Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó! Előkerült már a robogó?
Csak MZ-ben nem pontszerző. A pálya nemigazán alkalmas kemény csapatásra. Pocsék útminőség, bukóterek hiánya+vasoszlopok sora külső íven a célegyenesben, meg a végén...Inkább egy jó buli.
Bambi vette ki, nem is biztos, hogy rosszul tette. MZ kupások, amikor leszáll a vörös köd....
bocs hogy megkérdezem de ha pontszerző lenne nem több embert vonzana?mondjuk nem tudom ha sorozat ez miért lóg ki?más érdek más rendezés?vagy csak mz-ben nem pontszerző?
Ez a beszéd.
A szervezők bajban vannak ezzel az útépítés dologgal. A város ad pénzt a rendezéshez, ha kevesen leszünk, veszélybe kerülhet a sorozat.

Menni kell.
méretek, ár?
Sok sikert a munkához
Köszi szépen a motor ígyis forog tehát nincs beragadva ugyhogy ez jó hír, akkor a többit meg megcsinálom


Imi.
Ha a tankot kitakarítottad, kipucolod a karbit is, legjobb módszer erre, ha atomjaira szeded a karbit, minden fúvókát kiáztatsz valami erős tisztító folyadékban(brigéciol,petróleum, stb.), Megnézed az úszót, hogy lyukas-e ha nem akkor mehet vissza, ha lyukas akkor csere, és benzinszint beállítás.Következő lépésben teszel bele egy akksit, és megnézed, hogy van-e szikra, ha nincs akkor érdemes a kábelcsatlakozásokat megcsiszolni+kontakt tisztítóval lefújkálni, biztosítékokat átnézni, majd ha ez is megvan, és még mindig nincs meg az isteni szikra, akkor megnézed a gyújtást, megszakítót, előgyújtást állítasz.:) Persze mindezt akkor, ha átforog a motor. Ha nem tudsz rárúgni akkor valószínű be van rohadva a főtengely, dugó, váltó. És még annyit így a végére, hogy érdemes beletenni egy új gyeryát, meg a váltóban lecserélni az olajat. Remélem tudtam segíteni
ˇÁky Mákynakˇ: mennyért adod a két MZ TS első villát, + első hátsó kereket, ))) meg különmond meg a karbi meg az 1k tank árát...köszi

Imi.
mármint 20 éve állt 1 helyben...bocsˇˇˇˇ
Hali!

Azt szeretném kérdezni, hogy egy teljesen gyári( még sosem volt szétszedve a blokkja, apukámé volt szal tudom) 20 éves MZ TS 125 nél miket kell csinálni, hogy újra induljon? Eddig a tank van kitisztítva, szétszedtem a karbit (! mivel pucoljam ki? kompersszorral kifújom az jó?) meg leszedtem a légszűrőt. Válaszaitokat előre is köszi,

Horváth Imre, Mosonmagyaróvár
Az apróhírdetésemnél is rengeteg cucc van potom áron, vagy cserélem értelmes dologra
Srácok. Van egy tökéletes állapotban lévő felnim befűzetlenül. Gyári állapotban. Esetleg nem érdekel valakit?
sziasztok! van egy Ts 125-ös n22-es karbim, csak egy tűszelep kell bele, és komplett, 2500Ft-ért odadom nekem csak utban van
Nem kell őt megvédeni, nagyfiú már! Különben meg azt hittük, hogy nagyon bepiált azé nem tudott indúnyi! Napszúrásrú szó se nem volt!
No oszt nehogy sok legyen!
Szerintem ezt azért nem tudja senki, mert bemész a motorosboltba és kérsz TS-hez kondit, aztán kit érdekel milyen fajta? Ráadásul le szokott kopni róla a felirat.
Azé ne húzd fel magad ennyire, szerintem ennyi csipkelődés belefér.
Én pl. kifejezetten örülök hogy nem indultál, mert így egy hellyel előrébb vagyok, és a pontversenyben is feljöttem melléd
Grabó védelmében, én teljesen megértem hogy nem jött fel a pályára.
Én már az edzéseket sem tudtam végig csinálni. Mindig le kellet jönnöm a pályáról mert a hőguta kerülgetett, szédültem és légszomjjal küzdöttem. Ennek ellenére felmentem a pályára, és szerencsém volt. Volt olyan szakasz, amikor kezdett összefolyni a kép, de a verseny nagy részében vagy üldöztek vagy én üldöztem valakit így az adrenalin átsegített. Viszont, amikor lejöttem a pályáról kiszaladt a vér a fejemből rendesen. Le kellet ülnöm különben el ájulok.

Persze ehhez az edzetlenségem is hozzájárult, de maximálisan megértem Grabót, hogy nem akart leájulni a motorról menet közben.
Én megyek Bábolnára.
Na nem a fantasztikus (akadály)pálya vonz amit ráadásul le is rövidítettek, hanem szombat este jó kis buli szokott lenni.
Vegyé wartburgot, az nem drága oszt halgathatod!
ja-ja jóból is megárt a sok no meg attól függ honnan nézzük szívesebben hallgatnék esetleg sorhármast vagy v négyest
A nap ragyog rájuk!
nem vicc megsütötte őket a nap