Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sabatoé nagyon király és még nemláttam csúnyának
vmi ezresnél finomabb papirral csiszolgasd akkor.. vmikor én is szarakodtam ilyennel. de fölösleges... két hét és ugyanolyan lesz
Nem a pufó, a leömlő kezd csúnya lenni már így 8000kmnél
karcingos a pufód? minek akarod csiszolni ?
igaz. meg fele henger
hm nagyobb ccm nagyobb nyomaték de a kis 600asok mind erősebbek..
SABATO ha vagy milyen csiszoló papírral szoktad felhúzni a kipufogót?
Jó kis SV azért megállja a helyét
bmp-t nem engedte
Ha valakit érdekel a nyomatékgörbe összehasonlítások, mért értékekkel.
És a zr-7s
Így is jó.
Amúgy nekem nem ilyen van szóval nekem naked van és annak tök más (Szebb!) a műszerfala

így kell elbeszélni a másik mellett
Kattints vissza az előzmény "gombokra"!
Pont hogy nem könnyű.
Mindegyik trabi hátulról ferde, ő azt is megoldotta, autószerelő a lelkem. Így most nem trabantos a kiállása. (Persze garázsban tartja, vigyázgatja, gyári napfénytetős a verda, úgy hoztak neki németből egy kasztnit ezért)
Akinek ilyen van,annak könnyű!
1ik ismerősömnek van nyiregy melett 2ütemü trabija, benne van neki pár millába, restaurálta rendesen.
A műszerfalról is fel lehet ismerni.
R1 JANI !
MSN?
Lassan többet ér,mint mellette a Pögó!