Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra a hondára gondolsz amit gyárilag olyan gumival szerelnek, hogy pik-pak szövetszakadásos lesz egy 150-es etz tudja ugyan azt a teljesítményt hozni a futóműve sem jobb mint az etznek ha valaki forgatja vezértengelyes lesz.
Sikerült megszakértenem a féket,hálás köszönet érte aki próbált segíteni
Olaj folyás nem tudom hogyan oldódott meg szétszedtem ugyan úgy elmostam mindent mint ezelőtt és most jó lett.
Lehetséges valami kis kosz maradhatott bent.
füled a tokádig
köszönöm,Tominak is
A srac az utobbi idoben nem szolt hozza. nem ismerjük az ő szempontjait, azon kivül h. asszem ő Miskolc nemtommi távolságokat talán nem emlitett 2 személlyel előzgetve. ott valóban kijönne az MZ néhány plusz lóereje és 15km/h vésebességkülönbsége. Szinte látom ahogy ETZ-vel levillogod az M3-ason a belsőben tötymörgőket. Az XR-125 -ösöm brazil volt nem kinai. a Honda nagyon oda figyel a motorjai minőségére. 90 -100 között szertett utazni, akkor 2,5 a fogyija. a vége 105-110 volt. szerintem Ibrahim sem lehet olyan gagyi mint előadod. de majd megkérdem a postásunkat ha legközelebb erre jár.
csácsá
valaki meg tudja nekem írni,hogy mennyi az mz etz 150-es motor henger kompressziója? nekem 7 bar-t mutatott hidegen! most volt fúrva faragva! válaszotok előre is köszönöm!
Pálinkaivásban gazdag névnapot BAZI!
Némá mit találtam:http://www.kepesmotor.hu/mz-tu...
Van harmadik lehetőség is. Megveszi jóhiszeműen a vadonat új kisipari jó magyar minőségi csúcstechnológiával gyártott alkatrészt a régi gyári kopott helyett, aztán szarabb lett mint volt :)
Napi munkábajárás:

NAponta használom a libakergetőemet, nem kímélem, jelenleg 55 ezer van benne, az alkatrészek 80% ! minimum gyári eredeti rajta.
Nem suvick, hóban, fagyban.
Most 22 éves, 18/ volt amikor a szivatóbpvdnt cserélni kellett:)
Szépen elmegy minden alkalommal a megadott szervíyzintervallumig, és nam a széteséhtáron van, amikor eléri.
ez egy blokkra 25e km.

A nyugati kismociké uygan ennyi nagyjából (2t)

De van tudomásom nem egy 60 ezret futott, tök gyári motorról, amin full gyári minden.
(Ők kicsit jobban kímélik, mint én.)
Normális használat mellett ez teljesen normális.

Természetesen nem vagyok hülye, és nem gondolom, azt, hogy a motorgyártás csúcsa a szoci.
Viszont, ha normálisan kezelik, semmivel nem rosszabb, mint egy korabeli HASONLÓ KATEGÓRIÁJÚ nyugati.
minden Jánosnak boldog névnappot bazinak is
Gondolom, ez nekem szólt...

Szóval pont Lecsóval, és az MZsekkel nem jó helyen magyarázod, hogy a szoicimoci xar.

Annak xar, aki:
A: nem ért hozzá semennyire, csak ront rajta, nem javít
B vett egy halom ócskavasat, és csodát vár kispénzért.

Amikor ez a kettő még találkozik is, akkor jön a szokásos szöveg, a megbízhatatlan, rossz, szoci mocikról, amiket állandóan szerelni kell, és akkor sem jók.

Annyiszor, és annyian elmondták, leírták már, hogy ezek strapagépek, nem csilivili játékszerek, mint a korabeli nyugati motorok.

Ezek úgy lettek tervezve, hogy otthon is meg lehessen javítani, a nyugati játékszerek, meg úgy, hogy a szervíz is jól keressen, két teljesen más felfogás, alma, és körte.

Arról nem is beszélve, hogy a szokásos módon, egy több évtezeddel későbbi konsrukciót hasonlítasz össze egy jóval régebbivel.

Merem álíltani, hogy értő kezekben a szoci moci legalább annyit elmegy gond nélkül, mint a nyugati.

A dufferencia annyi, hogy a nyugatit kb muzsáj szervízbehordanod, a keletit meg megjavítod magad.
Hát, erre a kellően odafigyelnek dologgal azért érdeklődj egy márkaszervízben, bár idegennek úgy is azt mondják majd hogy kurvafasza.
Kínában gyártják szinte az egészet, még ha nem is az van ráírva, köszi.
Mondom, szereltem őket, márkaszervízben, és láttam, hallottam a síráshatáron lévő ügyfeleket, akik döbbenten hallgatták, hogy ez ilyen.
Csak egy példa. 20 alatt elfogyó féktárcsa, melynek az ára 70.000. Utángyártott nincs, bontott nincs, gari nincs.

Köszi.
Szerintem megbízható. Millió kilométerrel, és utángyártott alkatrésszel.

A stílusomról.
Bemész egy kocsmába, és elküldesz mindenkit. Mit vársz? Pik-pakk repülő.

