Én neeeeeeeeeeeeem fikázni akarom egy V2est seeee. Félreértitek! ! ! Sztem a vtr-ed is király volt, mint ahogy a v2-esek általában. De nekem inkább sor 4
Tavaly volt a pláza parkolóba, 5 új modellt hoztak az osztrákok.
De az is véletlenszerűen alakult úgy, romániából jött a ktm teszt karaván és megálltak egy nap erejéig.
Jó volt!
Szó se róla nem az erő a lényeg V motornál ez tény. Én csak arra írtam hogy az hogy 92ló és 92nm a nyomaték az semmit se jelent. Mert ha több erő van az csak jó lehet (ehhez persze magasabb fordulatnak is kell párosulnia)
Ja lehet hogy kövérebb gáznál eldobod az agyad, de kinek mi jön be? A hatalmas fordulatszámon való folyamatos tolás, vagy a hírtelen megjelenő nyomaték persze ami hamar el is fogy ugyebár.
Gondoltam, hogy azt a megjegyzést nem fogod szó nélkül hagyni!
Megértem!
És csak baráti leszólás...
az 1200 GS az egy kula ezt próbáltam erről tudok véleményt mondani... egy forintot nem adnék érte.. nem a tiédről nyilatkoztam
Nem volt szándékomban kihagyni a gumifüstölő erőgépet!
Mellettem szól, hogy a felsorolásból nem hagytam ki!
Megvan minden modellnek a varázsa és ennyi!
A V az V, a SOR az SOR!
Szép a hangja...
Tavasszal Honda Szász-nál lesz majd a V4-es és társai!
cserébe kipróbáltam egy fos BMW-t
De az is véletlenszerűen alakult úgy, romániából jött a ktm teszt karaván és megálltak egy nap erejéig.
Jó volt!
miénknél mi van? nyomaték sohol csak ez erő jön felül.. de azé nem panaszkodok
Nagyon rá vannak cuppanva a mindkét irányból behajtani tilos táblára, a két épület között.
Ja lehet hogy kövérebb gáznál eldobod az agyad, de kinek mi jön be? A hatalmas fordulatszámon való folyamatos tolás, vagy a hírtelen megjelenő nyomaték persze ami hamar el is fogy ugyebár.
nagyon vicces
De odafigyelek azóta
Franc egye meg...
Egy SM fék ára...
Ilyenkor mindig a sírás kerülget...