Leginkább az alkatrészeken és a helyes szerelésen múlik a dolog. De csak ismertető jelleggel írtam a dolgokat nem okításnak.
A bemelegítés kb. 30 perces művelet. 3*10 perc. Felmelegíted úgy 120-150 fokra és hagyod teljes kihűlni.. ezt megismétled még kétszer és kész, mehet versenyre.
Május 2-án és 3-án egyébként Máriapócson lesz verseny, ha valakit érdekel. Széria MZ-k, Yamaha RD-k, Pancsik stb stb.
Nézőknek ingyenes.
Persze egyértelmű hogy sok minden múlik a használaton, a bejáratáson, a gyűrűhézagon stb.
Én lezártam a simson korszakot, szép volt jó volt, elég volt.
A motoron egy KX80-as henger csücsül, bár a sebesség mérő csal. Német tuning fogás, hogy a kerékátmérőnek szűk 20 centivel többet írnak be. Más felől a teljesítménye megkérdőjelezhetetlen, még ha mi simson kupások inkább a gyári vagy a teljesen egyedi hengerek "faragását" preferáljuk.
Tartóssága teljesen használat függő. Egy ezzel hasonlatos erejű, bár kevésbé forgós 105 köbcentis simson túl van a 10.000 kilóméteren.
Verseny körülmények között, a gyengébbik kategóriában(széria), kb. 10 lovas motorokkal megyünk és két évet bírnak ki, ami úgy 50-60 üzemóra.
persze láttad, a henger letakarták, direkt, szerintem tuti nem simson hengerből faragták, hanem rápattintottak valami tuning henger és hozzáigazították. Nekem a "gyári" simsonom, amit Kondrák Peti csinált nekem 9 lóerőre az se bírta sokáig. De kurvajó volt a hangja
búék mindenkinek így utólag is. Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy nem ismertek valakit szabolcsmegyében akinek van cr125-e még az acélvázas ? szeretnék tőle 1-2 dolgot kérdezni . fontos volna előre is köszi
A bemelegítés kb. 30 perces művelet. 3*10 perc. Felmelegíted úgy 120-150 fokra és hagyod teljes kihűlni.. ezt megismétled még kétszer és kész, mehet versenyre.
Május 2-án és 3-án egyébként Máriapócson lesz verseny, ha valakit érdekel. Széria MZ-k, Yamaha RD-k, Pancsik stb stb.
Nézőknek ingyenes.
Én lezártam a simson korszakot, szép volt jó volt, elég volt.
A motoron egy KX80-as henger csücsül, bár a sebesség mérő csal. Német tuning fogás, hogy a kerékátmérőnek szűk 20 centivel többet írnak be. Más felől a teljesítménye megkérdőjelezhetetlen, még ha mi simson kupások inkább a gyári vagy a teljesen egyedi hengerek "faragását" preferáljuk.
Tartóssága teljesen használat függő. Egy ezzel hasonlatos erejű, bár kevésbé forgós 105 köbcentis simson túl van a 10.000 kilóméteren.
Verseny körülmények között, a gyengébbik kategóriában(széria), kb. 10 lovas motorokkal megyünk és két évet bírnak ki, ami úgy 50-60 üzemóra.
persze láttad, a henger letakarták, direkt, szerintem tuti nem simson hengerből faragták, hanem rápattintottak valami tuning henger és hozzáigazították. Nekem a "gyári" simsonom, amit Kondrák Peti csinált nekem 9 lóerőre az se bírta sokáig. De kurvajó volt a hangja