Az említett YBR-t volt szerencsém szervizelni is, és motoroztam is vele. Kiváló váltás robogóról, egy lépcsőfok.
90 a megszakadási határ. Az ETZ vel simán tarthatő 2 személlyel is a 110, tartósan. És neki mernék vágni egy előzésnek is.
Kíváncsi volnék, hányan vannak úgy, hogy a 125 négyütemű kategória a végcél.
Szóval Mondjuk Miskolc oda-vissza amit bír a 125-ösöd, valaki meg kísér ETZ-vel, és meglátjuk melyik élettartama meddig tart. Meg melyik mennyiből generálozható meg.
A hitelt Te vennéd föl, nem az a srác, aki a véleményünket kérte. Én se veszek fel hitelt, inkább rakosgatom még a forintot a Tuono-ra, pedig minden részem remeg , hogy deazonnal az enyémlegyen . Manapság nagyon nem vall sok észre, ha valaki beleszáll így akármilyen gépjárműhitelbe , hadd ne soroljam, miért . Téma kilőve, szerintem. Gondolhatod, aki MZ-t venne, az nem dúskál a sastojásban, asszem . Az, hogy Neked sokat kellett szerelni a motorodat anno, az a Te hibád is lehetett, vagy csak nem volt szerencséd , már írtam, hogy miért .
Én a napi munkába járásból indultam el. ha uj lenne az az ETZ, vagy pár ezer kilométeres, mint amiket mi vettünk huszonéve más lenne a véleményem. azokból a gépekből már mi kimotoroztuk a kilómétert. Tudom-tudom, a sokadik felújitás, meg a gondos gazda..... csak a legtöbbünk használati tárgynak vette, nem babusgatni. mostanában én is nézegettem, meg haverok is - hobbymotornak. Én inkább felvenném az árkülönbözetet hitelre, szerintem az üzemanyagkülönbség simán kitenné a havi részletet.
Legtöbbünknek második-harmadik motorja az MZ, ha meg mindenáron be akarsz skatujázni valakit, akkor lehet, hogy rossz nyomon jársz ! Igazad van az xr-el meg az ibrahimmal, én is ezt nézem a fateromnak (plusz a Varaderot), 125-ösben, mert mindenáron váltani akar a robogóról (56 éves fejjel ). De ez már nem az az árkategória , itt már 3-400e pénzről beszélsz minimum, ammeg 3-4-szer több, mint egy közepes-jó állapotú mözö .
Érted , ugye?!
XR meg Ibragim minőségbiztositására kellően odafigyelnek a japók. Nem lehet egy kalap alatt emliteni őket egy MZ-vel. Valami oka csak van annak, hogy a postások, és futárok főleg őket használják nem az MZ-ket. Én az XR-t szinte mindig nyeleztem, és 3,3L fölé soha nem tudtam vinni a fogyasztását. Alább volt ki leirta az ETZ fogyasztásokat, és én is ilyesmire emlékszem. ez a Jawa-s Wartburgos, Ladás időkben arányos fogyasztás volt egy ilyen teljesitményű motornak. Nosztalgiázni látogattam ide, és tetszik, tisztelem a fanatizmusotokat, de némelyikőtök ott tart mint a hatvan éves orosz bácsika akinél még mindig a moszkvics a világ legjobb masinája.
Az utcai motorom, amit eladtam 44 ezer km-el, bontatlan blokkal, nem hagyott bennem olyan emlékeket, hogy soha többé MZ-t , elvitt-visszahozott, bárhová mentem (több száz km-es túrák egy nap alatt, vagy napi munkába járás, mindegy volt). A versenyzős-pályázós másik, ami most is festésre vár a garázsomban , 4 szezont lenyomott velem MINDENFAJTA hiba nélkül, de ez viszont természetesen már fel lett készítve egy kiváló szakember által (Bambi). Ha ezek a motorok megkapják azt, ami kell egy gondos gazdától (minőségi olaj) és jól össze vannak rakva a mindennapi igénybevételre, akkor semmivel sem rosszabbak, mint akármilyen másik motor. Azt viszont be kell látni, hogy öreg, korszerűtlen technika, ennek megfelelően kell kezelni, nem széthajtani , gyilkolni, mert nem arra vannak kitalálva! De ez asszem igaz a legtöbb motorra, legyen az japcsi vagy európai. Magyarul gazdafüggő, hogy kinek a segge alatt mit bírnak ...
Szemre nem láttam rajt sérülést polírpapírral körbe mentem rajt,hogy még por se legyen rajt.
Akkor mégis csak jól raktam össze,hogy " alul" kell a peremnek lennie.
Gondoltam arra,hogy "felűl"?de akkor bele sem tudnám tenni a dugót a karmantyú sérülése nélkül...
Holnap szétszedem készítek a dugókról képeket.
JÓCSINÁLOD!
Nézd meg a dugattyút, ha össze van csikargatva sosasenem lesz jó!
Rajzon bejelöltem mire gondoltam.
Miért szerinted megbizható? a mára kismillió kilómétert futott gépek utángyártott alkatrészekkel berhelve? a közvetlen stilusodon még csiszolhatnál
JA! A dugattyút nézted, mert ha kombináltfogóval volt már szerelve akkor lehet hogy az a sz@r. Ne legyen rajta sérülés!