Nekem nincs egr/agr szelepem akkor se. Az egy környezetvédelmi funkciót ellátó szelep, mivel az Opelban már a 70es évektől van ezért lehet a 93-as opeledben ilyen.
Attól még lehet van AGR vagy ilyesmi, szinte mindenen van már, még a 93as opelembe is volt. Igaz a Zr7nél pl úgy néz ki hogy van pár gumicső pluszba a szelepfedőn, nem gondoltam volna hogy ott úgy működik.
Nekem nincs SV650, illetve EGR AGR szelepem sincs. Nekem hondám van és alig érezhető, hogy alul gyengébb, viszont felül jobban megy. Yoshimura, Remus, Akra, Bodis egy és ugyanaz szinte....
Most autóval de épphogy túléltem ezt a 15kmt, 2 autó jöt szemből a 2. elég nagy amolyan EON os szerviz kocsi, befért majdnem, de mikor visszatért a sávba a többiek közé, satuzott me mindenki satuzot éppen, tükörből láttam a 4 kerék füstölt büdössül, lehet volt kocc is.
Külföldi kollegák rendre megtuningolják a zr-7et, kipuf+direktszűrő+karbi tuning+ és ez nem mindegy: befalazzák az EGR (más nevén AGR) szelepet.
Én nem vágnék bele ha alul gyengébb lesz. (Az SV650esek meg éphogy alul lesznek erősebbek általában)
De a kisipari dobokkal nagyobb eltérések lehetnek, míg egy ajánlott Yoshimura / Remus / Kerker nem okoz problémát szerintem, de ezeknek a hangjuk sem olyan durva (fojtással persze).
ahelyett hogy homokzsákot pakolnánk min 4-5 helyen mérnek ma nyiregyen... nincs elég baja a parasztnak még fizessen is ha esetleg siet vmelyik hozzátartozójának segíteni
szivesen hazamennék és mutanék nekik egy renszám nélküli 50 helyett 180at 0ftért..
az új rendszer szerint aszem előre kell fizetni... tehát ha eljössz és hagydo őket a **ába akkor buktad a vizsgadijat.. viszont visszaviheted aznapúgy hogy kijavitod a hibát az nem kerül semibe
ha van E betü akkor nem lesz gáz
rendszámtartó gyári legyen ha nem az akkor függőlegesen álljon
rendszámvilágitás legyen
fényvisszaverő prizma szintén
működjön minden világitás duda és fogjanak a fékek.
ezek nekik a legfontosabbak..
ja meg gumin legyen minta
Minden okés,visszarakom a gyári dobot(kiváncsi vagyok úgy milyen), pl ha az első index és a hátsó "más" de e-betüs akkor okés? (nincs kedvem az elsőt buzerálni)
Ja és ha gubanc van,mi van? Ujraprbálkozhat? Nem akarom ismihez vinni ha mindent okésra tudok csinálni rajta. Kb mennyi időre előre adnak időpontot?
a te CBF ed légszőrőjénél (a külső műanyagra gondolok) nincs egy kis motor ami le tudja zárni a levegőnek egy részét megakadályozva hogy sok levegőt kapjon?
bemész az A épületbe jobbra fordulsz pénztár után kis ablak csávóval.. leadod a motor papirjait kitöltesz egy nyomtatványt kapsz időpontot amivel visszamész.. vársz kb 2-3 órát (ha vagy olyan kis butus hogy hiszel abban hogy ha 8 ra adnak időpontot 8 kor meg is nézik a motort ) és átnézik a motort.. fékpad meg árgus szemek hogy : HOL TALÁLOK VMI KIS APRÓ HIBÁT AMIBE BELEKÖTHETEEEEEEEK... ha semmi gond aláirod amit kell fizetsz és jössz..
kb ennyi
ha sürgősbe kell a vizsga akkor 10:00 után menj és soronkivüli papirt kérj... és elméletileg aznap megcsinálják.. gyakorlatilag ha jóbavagy Sasfalvi Tiborral csak akkor
Ez egyértelmű, hogy alul gyengébb lesz, de nem számottevően. Ennek az oka az hogy a leömlő (pl. cbf 600) 4-2-1ben találkozik, és az átmérője se nő akkorát a csatlakozásoknál, hogy irreálisan szabaddá tegye a rendszert. Tehát az első fojtás már megvan ha ezen módosítanék(amit sose fogok ) akkor már biztos elég nagy hőterhelést adna a szelepeknek, és akkor már biztos kéne a plusz levegő is.
Ezért nem értek egyet a sportlégszűrővel sem. Haveromnak volt egy karbis banditja, ő vett bele sportlégszűrőt, és volt rajta egy leo vince sbk kipuff is (persze banditra való). Belerakta a légszűrőt és mondta hogy fullad, érezhetően sok levegőt kap, alacsony fordulaton, de viszont ahogy a felső tartományba lépett a motor jobban ment. Szóval itt már önmagában a légszűrő nem ér semmit, csak átfúvókázással. Innentől meg már növekedne a fogyasztás, azért a pár lőerőért amit még elérnénk.
