SzatyiSV,800-as-papir,haladós-de enyhén karcol,majd 1200-as végül 2000-es-el polirozgatod és kész. Hamar sárgul,de fényes marad,hacsak nem esőben kened állandóan. Én télen egyszer "megnaggyázom" és kész.
Szépek a pufók amiket csinál, de kézműves termék, szóval nehéz egyenletes minőséget produkálni így, jobban szeretem a nagy gyártókat akik azért teljesítménygőrbéket is gyártanak és modellenként tudod nézni neked milyen méretű kell. (inkább azt kell nézni a te motorodra mit kéne tenni)
Ha neked sv650ed van akkor nehéz ügy lesz, nem véletlen hogy ormótlan dobot raktak a 650esre ( a régebbire legalábbis, egyszerűen nem néz ki jól, nem volt szempont, kellett ekkora me nem akartak kettőt me drágább lenne úgy, de ez a motor kívánka a 2 dobot) :D.
Nézd meg a Cagiván a 650esen 2 dob van, me kell neki a üreg .
Valami nagy dobot néznék rá.
Ismerősömnek SV 1000N-en Martin van. Sima kör alakú. Nagyon brutális hangja van. A srác bevallása szerint nyomatékosabb lett a gép, igaz hozzá lett állítva a befecskendezés Már 4 vagy 5 éve azzal nyúzza a gépet, semmi rossz tapasztalata nincs vele
A 600as banditnál szerintem korrekt, és meglepő. (De gyanús hogy ezek a görbék nem-e ilyen nyitható zárható dobokkal készültek, és a nyitot verzió van fenn, zárva meg siralmasak lennének magukban).
Cimbi gondolkodott Cagiva raptorra dobot tenni, felhívta a srácot, nívós cuccokat szerelnek (rakott már raptorra is) nem jut eszembe a típus, azt mondta alul még erőseb lesz, felül nem változik :D, magyarul kicsi rá (túlfolytott a gyárihoz képest) a dob amit árul, de jól nézett ki:D. Csak ugye neki 2 darab kell és a köztes darab se sincsen ingyen, így maradt a gyári.
SzatyiSV,800-as-papir,haladós-de enyhén karcol,majd 1200-as végül 2000-es-el polirozgatod és kész. Hamar sárgul,de fényes marad,hacsak nem esőben kened állandóan. Én télen egyszer "megnaggyázom" és kész.
viszgondolva elég sok motorom volt üvegdobbal és üvegrendszámmal és szóltak is üveghangon
átlátszó üvegdob
Ismerősöd nem mostanság adta el a sv1000et me munkatársam pár hete vett egy ilyet.
Ha neked sv650ed van akkor nehéz ügy lesz, nem véletlen hogy ormótlan dobot raktak a 650esre ( a régebbire legalábbis, egyszerűen nem néz ki jól, nem volt szempont, kellett ekkora me nem akartak kettőt me drágább lenne úgy, de ez a motor kívánka a 2 dobot) :D.
Nézd meg a Cagiván a 650esen 2 dob van, me kell neki a üreg .
Valami nagy dobot néznék rá.
nagy a konkurencia.
Cimbi gondolkodott Cagiva raptorra dobot tenni, felhívta a srácot, nívós cuccokat szerelnek (rakott már raptorra is) nem jut eszembe a típus, azt mondta alul még erőseb lesz, felül nem változik :D, magyarul kicsi rá (túlfolytott a gyárihoz képest) a dob amit árul, de jól nézett ki:D. Csak ugye neki 2 darab kell és a köztes darab se sincsen ingyen, így maradt a gyári.
ezért + -t írtam