Nagyon jó dolgokat írtál Én is most árulom a 125ös ETZ-met, a blokkja nem volt még széthúzva, és már majdnem 30500Km van benne, még gyári alapméretes dugó, igaz tettem rá egy 150es hengert meg egy széles kormányt mert nekem a gyári nagyon kicsinek tűnt, meg kicsi indexek voltak rajta, most már teljesen széria állapotban van, semmi sincs rajta ami ne lett volna gyárilag is rajta, a riasztót kivéve. Nekem is előjött a fék probléma, de sikerült megoldani, sikerült hozzá találnom egyedileg gyártott karmantyút, nem ilyen utángyártott fos minőségűt, igaz, hogy 800Ft volt egy darab de megérte, és szimeringet tettem bele zárásul, és nem folyik, jól funkcionál:)
Ez alapján a hirdetés alapján lehetetlen megítélni milyen állapotú.
Azért azt érdemes tudni hogy az MZ akármilyen is, de öreg motor, és azért nem a tökéletesség mintaképei.
Ez egy viszonylag fiatalabb típus, nem szokott gond lenni vele.
De nézd meg a km -órát Kb.40-60-ezret mennek el ezek a gépek.
Ha sérült a peremezése az órának akkor már volt bontva.
Kérdezd meg hogy fel van e újítva, ugyanis a silány alkatrészek miatt jobb az a motor ami leharcolt, de még eredeti és te újitod fel magadnak.
Nézd meg a főfékhengert hogy nedves e. Az gyenge pont az MZ-n és ha el van kopva azt nem lehet rendesen megcsinálni.
Húzd fel a teló harmónikát és nézd meg olajos e, illetve sérült e a szár.
Ülj rá, nézd meg a rugózását. Ha nem hintázik akkor jó.
Indítsad be, hang alapján lehet hallani ha zörög a főtengely. Persze ezek a motorok csörögnek zörögnek alapból, de a főtengely felől nem szabad kopognia.
Hidegen könnyen kell indulnia.
Melegen stabil alacsony alapjárat jellemző. Ha nincs stabil alapjárat, akkor az karbi hibától kezdve szimering hibáig mindenre utalhat. Ezeken a motorokon gyakori hogy nem lehet beállítani karbi dugulás miatt.
Meg úgy általában nézd meg az általános állapotát, mennyire van gányolva, lestrapálva.
Így fotó alapján megéri a 90-et, de volt már szerencsém kiváló fotóshoz, aki egy roncsot fotózott szép motornak.
100% ig pedig csak a blokk szétszedésével derülnek ki a turpisságok.
Ja nézd meg a kerekek együtfutását, a váz csavarodás is előfordul egy esés után. És ha nincs egyvonalba a kerék ne hidd el, hogy be lehet állítani. Ha jó a váz és a villa akkor állítgatás nélkül is elég jól egyenesben fut.
szétnéztem már sokhelyen de ez teccik legjobban
ára sem huzos meg itt van közelbe
lenne jobb is több ért is csak messze van
nem mintha nem tudnák elmenni érte mert van rá keretcsak amenyi a gázolaj oda-visza anyiért meg lehet ezt is csinálni ugy és akkor tudom hogy az ki volt cserélve
meg még csak 15 vgayok és nincs jogsim addig hegyen használám adig meg megcsinálgatnám esetleges hibáit
üdv mindenkinek
most szeretnék tulajdonosa lenni egy etz125-nek
probléma csak az hogy MÉG nem nagyon értek hozzá és hát egy két hasznos tippet szivesen megnéznék Mert sz*rt nem akarok venni
Most ezzel szemezek:http://www.jofogas.hu/zala/Etz... nézzétek meg
válaszotokat előre is köszönöm
Úgy is mondhatjuk, hogy elfáradtam.
Nem volt vészes bukás, sima csúszás, jobb oldalára fektettem le a vasat, csak a kipufogó fellazult a könyök és a cső között és nem lehetett már orvosolni helyben.
Amúgy nagyon jó volt már újra menni. A gumim viszont cserés, ennyit bírt, még a tavalyi volt fent.
