Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó éjszakát mindenkinek!
Köszönöm!
Gondoltam, hogy azt a megjegyzést nem fogod szó nélkül hagyni!
Megértem!
Jól áll neked a gép,de a rigmus nem neked szólt,hanem aki kipróbált egy fos BMW-t
És csak baráti leszólás...
hajaj.. ne vedd magadra

az 1200 GS az egy kula ezt próbáltam erről tudok véleményt mondani... egy forintot nem adnék érte.. nem a tiédről nyilatkoztam
Hidd el, tudom milyen élményben van részed minden egyes gurulás alkalmával!
Óóóóóóóó, ne haragudj?!
Nem volt szándékomban kihagyni a gumifüstölő erőgépet!
Mellettem szól, hogy a felsorolásból nem hagytam ki!
A sor az sor, a V meg V, a boxer meg fos, merthogy BMW.
Nincs semmilyen félreértés!
Megvan minden modellnek a varázsa és ennyi!
A V az V, a SOR az SOR!
BlazR = SUZUKA ÚR
Na akkor nekem meg egyhenger
Szép a hangja...
A V-2- ről annyit,hogy amióta kipróbáltam egy ducattit, azóta már ha felajánlja valaki,hogy menjek egy kört V-2-ön inkább elutasítom.Sornégy vagyV-4!
Úúú mondjuk ültem már szar V2-esen, az egy Keeway volt
Én neeeeeeeeeeeeem fikázni akarom egy V2est seeee. Félreértitek! ! ! Sztem a vtr-ed is király volt, mint ahogy a v2-esek általában. De nekem inkább sor 4
Én azt mondom, amit lehet mindent ki kell próbálni!
Tavasszal Honda Szász-nál lesz majd a V4-es és társai!
sajna arról lemaradtam ..

cserébe kipróbáltam egy fos BMW-t
Tavaly volt a pláza parkolóba, 5 új modellt hoztak az osztrákok.
De az is véletlenszerűen alakult úgy, romániából jött a ktm teszt karaván és megálltak egy nap erejéig.
Jó volt!
a VTRemről azért nem csalódottan szálltál le .. de jó is volt az...
elfogy a nyomaték utána jön az erő

miénknél mi van? nyomaték sohol csak ez erő jön felül.. de azé nem panaszkodok
El is hiszem!
Nagyon rá vannak cuppanva a mindkét irányból behajtani tilos táblára, a két épület között.
Szó se róla nem az erő a lényeg V motornál ez tény. Én csak arra írtam hogy az hogy 92ló és 92nm a nyomaték az semmit se jelent. Mert ha több erő van az csak jó lehet (ehhez persze magasabb fordulatnak is kell párosulnia)
Ja lehet hogy kövérebb gáznál eldobod az agyad, de kinek mi jön be? A hatalmas fordulatszámon való folyamatos tolás, vagy a hírtelen megjelenő nyomaték persze ami hamar el is fogy ugyebár.
KTM nél nem szokott lenni tesztmotorozás?
Ehh

nagyon vicces

De odafigyelek azóta
Franc egye meg...
Egy SM fék ára...
Ilyenkor mindig a sírás kerülget...