Ezt azért mondom, mert egy kipufogó dob, nem ront annyit a helyzeten, hogy utánna kelljen állítani. Ez egyértelmű is, mivel egy 4üteműnél, a hozzá hangolt kipufogórendszer a teljesítményben 5% növelne maximum (2üteműnél ez 30-40% növel, de ez más mese).
Ezért nem szükséges SZERINTEM az ilyen fajta beavatkozás.
Gyakorlati példám meg a következő: a cbf 600 gyári adata szerint a motor végsebessége 210 km / h (minden gyári).
Nekem a bodis kipufogó segítségével, egy hidegebb időben ment 230at (óra szerint), melegebb időben is bármikor tudja a 220at. Így nekem már megérte.
Nos de itt ezen a példán ne általánosítsunk, mint tudjuk a cbf(2004) a régi cbr 600 F3 blokkját kapta meg ami elvileg 100lóerő körül van, tehát jelentős butításokat alkalmaztak, így a kipufogódob nincs rá nagy hatással sem.
Viszont ellen példa a következő: ZX12nél a gyári dob lecserélése után, a motor nyomatékhiányban szenved alacsony fordulaton, viszont fent meg veszettül megy (lehet hogy csak érzésre mert elfogyott a nyomaték alul)
Tény ami tény, egy kipufogó dob általában, szerencsére csak a hangján változtat, erején jelejtős mértékben nem.
a Z-r-7en így néz ki mikor elkezdik falazni.
Aztán lehet hogy csak a Zr-7en van :D
Én nem vágnék bele ha alul gyengébb lesz. (Az SV650esek meg éphogy alul lesznek erősebbek általában)
De a kisipari dobokkal nagyobb eltérések lehetnek, míg egy ajánlott Yoshimura / Remus / Kerker nem okoz problémát szerintem, de ezeknek a hangjuk sem olyan durva (fojtással persze).
szivesen hazamennék és mutanék nekik egy renszám nélküli 50 helyett 180at 0ftért..
undorító
Holnap kilépek.
Köszi,szaki.
ha van E betü akkor nem lesz gáz
rendszámtartó gyári legyen ha nem az akkor függőlegesen álljon
rendszámvilágitás legyen
fényvisszaverő prizma szintén
működjön minden világitás duda és fogjanak a fékek.
ezek nekik a legfontosabbak..
ja meg gumin legyen minta
Minden okés,visszarakom a gyári dobot(kiváncsi vagyok úgy milyen), pl ha az első index és a hátsó "más" de e-betüs akkor okés? (nincs kedvem az elsőt buzerálni)
Ja és ha gubanc van,mi van? Ujraprbálkozhat? Nem akarom ismihez vinni ha mindent okésra tudok csinálni rajta. Kb mennyi időre előre adnak időpontot?
kb ennyi
ha sürgősbe kell a vizsga akkor 10:00 után menj és soronkivüli papirt kérj... és elméletileg aznap megcsinálják.. gyakorlatilag ha jóbavagy Sasfalvi Tiborral csak akkor
Ezért nem értek egyet a sportlégszűrővel sem. Haveromnak volt egy karbis banditja, ő vett bele sportlégszűrőt, és volt rajta egy leo vince sbk kipuff is (persze banditra való). Belerakta a légszűrőt és mondta hogy fullad, érezhetően sok levegőt kap, alacsony fordulaton, de viszont ahogy a felső tartományba lépett a motor jobban ment. Szóval itt már önmagában a légszűrő nem ér semmit, csak átfúvókázással. Innentől meg már növekedne a fogyasztás, azért a pár lőerőért amit még elérnénk.
Ezt azért mondom, mert egy kipufogó dob, nem ront annyit a helyzeten, hogy utánna kelljen állítani. Ez egyértelmű is, mivel egy 4üteműnél, a hozzá hangolt kipufogórendszer a teljesítményben 5% növelne maximum (2üteműnél ez 30-40% növel, de ez más mese).
Ezért nem szükséges SZERINTEM az ilyen fajta beavatkozás.
Gyakorlati példám meg a következő: a cbf 600 gyári adata szerint a motor végsebessége 210 km / h (minden gyári).
Nekem a bodis kipufogó segítségével, egy hidegebb időben ment 230at (óra szerint), melegebb időben is bármikor tudja a 220at. Így nekem már megérte.
Nos de itt ezen a példán ne általánosítsunk, mint tudjuk a cbf(2004) a régi cbr 600 F3 blokkját kapta meg ami elvileg 100lóerő körül van, tehát jelentős butításokat alkalmaztak, így a kipufogódob nincs rá nagy hatással sem.
Viszont ellen példa a következő: ZX12nél a gyári dob lecserélése után, a motor nyomatékhiányban szenved alacsony fordulaton, viszont fent meg veszettül megy (lehet hogy csak érzésre mert elfogyott a nyomaték alul)
Tény ami tény, egy kipufogó dob általában, szerencsére csak a hangján változtat, erején jelejtős mértékben nem.