Kakucson mostanában nem lesz szabad hétvége
majdnem minden szombat foglalt, a vasárnapi foglalt pályát meg
elfelejtették kiírni
muszály lesz egy hétköznapi pályázást beiktatni
júliusban meg talán lesz egy eu ringelés
Az első körökben csak kóvályogtam mint gólyafosa levegőben utána meg folyamatosan javultak a köridők cél volt az is hogy ne törjem össze magam a célegyenes és utána a három balos rendben van a többi kanyarnál még sokat lehetne nyerni féktávokon csak óvatosan mindig kicsi léptekkel haladtam előre mert a tavalyi mindent bele taktika nem vált be az első gumi nagyon fasza Tibicsí is 48 vége 49 eleje köridőket hozta csak ledőlt közbe pihenni ami után nem lehetett tökéletesre összerakni a gépét bubi hozta az én köridőimet volt hogy kicsit gyorsabb is volt de neki sajna nincs mérője viszont a tulaj erősen elgondolkozott rajta hogy alkalmazni kellene kertésznek
Azért azt érdemes tudni hogy az MZ akármilyen is, de öreg motor, és azért nem a tökéletesség mintaképei.
Ez egy viszonylag fiatalabb típus, nem szokott gond lenni vele.
De nézd meg a km -órát Kb.40-60-ezret mennek el ezek a gépek.
Ha sérült a peremezése az órának akkor már volt bontva.
Kérdezd meg hogy fel van e újítva, ugyanis a silány alkatrészek miatt jobb az a motor ami leharcolt, de még eredeti és te újitod fel magadnak.
Nézd meg a főfékhengert hogy nedves e. Az gyenge pont az MZ-n és ha el van kopva azt nem lehet rendesen megcsinálni.
Húzd fel a teló harmónikát és nézd meg olajos e, illetve sérült e a szár.
Ülj rá, nézd meg a rugózását. Ha nem hintázik akkor jó.
Indítsad be, hang alapján lehet hallani ha zörög a főtengely. Persze ezek a motorok csörögnek zörögnek alapból, de a főtengely felől nem szabad kopognia.
Hidegen könnyen kell indulnia.
Melegen stabil alacsony alapjárat jellemző. Ha nincs stabil alapjárat, akkor az karbi hibától kezdve szimering hibáig mindenre utalhat. Ezeken a motorokon gyakori hogy nem lehet beállítani karbi dugulás miatt.
Meg úgy általában nézd meg az általános állapotát, mennyire van gányolva, lestrapálva.
Így fotó alapján megéri a 90-et, de volt már szerencsém kiváló fotóshoz, aki egy roncsot fotózott szép motornak.
100% ig pedig csak a blokk szétszedésével derülnek ki a turpisságok.
Ja nézd meg a kerekek együtfutását, a váz csavarodás is előfordul egy esés után. És ha nincs egyvonalba a kerék ne hidd el, hogy be lehet állítani. Ha jó a váz és a villa akkor állítgatás nélkül is elég jól egyenesben fut.
ára sem huzos meg itt van közelbe
lenne jobb is több ért is csak messze van
nem mintha nem tudnák elmenni érte mert van rá keretcsak amenyi a gázolaj oda-visza anyiért meg lehet ezt is csinálni ugy és akkor tudom hogy az ki volt cserélve
meg még csak 15 vgayok és nincs jogsim addig hegyen használám adig meg megcsinálgatnám esetleges hibáit
pl.: Itt vagy itt, vagy itt, vagy még itt.
most szeretnék tulajdonosa lenni egy etz125-nek
probléma csak az hogy MÉG nem nagyon értek hozzá és hát egy két hasznos tippet szivesen megnéznék Mert sz*rt nem akarok venni
Most ezzel szemezek:http://www.jofogas.hu/zala/Etz... nézzétek meg
válaszotokat előre is köszönöm
Nem volt vészes bukás, sima csúszás, jobb oldalára fektettem le a vasat, csak a kipufogó fellazult a könyök és a cső között és nem lehetett már orvosolni helyben.
Amúgy nagyon jó volt már újra menni. A gumim viszont cserés, ennyit bírt, még a tavalyi volt fent.
majdnem minden szombat foglalt, a vasárnapi foglalt pályát meg
elfelejtették kiírni
muszály lesz egy hétköznapi pályázást beiktatni
júliusban meg talán lesz egy eu ringelés
oszt énrám senki se nem kíváncsi