Tudna nekem valaki egy 250-es ts vagy etz gumibak felépítéséről (összeszereléséről)képeket küldeni vagy ha értelmesen leírná nekem ide akkor az is jó lenne?
E-mail:chuwakka19@gmail.com ide várnám a képeket
Előre is köszönöm
sajnos simson mz kategóriában nem lehet normálisat kapni semmiből...
talán a legjobb, ha jó állapotú bontottat tud szerezni az ember, ha ezsem akkor ahogy említetted csináltatni kell. pedig szerintem nagy kereslet lenne a jóminőségű alkatrészekre...
üdv
Más:
aki esetelg tud jó 250es etz-t papír nélkül, szóljon mert vevő lennék
Sziasztok!
Ha jól tudom a TS 150 blokkból 2 fajta létezik. Az egyiknek a gyújtás oldalon nagyobb csapágyazása van(6304), és a főtengely másik vége nem anyás, hanem csavaros. Erről szeretnék valami robbantott ábrát kérni. Nem tudom 4db hézagolóról hogy hova megy, a váltótengelyeken.
Köszönöm!
Azért ez szánalmas, hogy ennyire megbízhatatlanok az új alkatrészek.
Én a megszakítóval szoptam. Egyszerűen túl rövid volt a tajvani megszakító pöcke. Mondom a boltban hogy jártam, erre a szokásos szöveg, "de hát még senki nem panaszkodott". Ja mert 300 forintért én sem szórakoztam azzal hogy visszavigyem, inkább megjavítottam a régit.
Arról a fékbowdenről nem beszélve amiből 3-ból 3 a második fékezéskor elszakadt. Ezt sem vittem vissza nekik, inkább gyártattam egy teflonosat rendes anyagokból.
Lassan berendezkedek arra hogy minden alkatrészt inkább gyártassak, mert az legalább rendes minőség lesz.
semmi gond jól elvan!figyu 1-2 héten belül megyünk brezovára kicsit körülnézni, ha odaérsz , felcsapom a robeszt is a futóra igy magad is láthatod és majd mondasz valamit
90%ra teszem hogy az uj kondi-gyertya kombóból valamelyik hazudik ezek a mostani cuccok sz..t sem érnek.nézd meg mennyire szikrázik a megszakitó ha azjó próba egy másik gyertyával
Ja és olyannal is találkoztam már, hogy Simson tűszelepet adtak ETZ-hez, aminek ránézésre azonos, de nyilván túl kicsi az áteresztő képessége és így egy kövérebb gáznál nagyon leesett a benzinszint, ami szintén ilyesmi problémát okozott.
Esetleg karbi környékén is szétnézhetsz egy pucolás erejéig. hátha bejön:) nekem is volt már, hogy a kormolódó gyertya miatt gyújtás hibának véltem ilyen dolgot:)
én csak megfigyelni , de vittem is nekik az esőt
Tudna nekem valaki egy 250-es ts vagy etz gumibak felépítéséről (összeszereléséről)képeket küldeni vagy ha értelmesen leírná nekem ide akkor az is jó lenne?
E-mail:chuwakka19@gmail.com ide várnám a képeket
Előre is köszönöm
talán a legjobb, ha jó állapotú bontottat tud szerezni az ember, ha ezsem akkor ahogy említetted csináltatni kell. pedig szerintem nagy kereslet lenne a jóminőségű alkatrészekre...
üdv
Más:
aki esetelg tud jó 250es etz-t papír nélkül, szóljon mert vevő lennék
Ha jól tudom a TS 150 blokkból 2 fajta létezik. Az egyiknek a gyújtás oldalon nagyobb csapágyazása van(6304), és a főtengely másik vége nem anyás, hanem csavaros. Erről szeretnék valami robbantott ábrát kérni. Nem tudom 4db hézagolóról hogy hova megy, a váltótengelyeken.
Köszönöm!
Én a megszakítóval szoptam. Egyszerűen túl rövid volt a tajvani megszakító pöcke. Mondom a boltban hogy jártam, erre a szokásos szöveg, "de hát még senki nem panaszkodott". Ja mert 300 forintért én sem szórakoztam azzal hogy visszavigyem, inkább megjavítottam a régit.
Arról a fékbowdenről nem beszélve amiből 3-ból 3 a második fékezéskor elszakadt. Ezt sem vittem vissza nekik, inkább gyártattam egy teflonosat rendes anyagokból.
Lassan berendezkedek arra hogy minden alkatrészt inkább gyártassak, mert az legalább rendes minőség lesz.
Ha nem változik, és csak csutkára húzva jelentkezik, akkor főfúvóka dugulás, kicsi főfúvóka vagy alacsonyra állított tű okozza inkább a gondot.