én is így álltam hozzá régen.. az első Apriliám elég fos volt bár tegyük hozzá hogy volt vagy 15éves
A Falcot viszont nagyon imádtam.. voltak elmésebb megoldásai mint bármelyik japánnak de sosem hagyott cserben a világon semmi baja nem volt... pedig az is 10éves volt és szar olasz motor
egy öreg megbecsült supermotor
én azért nem szeretem az olasz termékeket mert ott bárki kaphat bármiről gyártási engedélyt ha össze tud rakni valami ujat .
A V-motornál sosem a lóerő volt a lényeg, hanem a nyomaték amit
4800-5400-as fordulat tartományban lead.
Egy kövér gázadásnál elhagyod a hajad!
Nem isteníteni akartam az olaszok termékeit, de rizszabáló megszállott sem vagyok!
A lényeg: Ragadjon a bélyeg, kacsa előtt legyen víz, és szorítson a pina!
Természetesen a motor is legyen a seggünk alatt!
de nem véletlen szerintem hogy a japók gyártják a legtöbb sportmotort
azt nem mondtad mikor
A Falcot viszont nagyon imádtam.. voltak elmésebb megoldásai mint bármelyik japánnak de sosem hagyott cserben a világon semmi baja nem volt... pedig az is 10éves volt és szar olasz motor
na de akkor is : japó motor Honda:
én azért nem szeretem az olasz termékeket mert ott bárki kaphat bármiről gyártási engedélyt ha össze tud rakni valami ujat .
3000 nél gázra feljön kerékre egy izmosabb V2
Lehet menni motozni
nekem majdnem alapjárat
7000 felett ébredek
4800-5400-as fordulat tartományban lead.
Egy kövér gázadásnál elhagyod a hajad!
Nem isteníteni akartam az olaszok termékeit, de rizszabáló megszállott sem vagyok!
A lényeg: Ragadjon a bélyeg, kacsa előtt legyen víz, és szorítson a pina!
Természetesen a motor is legyen a seggünk alatt!
Ilyesmire gondoltál csak 4X4-ben,MALA papó?
Amúgy most jöttem haza a stadion mögül, kimentem egy kicsit autóval csúszkálni, de jöttek a sünök
én pl. odatoltam a mocit mert ilyen hidegbe nem volt kedvem motorozni.. és onnan hazatoltam