vmm.hu 24 órás veterán megbizhatósági technikai kiirás tudjad hogy a Lovas Sanyi nem igazán akarja növelni a létszámot de ha komolyan gondoljátok én segithetek mert csak ajánlással és felelősségvállalással juthat be egy uj csapat
az mindig a csapatok számától függ kb 40-50 rugó költséghozzájárulás a versenyhez de előfordulhat extrém esetben hogy a menet után is adni kell be ha nem forrja az összes költséget. ilyen még nem volt de mindig igy van lebeszélve.a legtöbb /a motoron és gumikon kivül/ az üzemanyagköltség,ez meg állandóan felfelé megy
hát a hét az nem tul biztató de nagyon sok mulik a mérés elvégzésén.az is lehet hogy még nincs összekopva de ha pár menet után is gyenge lesz jobban jársz ha utánanézel gyürühézag,dugó-henger méret stbsajnos bárki hibázhat
csácsá
valaki meg tudja nekem írni,hogy mennyi az mz etz 150-es motor henger kompressziója? nekem 7 bar-t mutatott hidegen! most volt fúrva faragva! válaszotok előre is köszönöm!
Nem figyeltél, mondtam, hogy az enyem brazil volt. Magyarországon brazilt árultak. Nekem semmilyen gondom nem volt vele. Többször is eldobtam, murván, sárban, akkor sem repedtek az elemei. biztos az enyém is szétpergett, meg szétrepedt, csak én nem vettem észre 5 év alatt. a teljesitménye valóban kb egy 150-es ETZ-vel van egy szinten. amennyire vissza tudok emlékezni.
Honda oafigyel? Persze, a nagyokra, arra igen, a 125-ösök jelentős része nem látta a felkelő nap országát, a digók szórják össze 2 szieszta közt, 3 évesen rohad minden alkatrésze, ami nem műanyag... Mert az meg reped
Itthon vagy?
valaki meg tudja nekem írni,hogy mennyi az mz etz 150-es motor henger kompressziója? nekem 7 bar-t mutatott hidegen! most volt fúrva faragva! válaszotok előre is köszönöm!
NApi hazsnálat, satöbbi, csak gondos kezelés...
http://simsonosok.hu/Main.acti... = tudástár = egyéb és ott a cikk, sok képpel a motor beléről.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.kepesmotor.hu/etz-s...
Ismerős a Ducatti gyujtásos Aprílíja kifufogós szupersportracsing.
_karacsonyra/