Sziasztok!
1 hete szívok az etz féknyereggel,ahol az Mz felirat található rajt azon a felén mindig ereszti az olajat....
Kicseréltem a karmantyút ugyan úgy,kézzel bele bele tudom nyomni a dugót.
Vettem másik féknyerget,kitakarítottam új karmantyú stb,ugyan ez a jelenség ahol az mz felirat van a féknyerget ereszti az olajat.
Rosszul tehettem bele a karmantyút?
Belűl a karmantyún van egy "váll" az a dugó aljánál van ....
Nem tudok már mire gondolni....
Üdv. Nekem 2 db ETZ 250-esem volt, (plusz egy alkatrésznek:) )
Fogyasztás városon kívül 5 liter körül alakult, városban 6,5 körül mozgott mindkettővel. Ha hajtva volt, akkor 7, legtöbb 7,5 liter volt (kb 80kg vagyok, és aránylag dinamikus tempóban használtam).
Közlekedés ritmusa könnyen felvehető vele. Nálam ezt produkálta kipörgetés esetén 1-es kb 45, 2-es kb 70, 3-as 85-90, 4-es 110 körül, 5-ös 125-130 km/h.
Fenntartási költsége alapvetően nem nagy pénz, hiszen elég olcsó hozzá minden, ideértve a biztosítást és az adót is. Inkább a minőséggel voltak gondjaim. Pl egy egyszerű utángyártott kuplungkar nem ment a helyére, ameddig nem reszeltem meg legalább 3 helyen...
Mivel mondhatni könnyen szerelhető, így valahol jó, mert szinte bárki otthon is nekiállhat, másrészt meg rossz, hiszen ki tudja mit műveltek szegény vas lelkével előtted némi házibarkáccsal.
Első ETZ-vel problémáim: Gyújtásproblémák (utángyártott alkatrészek miatt). Bal első villa volt problémás, ha jól emlékszem. Beragadó tárcsafék. Utángyártott dugó. Plusz az apró...
Második ETZ-vel a problémáim: Állandóan el akarták kérni egy körre, de nem adtam
Vegyel valami japan 4 üteműt, akár 125-öst is. (XR-125, v. Ibrahim)az MZ-t előbb utóbb ugyis meghajtod, akkor meg szétesik. hobbymotornak jó, meg bütykölni megtanulni, de ha nem akarsz telefonon a főnöködnél mentegetőzni, mert ott hagyott az út szélén, napimunkába járásra ne MZ-t vegyél
Sziasztok!
Először is Boldog Békés Áldott Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Ha tudnátok nekem segíteni mert szeretnék majd egy 250-es etz -t venni a nem túl távoli jövőben. Mik szoktak a gyakori hibái illetve típushibái lenni mire figyeljek oda kb mi mennyibe fáj hozzá mennyi a fenntartási költsége stb... minden infóért hálás vok.
Napi munkába járáshoz kellene átlag 50-60 km-re ezért szeretnék egy MZ-t .
Mennyi ezeknek a fogyasztása általánosságban?
Persze tudom... a kopások használat súly mind hatással vannak rá, de volt aki 7-8 litereket is beszél míg mások 3-4 et ...
1 hete szívok az etz féknyereggel,ahol az Mz felirat található rajt azon a felén mindig ereszti az olajat....
Kicseréltem a karmantyút ugyan úgy,kézzel bele bele tudom nyomni a dugót.
Vettem másik féknyerget,kitakarítottam új karmantyú stb,ugyan ez a jelenség ahol az mz felirat van a féknyerget ereszti az olajat.
Rosszul tehettem bele a karmantyút?
Belűl a karmantyún van egy "váll" az a dugó aljánál van ....
Nem tudok már mire gondolni....
Fogyasztás városon kívül 5 liter körül alakult, városban 6,5 körül mozgott mindkettővel. Ha hajtva volt, akkor 7, legtöbb 7,5 liter volt (kb 80kg vagyok, és aránylag dinamikus tempóban használtam).
Közlekedés ritmusa könnyen felvehető vele. Nálam ezt produkálta kipörgetés esetén 1-es kb 45, 2-es kb 70, 3-as 85-90, 4-es 110 körül, 5-ös 125-130 km/h.
Fenntartási költsége alapvetően nem nagy pénz, hiszen elég olcsó hozzá minden, ideértve a biztosítást és az adót is. Inkább a minőséggel voltak gondjaim. Pl egy egyszerű utángyártott kuplungkar nem ment a helyére, ameddig nem reszeltem meg legalább 3 helyen...
Mivel mondhatni könnyen szerelhető, így valahol jó, mert szinte bárki otthon is nekiállhat, másrészt meg rossz, hiszen ki tudja mit műveltek szegény vas lelkével előtted némi házibarkáccsal.
Első ETZ-vel problémáim: Gyújtásproblémák (utángyártott alkatrészek miatt). Bal első villa volt problémás, ha jól emlékszem. Beragadó tárcsafék. Utángyártott dugó. Plusz az apró...
Második ETZ-vel a problémáim: Állandóan el akarták kérni egy körre, de nem adtam
BAZI ha jársz erre ezt nézd már meg !
Díjátadó és megbeszélés január 8-án! Kérek mindenkit, hogy ha jönni akar, akkor jelentkezzen a http://szocformula.hu/?q=node/... címen!
Békés Karácsonyt és BUÉK!
Először is Boldog Békés Áldott Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Ha tudnátok nekem segíteni mert szeretnék majd egy 250-es etz -t venni a nem túl távoli jövőben. Mik szoktak a gyakori hibái illetve típushibái lenni mire figyeljek oda kb mi mennyibe fáj hozzá mennyi a fenntartási költsége stb... minden infóért hálás vok.
Napi munkába járáshoz kellene átlag 50-60 km-re ezért szeretnék egy MZ-t .
Mennyi ezeknek a fogyasztása általánosságban?
Persze tudom... a kopások használat súly mind hatással vannak rá, de volt aki 7-8 litereket is beszél míg mások 3-4 et ...
Boldog Karácsonyt Kívánok!
Boldog karácsonyt!