Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így már értem
Martin nem régóta lett É-s de ideje volt már.

"2010. 04.-től a dobok TÜV engedéllyel rendelkeznek. ( Hivatalos "E" minősítés, és típusbizonyitvány ) "


http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
A gyári dobok csendesek viszont a légáramlásoknak pont ideálisra vannak tervezve. (van 1 diagramom kawasaki zr-7hez sport dobbal és anélkül telj görbe, szinte semmi különbség :D, a kawa gyárba megcsinálták az ideális dobot, autóknál a BMW szokott ilyet)
Nem azt jelenti hogy remus rossz a tiedre, de láttam hírdetésben anno fazert kis remussal (GS500ra való), holott a fazerre már a grandprix kell, na azzal a szelepek tuti nagyobb hőterhelést kapnak.

Ha csak úgy veszel 1 dobot és felrakod tuti gyengébb lesz a vas(ha nagyobb dobot teszel fel akkor alul, ha kisebbet akkor felül lesz gyengébb), majd azt érzed hogy felül milyen fürge lett, közbe meg pont alul gyengült annyit és tényleg pár lóerővel több hisz a lovak fenn jönnek, tudják ezt a kipuf gyártók is :D.
Ha meg nagyon nyitott a rendszered akkor tuti kell könnyíteni a bejövő levegőn is (illetve nincs is értelme a nyitott cuccnak leömlő nélkül szal szettbe kell azt ) azé van a direkt szűrő (vagy vegyük ki a szűrőt és nem kel cserélgetni :D), ezt így valszeg egy injektoros gép lekezeli hisz több nafta is kell, de egy karbis sztem tehetettlen. (Azért kell hangolni :D, de én nem szoktam nem értek hozzá)
A hang a más kérdés, de azt meg előre nem tudod milyen lesz.
Ezt a Martinos mondatot nemigazán értem.
Motorral nem, én hétvégén nem ülök motoron, veszélyes :D.
(olyankor szúrnak a sünök, és kinn vannak a hétvégi úrvezetők)
Nyiregy mellé melóba járok motorral (15km) meg vissza, ha lenne időm máshova is. (6:30kor indulopk olyankor még azért csendes :D)
Így csak a sietős munkábajárós mercédeszesekkel/Audisokkal kell megküzdeni akik még beférnek mikor szemből előzgetnek. (vagy nem)
Martin nem régóta lett és de ideje volt már.
be köll hangolni hogy jó szójjon he


Byo te szoktál feljárni a Plazahoz?
Nekem Martine
Nekem a Bódis meg B betűs
nekem a Martin E betűs
Minek hangolod te hozzá?
vagy egy E betűs húszEzer forintos a vizsgabiztos zsebébe
Műszakira jó lehet egy más, E betűs dob is Remus/Scorpion/2Bros etc.
Használtan ezek is megállnak 30 ból, persze érdemes hozzá hangolni a keveréket/gyújtást/levegőszűrőt ha karbis.
olcsóbb nem a KPMhez vinni mint egy új dobot venni.
De ha kell műszakira akkor veszik
biztos elirta.. 20ért am nem valószinű hogy elmegy.. 10ért már igen.. de úgyis alkudoznak majd ha egyáltalán hívnak.. gyári dobot nehéz eladni...
Most néztem gyári Sv 1000 dobot hírdet 1 srác 1 darab 90000Ft elvan varázsolva
Felraktam 20asért
Nabaz én meg krómápolóval küzdöttem mert féltem papírral sokat leszedek. (Nekem a felsőhajlatban felületi rozsdaszerű valami, máshol szép)
A kawa 8 szelepes, azt lehet erősen látni a görbe jellegén (illetve a blokk legalább 10en-20on éves), nem tudom miért maradt el a teljesítménye a gyári értéktől, gondolom már kért volna egy szelephézagellenőrzést karbiszinkront ilyesmit
Viszont ami nem látszik a diagramon: a kawa 5 gangos a többi 6

Réges régen ez a blokk 86 lovat tudott de az évek folytán felfejlesztették 70egynéhány pacira. (ha minden igaz ki lehet szabadítani a lovakat a folytásból szakszerűen, és akkor elég fickós)
tedd fel ide az apróba a kipufogó kategóriába...
hát mert törődik vele (gondolom)

nekünk nakedeseknek az a szarcsi hogy nincs ekeidom és miden koszt, vizet ver oda az elsőkerék...
Doky télleg gyári sv 650es pufót nemtudsz elpasszolni?te jobban beenne vagy ezekbe a dolgokba