Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a fényképem
én mentem volna csak nekem láthatás volt , most hétvégén volt nálam a kislányom .
de jövőhéten egy este benne vagyok ? csak meik legyen ?
1.abgixer
2. mala
szesze haggyadmár a f.......ba .
jössz inni vagy nem ?
sajna nem szeretik itt a forralt bort senki tegnap se jött senki
Doky, ne értsd félre Én nem akadtam fenn semmin.
Kérdeztél, válaszoltam.
A Suzuki nem tartozik egyik hozzászóláshoz sem, csak tájékoztató jelleggel írtam be ha valakit érdekel, nézze meg.
várom a jelenkezőket !
Szesze ?
mala ? ................................................
üdv Uraim !
Mit szólnátok jövő héten egy este egy kis motoros forraltborkóstolóra a sétálóba ?
Az első kört bevállalon akárhányan leszünk .
( lessz nálam még laposüveg is )
Na 1 ilyen túrára beneveznék!
na ez motoros túrha
ezért nem kellett volna ezen fennakadni..
nekem nem tetszett nektek tetszik .. ennyi

Balázshoz még mindig nem értem hogy jön a Suzuki nemsokára meglesz a diploma talán majd akkor
na egy kis szánkózásba ki van benne?
Jó reggelt!
Bakker Dolly ha időben szoltok oda mentünk volna igy a köruton iszogatunk utána meg az elexbe kötötünk ki 5-ig ott is voltunk jó buli volt és most kivételesen emlékszem is mindenre
Igen, mind a két gs-t kipróbáltam.
Minden felsorolt negatívumoknak megvan az oka:(egyéni vélemény)
magas építés
boxer motor (kevés LE, nyomaték, nagy motorfék)
kuplung+váltó+fék (tipikus túramotor)
Ezt a modellt ide teremtették:
Discovery channel-en SUZUKI a-z-ig.
Mindenkinek a sajátja a legjobb amit el is fogadok.
Ezért vannak a tesztnapok, hogy próbálj, hasonlíts, válassz, használd, és élvezd minden km-ét.
Megelőztél!
Így látom én is
Minden motorgyártónak megvan az erős és a gyenge paramétere, felesleges (szerintem) ezen tovább csemegézni!
Kinek a pap, kinek a paplan.
Az a baj,hogy balgaság összehasonlítani egy ENDÚRÓT egy SPORTMOTORRAL.
egy haszongépjármű
ezt csak én nem értem ?
"egy sprinter"
te kipróbáltad azt a piros GS-t ? elmondod mi tetszett benne ?

nekem elmondom mi tetszett:
-a 180 fölötti imbolygása
-a "nőies" kuplungja
-a csattogós váltója
-a nulla ereje amihez hatalmas motorfék társul.. visszaváltáskor a csúszókuplung hiánya
- az átgondolatlan kezelőszervek (pl index lekapcsológomb amit ha fogod a kormányt el sem lehet érni)
- a fék jól fogott viszont túl puha volt (nekem)

de ami legjobb volt

jó pár éve nem előzött meg autó.. a bömös segített ebben is.. végsebességnél elment mellettem egy Sprinter

ennél márcsak a HD teszt volt jobb
Kedves barátom!
Azt hiszem szavak nélkül is...