sziasztok! lenne egy kérdésem: egy 125-ös etz-m van és beindítom, egy ideig rendesen megy aztán egy idő után (felmelegszik, vagy nem tudom miért) elkezd dadogni egyre erőteljesebben. hiába húzom a gázt, csak néha veszi a fordulatot, aztán egyre kevésbé ké kevésbé és végül leáll :/. ezt már eljátszotta velem párszor, ebből két alkalom vidéken (Pátka ill. Sukoró) volt, ahonnan azt hittem, hogy Fehérvárig tolnom kell, de aztán kis ideig toltam (mert egyből utána nem indult be), és kb 10 perc-negyed órás tolás után megint elindult, és elhozott egy darabig. aztán előről. dadog, megáll, tolom, nagy nehezen beindul, megy, dadog, leáll, tolom... azt is furcsállom, hogy az üresjárási lámpa kevésbé ég, ha rá van kapcsolva a fényszóró is, meg egyszer csinált olyat is, hogy fényszóró rá volt kapcsolva, és se a kürt, sem az index nem működött, a lámpa is csak halványan égett. Lehet a 2 problémának köze egymáshoz?
a válaszokat előre is köszönöm :)
szevasztok!össze vagyunk cuccolva,elvileg harcra készen/legalábbis szerintünk /holnap kecsó ismerkedési verseny aki jön ott találkozunk luxi vazzeg sose legyél olyan öreg mint én,sok boldogságot haver és szoritson!
Üdv márkatársak!
250-es ETZmen többszöri javítás után is van egy kis fékfolyadék szivárgás fent a főfékhengernél,és nagyon meguntam,hogy dúrja le a festéket mindenhonnan. Azt szeretném kérdezni,hogy aki valami másik motornak a főfékhengerét tette föl,az milyen típusú motorét,és tette föl,és hogy mennyire volt kompatibilis?
Szeretném megoldani ezt,mert rengeteg időt és energiát öltem a motor szépítésébe,festésébe.
Előre is köszönöm a hasznos válaszokat,tippeket.
a válaszokat előre is köszönöm :)