Sziasztok!
Motoromba megérett az olaj cserére(Yamaha FZR 600R). eddig Castrol R4 volt benn(tehát full szintetikus), és most olyat szeretnék beletenni amit a gyár ír elő(ásványi, 20w 50).Ki is néztem, Castrol ActEvo GP, ami ásványi és 20w 50es is...mennyiben fog változni a motor, ha eddig full szintetikus volt benne, most lecserélem ásványira. Amúgy a full szintetikusból se evett soha egy cseppet se...monnyuk a váltó és a kuplung nem a legtökéletesebb...
Szerintetek azt rakjam bele amit a gyár ír elő, vagy mehet tovább a fullszintetikussal(van itthon Castrol PoweR1)?lehet valami gondja valamelyiktől?és melyiknek mi az előnye?
Szezon eleji olajcseréhez Q8 Moto SBK Racing 10W50 full-syn kiváló ár/ érték arányú olaj kapható 2000.- ft/ l akciós áron itt ! Hivatkozzatok rám (Rózsa Sándor)!
nem olyan nagy ördöngősség az. Csak kell lennie helynek kikísérletezni, mi a jó. Azóta túlagyok a ringes napon, és utcán is használom, plussz a Mátrát is megjártuk. Nekem a súlyom miatt bebillent az eleje, annyira puha volt az elején.
tudom, hogy elméletileg úgy kéne, de én betekertem a ringen az elejét, a hátulja meg úgy jó ahogy van. Sokkal jobb lett az úttartása a keményebb beállítással. És nem bólogat ahogy a gyáricval tette.
Motoromba megérett az olaj cserére(Yamaha FZR 600R). eddig Castrol R4 volt benn(tehát full szintetikus), és most olyat szeretnék beletenni amit a gyár ír elő(ásványi, 20w 50).Ki is néztem, Castrol ActEvo GP, ami ásványi és 20w 50es is...mennyiben fog változni a motor, ha eddig full szintetikus volt benne, most lecserélem ásványira. Amúgy a full szintetikusból se evett soha egy cseppet se...monnyuk a váltó és a kuplung nem a legtökéletesebb...
Szerintetek azt rakjam bele amit a gyár ír elő, vagy mehet tovább a fullszintetikussal(van itthon Castrol PoweR1)?lehet valami gondja valamelyiktől?és melyiknek mi az előnye?