Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ezt a rajzot sem tudom ide betenni.
Én igy szoktam, hát a rajz nem jó műszakilag, de má sört ittam, meg pálinkát, meg egy kis bort is.
Én szivesen segítenék, de már a multkor sem értettem.
Sziasztok!
1 hete szívok az etz féknyereggel,ahol az Mz felirat található rajt azon a felén mindig ereszti az olajat....
Kicseréltem a karmantyút ugyan úgy,kézzel bele bele tudom nyomni a dugót.
Vettem másik féknyerget,kitakarítottam új karmantyú stb,ugyan ez a jelenség ahol az mz felirat van a féknyerget ereszti az olajat.
Rosszul tehettem bele a karmantyút?
Belűl a karmantyún van egy "váll" az a dugó aljánál van ....
Nem tudok már mire gondolni....
Üdv. Nekem 2 db ETZ 250-esem volt, (plusz egy alkatrésznek:) )
Fogyasztás városon kívül 5 liter körül alakult, városban 6,5 körül mozgott mindkettővel. Ha hajtva volt, akkor 7, legtöbb 7,5 liter volt (kb 80kg vagyok, és aránylag dinamikus tempóban használtam).
Közlekedés ritmusa könnyen felvehető vele. Nálam ezt produkálta kipörgetés esetén 1-es kb 45, 2-es kb 70, 3-as 85-90, 4-es 110 körül, 5-ös 125-130 km/h.
Fenntartási költsége alapvetően nem nagy pénz, hiszen elég olcsó hozzá minden, ideértve a biztosítást és az adót is. Inkább a minőséggel voltak gondjaim. Pl egy egyszerű utángyártott kuplungkar nem ment a helyére, ameddig nem reszeltem meg legalább 3 helyen...
Mivel mondhatni könnyen szerelhető, így valahol jó, mert szinte bárki otthon is nekiállhat, másrészt meg rossz, hiszen ki tudja mit műveltek szegény vas lelkével előtted némi házibarkáccsal.
Első ETZ-vel problémáim: Gyújtásproblémák (utángyártott alkatrészek miatt). Bal első villa volt problémás, ha jól emlékszem. Beragadó tárcsafék. Utángyártott dugó. Plusz az apró...
Második ETZ-vel a problémáim: Állandóan el akarták kérni egy körre, de nem adtam
Eleve az xr-t meg az ibrahimot Japánnak emlegetni az már vicces:)
Hát öcsém megfelelő mértékben vagy hülye ahhoz, hogy sokszor legyél elküldve máshová...
Ezt te sem gondolhattad komolyan, ha normálisan össze van rakva semmi baja, persze ahhoz ész kell, hogy normálisan össze legyen rakva.
Vegyel valami japan 4 üteműt, akár 125-öst is. (XR-125, v. Ibrahim)az MZ-t előbb utóbb ugyis meghajtod, akkor meg szétesik. hobbymotornak jó, meg bütykölni megtanulni, de ha nem akarsz telefonon a főnöködnél mentegetőzni, mert ott hagyott az út szélén, napimunkába járásra ne MZ-t vegyél
Beteg
Tomi te egy igazi vadállat vagy
http://sendables.jibjab.com/vi...

BAZI ha jársz erre ezt nézd már meg !
Kellemes ünnepeket mindenkinek, de főleg az MZ-s sporttársaknak! Hej!
Békés Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Boldog Karácsonyt mindenkinek. Zabáljatok sokat, de aztán meg böjt, hogy meglegyen tavaszra a versenysúly.
Békés, Boldog Karácsonyt Kívánok minden racingolós kollégának
békés boldog karácsonyt mindenkinek üdv diosensei
MAMI Kupások figyelem!

Díjátadó és megbeszélés január 8-án! Kérek mindenkit, hogy ha jönni akar, akkor jelentkezzen a http://szocformula.hu/?q=node/... címen!

Békés Karácsonyt és BUÉK!
Sziasztok!
Először is Boldog Békés Áldott Karácsonyt kívánok mindenkinek!

Ha tudnátok nekem segíteni mert szeretnék majd egy 250-es etz -t venni a nem túl távoli jövőben. Mik szoktak a gyakori hibái illetve típushibái lenni mire figyeljek oda kb mi mennyibe fáj hozzá mennyi a fenntartási költsége stb... minden infóért hálás vok.

Napi munkába járáshoz kellene átlag 50-60 km-re ezért szeretnék egy MZ-t .

Mennyi ezeknek a fogyasztása általánosságban?
Persze tudom... a kopások használat súly mind hatással vannak rá, de volt aki 7-8 litereket is beszél míg mások 3-4 et ...
Minden MZs & N E M MZs motoros társamnak
Boldog Karácsonyt Kívánok!
Kellemes bejglizabálást kívánok minden fórumtársamnak !
Boldog karácsonyt!
Boldog karácsonyi ünnepeket mindenkinek.
Nektek is ! Bendi ha jársz a Fészbukon nézz be az oldalamra van egy kis meglepetés rajta, te is szerepelsz meg Bazi is.