meg tul suru hidegen is, melegen is. 10W-40 es 5W-40 lenne jo, de olyan nincsen.
Amugy jo aron sehol sincsen. Ahol nem hamis, ott meg kell fizetni. En a Shox.huban vettem olajat. Nem hamis, de dragabb, mint a webshopokban. Esetleg autoteka2000.hu. Bar bennuk sem bizok meg teljesen.
Honolás:
Ráhagyás:
0,025 – 0,5 mm
Elérhető pontosság:
IT4 – IT5
Elérhető érdesség:
Acél: Ra=0,025 – 0,2 µm
ÖV: Ra=0,2 – 0,3 µm
Igen felületesen ismerem csak a hengerfúrás, honolás technológiáját... viszont az elgondolkodtató, hogy általában a néhány század mm kopást szoktak megengedi a henger kopására. Ez mikronban (ezered milliméterben) mondjuk 5 század estén 50 mikron. Viszont ha nézitek a felületi érdességét (nem a pontossága) a honolás megmunkálásának mondjuk öntöttvas esetében 0.2-0.3 mikron. Vagyis ha a henger csak egy ezred mm-t is kopik elvileg ott eltűnik a honolás... tévedés joga fenttartva.
Rakj feszmérőket a lehetséges körökbe és figyeld hol hogy el az áram,ha nem menne.Lehet Neked is csak valami érintkezési van a sok állástól.
Rézpasztát mindenhova!
Bocs,lehet félre tájékoztattalak.Most olvasom a Mester oldalán:"van bene egy feszültség kioldo egy bizonyos terhelésnél le oldja a testett"
Lehet tévedek és a Tied is ilyen,mérj nyomást.
Még jó,hogy nem mondták ,maradjunk a bútorlapnál,mert annak csak az egyik oldalát lehet rövidebbre vágni.
Ellenben szerintem többet árt a ki-be kapcsolás ,mint a folyamatos üzem visszadolgozással.De lehet tévedek.
A többit Neked kell kiderítened,megoldanod.
Beszélgetni veled olyan mintha tűvel szurkálnám a szemem.
Szal csak hallgatom a sületlenséget.
Dévidzon kolléga igen plasztikusan leírt jelentére bátorkodtam nevetni egy jóízűt.
De rendicsek az Anti-Dive működési elvét elmagyaráznád?
10w40 city max... meg 15w is van..racing...évek ota használom...