Csak MZ-ben nem pontszerző. A pálya nemigazán alkalmas kemény csapatásra. Pocsék útminőség, bukóterek hiánya+vasoszlopok sora külső íven a célegyenesben, meg a végén...Inkább egy jó buli.
Bambi vette ki, nem is biztos, hogy rosszul tette. MZ kupások, amikor leszáll a vörös köd....
bocs hogy megkérdezem de ha pontszerző lenne nem több embert vonzana?mondjuk nem tudom ha sorozat ez miért lóg ki?más érdek más rendezés?vagy csak mz-ben nem pontszerző?
Ha a tankot kitakarítottad, kipucolod a karbit is, legjobb módszer erre, ha atomjaira szeded a karbit, minden fúvókát kiáztatsz valami erős tisztító folyadékban(brigéciol,petróleum, stb.), Megnézed az úszót, hogy lyukas-e ha nem akkor mehet vissza, ha lyukas akkor csere, és benzinszint beállítás.Következő lépésben teszel bele egy akksit, és megnézed, hogy van-e szikra, ha nincs akkor érdemes a kábelcsatlakozásokat megcsiszolni+kontakt tisztítóval lefújkálni, biztosítékokat átnézni, majd ha ez is megvan, és még mindig nincs meg az isteni szikra, akkor megnézed a gyújtást, megszakítót, előgyújtást állítasz.:) Persze mindezt akkor, ha átforog a motor. Ha nem tudsz rárúgni akkor valószínű be van rohadva a főtengely, dugó, váltó. És még annyit így a végére, hogy érdemes beletenni egy új gyeryát, meg a váltóban lecserélni az olajat. Remélem tudtam segíteni
Azt szeretném kérdezni, hogy egy teljesen gyári( még sosem volt szétszedve a blokkja, apukámé volt szal tudom) 20 éves MZ TS 125 nél miket kell csinálni, hogy újra induljon? Eddig a tank van kitisztítva, szétszedtem a karbit (! mivel pucoljam ki? kompersszorral kifújom az jó?) meg leszedtem a légszűrőt. Válaszaitokat előre is köszi,
Szerintem ezt azért nem tudja senki, mert bemész a motorosboltba és kérsz TS-hez kondit, aztán kit érdekel milyen fajta? Ráadásul le szokott kopni róla a felirat.
Azé ne húzd fel magad ennyire, szerintem ennyi csipkelődés belefér.
Én pl. kifejezetten örülök hogy nem indultál, mert így egy hellyel előrébb vagyok, és a pontversenyben is feljöttem melléd
Grabó védelmében, én teljesen megértem hogy nem jött fel a pályára.
Én már az edzéseket sem tudtam végig csinálni. Mindig le kellet jönnöm a pályáról mert a hőguta kerülgetett, szédültem és légszomjjal küzdöttem. Ennek ellenére felmentem a pályára, és szerencsém volt. Volt olyan szakasz, amikor kezdett összefolyni a kép, de a verseny nagy részében vagy üldöztek vagy én üldöztem valakit így az adrenalin átsegített. Viszont, amikor lejöttem a pályáról kiszaladt a vér a fejemből rendesen. Le kellet ülnöm különben el ájulok.
Persze ehhez az edzetlenségem is hozzájárult, de maximálisan megértem Grabót, hogy nem akart leájulni a motorról menet közben.
Bambi vette ki, nem is biztos, hogy rosszul tette. MZ kupások, amikor leszáll a vörös köd....
A szervezők bajban vannak ezzel az útépítés dologgal. A város ad pénzt a rendezéshez, ha kevesen leszünk, veszélybe kerülhet a sorozat.
Menni kell.
Imi.
Imi.
Azt szeretném kérdezni, hogy egy teljesen gyári( még sosem volt szétszedve a blokkja, apukámé volt szal tudom) 20 éves MZ TS 125 nél miket kell csinálni, hogy újra induljon? Eddig a tank van kitisztítva, szétszedtem a karbit (! mivel pucoljam ki? kompersszorral kifújom az jó?) meg leszedtem a légszűrőt. Válaszaitokat előre is köszi,
Horváth Imre, Mosonmagyaróvár
Én pl. kifejezetten örülök hogy nem indultál, mert így egy hellyel előrébb vagyok, és a pontversenyben is feljöttem melléd
Én már az edzéseket sem tudtam végig csinálni. Mindig le kellet jönnöm a pályáról mert a hőguta kerülgetett, szédültem és légszomjjal küzdöttem. Ennek ellenére felmentem a pályára, és szerencsém volt. Volt olyan szakasz, amikor kezdett összefolyni a kép, de a verseny nagy részében vagy üldöztek vagy én üldöztem valakit így az adrenalin átsegített. Viszont, amikor lejöttem a pályáról kiszaladt a vér a fejemből rendesen. Le kellet ülnöm különben el ájulok.
Persze ehhez az edzetlenségem is hozzájárult, de maximálisan megértem Grabót, hogy nem akart leájulni a motorról menet közben.
Na nem a fantasztikus (akadály)pálya vonz amit ráadásul le is rövidítettek, hanem szombat este jó kis buli szokott lenni.