A gyári dobok csendesek viszont a légáramlásoknak pont ideálisra vannak tervezve. (van 1 diagramom kawasaki zr-7hez sport dobbal és anélkül telj görbe, szinte semmi különbség :D, a kawa gyárba megcsinálták az ideális dobot, autóknál a BMW szokott ilyet)
Nem azt jelenti hogy remus rossz a tiedre, de láttam hírdetésben anno fazert kis remussal (GS500ra való), holott a fazerre már a grandprix kell, na azzal a szelepek tuti nagyobb hőterhelést kapnak.
Ha csak úgy veszel 1 dobot és felrakod tuti gyengébb lesz a vas(ha nagyobb dobot teszel fel akkor alul, ha kisebbet akkor felül lesz gyengébb), majd azt érzed hogy felül milyen fürge lett, közbe meg pont alul gyengült annyit és tényleg pár lóerővel több hisz a lovak fenn jönnek, tudják ezt a kipuf gyártók is :D.
Ha meg nagyon nyitott a rendszered akkor tuti kell könnyíteni a bejövő levegőn is (illetve nincs is értelme a nyitott cuccnak leömlő nélkül szal szettbe kell azt ) azé van a direkt szűrő (vagy vegyük ki a szűrőt és nem kel cserélgetni :D), ezt így valszeg egy injektoros gép lekezeli hisz több nafta is kell, de egy karbis sztem tehetettlen. (Azért kell hangolni :D, de én nem szoktam nem értek hozzá)
A hang a más kérdés, de azt meg előre nem tudod milyen lesz.
Motorral nem, én hétvégén nem ülök motoron, veszélyes :D.
(olyankor szúrnak a sünök, és kinn vannak a hétvégi úrvezetők)
Nyiregy mellé melóba járok motorral (15km) meg vissza, ha lenne időm máshova is. (6:30kor indulopk olyankor még azért csendes :D)
Így csak a sietős munkábajárós mercédeszesekkel/Audisokkal kell megküzdeni akik még beférnek mikor szemből előzgetnek. (vagy nem)
Műszakira jó lehet egy más, E betűs dob is Remus/Scorpion/2Bros etc.
Használtan ezek is megállnak 30 ból, persze érdemes hozzá hangolni a keveréket/gyújtást/levegőszűrőt ha karbis.
A kawa 8 szelepes, azt lehet erősen látni a görbe jellegén (illetve a blokk legalább 10en-20on éves), nem tudom miért maradt el a teljesítménye a gyári értéktől, gondolom már kért volna egy szelephézagellenőrzést karbiszinkront ilyesmit
Viszont ami nem látszik a diagramon: a kawa 5 gangos a többi 6
Réges régen ez a blokk 86 lovat tudott de az évek folytán felfejlesztették 70egynéhány pacira. (ha minden igaz ki lehet szabadítani a lovakat a folytásból szakszerűen, és akkor elég fickós)
"2010. 04.-től a dobok TÜV engedéllyel rendelkeznek. ( Hivatalos "E" minősítés, és típusbizonyitvány ) "
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Nem azt jelenti hogy remus rossz a tiedre, de láttam hírdetésben anno fazert kis remussal (GS500ra való), holott a fazerre már a grandprix kell, na azzal a szelepek tuti nagyobb hőterhelést kapnak.
Ha csak úgy veszel 1 dobot és felrakod tuti gyengébb lesz a vas(ha nagyobb dobot teszel fel akkor alul, ha kisebbet akkor felül lesz gyengébb), majd azt érzed hogy felül milyen fürge lett, közbe meg pont alul gyengült annyit és tényleg pár lóerővel több hisz a lovak fenn jönnek, tudják ezt a kipuf gyártók is :D.
Ha meg nagyon nyitott a rendszered akkor tuti kell könnyíteni a bejövő levegőn is (illetve nincs is értelme a nyitott cuccnak leömlő nélkül szal szettbe kell azt ) azé van a direkt szűrő (vagy vegyük ki a szűrőt és nem kel cserélgetni :D), ezt így valszeg egy injektoros gép lekezeli hisz több nafta is kell, de egy karbis sztem tehetettlen. (Azért kell hangolni :D, de én nem szoktam nem értek hozzá)
A hang a más kérdés, de azt meg előre nem tudod milyen lesz.
(olyankor szúrnak a sünök, és kinn vannak a hétvégi úrvezetők)
Nyiregy mellé melóba járok motorral (15km) meg vissza, ha lenne időm máshova is. (6:30kor indulopk olyankor még azért csendes :D)
Így csak a sietős munkábajárós mercédeszesekkel/Audisokkal kell megküzdeni akik még beférnek mikor szemből előzgetnek. (vagy nem)
Használtan ezek is megállnak 30 ból, persze érdemes hozzá hangolni a keveréket/gyújtást/levegőszűrőt ha karbis.
Viszont ami nem látszik a diagramon: a kawa 5 gangos a többi 6
Réges régen ez a blokk 86 lovat tudott de az évek folytán felfejlesztették 70egynéhány pacira. (ha minden igaz ki lehet szabadítani a lovakat a folytásból szakszerűen, és akkor elég fickós)
nekünk nakedeseknek az a szarcsi hogy nincs ekeidom és miden koszt, vizet ver oda az elsőkerék...